Miksi vaaleahiuksiset haluavat värjätä hiuksiaan rumemmiksi?
Vaaleat hiukset ovat kaikkein halutuimmat. Itse olen luonnostaan vaaleaverikkö ja värjäytän ne vasta kun ne harmaantuvat. Lomareissuilla saan paljon ihailua vaaleista hiuksista, täällä Suomessakin kampaajilla riittää asiakkaita jotka haluavat vaaleat hiukset. Miksi siis tarkoituksella rumentaa hiuksiaan ja peittää vaaleuden?
Kommentit (32)
Valkoinen iho couperosalla ei toimi vaaleiden hiusten kanssa
Tumma tukka+ ruskettunu iho= <3
Tummat hiukset on vahvat ja kauniit, vaaleet on naapurintyttyö elovenoilla.
Heh, suuri osa bruneteista on myös aika naapurintyttömäisiä.
Suurin osa eliittinaisista näyttäisi olevan vaaleahiuksisia.
Miksi etelänlomalla pitäisi saada kommentteja hiuksista? Vai onko ap:lla niin huono itsetunto että pitää pönkittää omaa oloaan muiden kehuilla?
Mietin samaa. Juurikasvu näyttää karmealle, kun vaaleaa hiusta värjätään tummaksi tai punaiseksi. Ihan, kuin ihminen olisi kaljuuntumassa. Ja kaiken kruunaa se, kun kulmakarvat jätetään vaaleiksi, kun hiukset on värjätty tummiksi.
Hauska kysymys :) miten niitä voi "rumemmiksi" värjätä? en tiedä rumempaa kuin blondit hiukset.
Siis huoli pois, ei pysty rumemmaksi vaaleaa värjätä.
onko jokin "arvo" , jos etelässä ihastellaan blondeja. Ei fiksulle. itse olen tyytyväinen, kun ulkomailla sulaudun porukkaan, ja suomessakin joskus luullaan turistiksi.
vaalea on viileä, tumma tulinen:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joku Megan Fox ja Adriana Lima, hyi mitä rumiluksia tummatukkia.
Jos on tummat hiukset, voi meikata näyttävämmin vaikuttamatta horolta. Lisäksi niihin saa ihanan kiillon.Lol, kukaan ei sanonut että brunetit on rumia, ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti!
Totuus vaan on se että (aidot) blondit ovat harvinaisempia ja näyttävämpiä, ihan tuon värin kirkkaudenkin takia.
Asun Yhdysvalloissa ja saan jatkuvasti kehuja luonnonvaaleista hiuksistani, onhan täälläkin paljon sinisilmäisiä blondeja mutta paljon vähemmän kuin Suomessa.
Ovathan blondit harvinaisempia kuin brunetit, mutta punapäät ovat kaikkein harvinaisempia. Siitä huolimatta punapäisyyden katsotaan olevan enemminkin haitta kuin hyöty. Riippuu tietysti hieman kuinka punaiset ne hiukset on, mutta punapäät ovat mielestäni vielä näyttävämpiä kuin blondit. Mutta punapäänä mulla on ehkä oma lehmä ojassa... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt suoraan mitä ajattelen,mutta niinhän sanoi ap:kin.Minusta vaaleat naiset on värittömiä.En ole koskaan edes hetkellisesti harkinnut vaaleita hiuksia itselläni.Olen todella tumma,silmätkin tummat,pitkä,hoikka ja kuppikokoni on 70D-DD.Minua on isketty paljon aina ja myös lomareissuilla.Myös esim.italialaiset ovat iskeneet minua Suomessa.En sitten tiedä siitä vaaleuden vetovoimasta,mutta luulen,että loppupelissä se kauneus tai seksikkyys tihkuu olemuksesta eikä hiusten väristä...
Miten kuppikokosi liittyy tässä mihinkään?
Semmonen kateellinen sieltä :D
Vaaleahiuksiset on mun mielestä tosi tylsän ja mitäänsanomattoman näköisiä..
Minusta tällaiset hiukset on kaikkein upeimmat : http://expreso.press/wp-content/uploads/2016/01/Kristal-Silva-Davila.jpg
Voi että kun oliskin kauniin vaalea tukka. Mutta kun on se maantieharmaa, ei minkään värinen. Värjäsin joskus tosi tummalla. Nyt suurimmaksi osaksi omaa väriä, jota raidoitellaan välillä vaalealla juurikasvun hälventämiseksi. Tästä omasta näkökulmasta sanoisin, että nauttikaa te blondit.