Miksi vaaleahiuksiset haluavat värjätä hiuksiaan rumemmiksi?
Vaaleat hiukset ovat kaikkein halutuimmat. Itse olen luonnostaan vaaleaverikkö ja värjäytän ne vasta kun ne harmaantuvat. Lomareissuilla saan paljon ihailua vaaleista hiuksista, täällä Suomessakin kampaajilla riittää asiakkaita jotka haluavat vaaleat hiukset. Miksi siis tarkoituksella rumentaa hiuksiaan ja peittää vaaleuden?
Kommentit (32)
Vaalea on lame, sillä ei erotu ja brune näyttää älykkäämmältä. Ei tietysti (värjätty) hiusten väri kenenkään älyä lisää, mutta saattaa antaa vaikutelman.
Halutuimmat? Noh, makunsa kullakin. On vaaleatkin ihan jees, mutta jos se tukka on kiinni noin itseriittoisessa nupissa, niin ei oikein iske millään tasolla
Miksi haluat peittää harmaat?
Huono itsetunto?
Kyllähän puhtaat vaaleat hiukset näyttävimmät on, etenkin muutenkin kauniilla naisella.
Värjään vaaleita hiuksiani, koska ilman värjäystä hiukseni ovat todella "sileät" (eivät hyvällä tavalla). Sellaiset ihme lirut. Värjäämällä saan niihin rakennetta, ja värjäyksen jälkeen värikin on enemmän sellainen mistä itse tykkään. Ihan yhtälailla saan lomareissulla kehuja värjätyillä kuin värjäämättömilläkin hiuksilla - enkä minä edes haluaisi pitää vaaleita hiuksa vain siksi että ne olisivat muiden mielestä kivat, jos en itse niistä pidä.
No sen takia että haluan värjätä hiukseni muun värisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat peittää harmaat?
Huono itsetunto?
Naiset pelkää vanhenemista.
Minun mielestäni minulle käy tummat hiukset todella paljon paremmin kuin vaaleat. Vaaleat minulla oli n. 25 vuotiaaksi asti. Olen siis öu
Luonnostaan melko vaaleahiuksinen.
Värjään siis tummemmiksi koska näytän omasta mielestäno paremmalta ja viihdyn näin paremmin.
Minulle on ykshailee mitä jotkut ulkomaalaiset tai kukaan muukaan hiuksistani ajattelee.
Just joku Megan Fox ja Adriana Lima, hyi mitä rumiluksia tummatukkia.
Jos on tummat hiukset, voi meikata näyttävämmin vaikuttamatta horolta. Lisäksi niihin saa ihanan kiillon.
Vaaleat hiukset on hiukset ilman pigmenttiä ja siksi lasimaiset. Ruskeat hiukset on "täyteläisen" näköiset, koska niissä on pigmentti. Makuasioitahan nämä ovat. Vaaleat hiukset on minusta naapurintyttömäiset, tummat on kaunotarmaiset ;)
P.S. Olen itse enemmän vaalea kuin tumma.
Sanon nyt suoraan mitä ajattelen,mutta niinhän sanoi ap:kin.Minusta vaaleat naiset on värittömiä.En ole koskaan edes hetkellisesti harkinnut vaaleita hiuksia itselläni.Olen todella tumma,silmätkin tummat,pitkä,hoikka ja kuppikokoni on 70D-DD.Minua on isketty paljon aina ja myös lomareissuilla.Myös esim.italialaiset ovat iskeneet minua Suomessa.En sitten tiedä siitä vaaleuden vetovoimasta,mutta luulen,että loppupelissä se kauneus tai seksikkyys tihkuu olemuksesta eikä hiusten väristä...
Vierailija kirjoitti:
Just joku Megan Fox ja Adriana Lima, hyi mitä rumiluksia tummatukkia.
Jos on tummat hiukset, voi meikata näyttävämmin vaikuttamatta horolta. Lisäksi niihin saa ihanan kiillon.
Lol, kukaan ei sanonut että brunetit on rumia, ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti!
Totuus vaan on se että (aidot) blondit ovat harvinaisempia ja näyttävämpiä, ihan tuon värin kirkkaudenkin takia.
Asun Yhdysvalloissa ja saan jatkuvasti kehuja luonnonvaaleista hiuksistani, onhan täälläkin paljon sinisilmäisiä blondeja mutta paljon vähemmän kuin Suomessa.
Kasvojen kauneus, silmät ja sopusuhtainen vartalo kokonaisuudessaan ,vaikuttavat enemmän, kuin pelkkä hiusten väri.
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt suoraan mitä ajattelen,mutta niinhän sanoi ap:kin.Minusta vaaleat naiset on värittömiä.En ole koskaan edes hetkellisesti harkinnut vaaleita hiuksia itselläni.Olen todella tumma,silmätkin tummat,pitkä,hoikka ja kuppikokoni on 70D-DD.Minua on isketty paljon aina ja myös lomareissuilla.Myös esim.italialaiset ovat iskeneet minua Suomessa.En sitten tiedä siitä vaaleuden vetovoimasta,mutta luulen,että loppupelissä se kauneus tai seksikkyys tihkuu olemuksesta eikä hiusten väristä...
Miten kuppikokosi liittyy tässä mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni minulle käy tummat hiukset todella paljon paremmin kuin vaaleat. Vaaleat minulla oli n. 25 vuotiaaksi asti. Olen siis öu
Luonnostaan melko vaaleahiuksinen.Värjään siis tummemmiksi koska näytän omasta mielestäno paremmalta ja viihdyn näin paremmin.
Minulle on ykshailee mitä jotkut ulkomaalaiset tai kukaan muukaan hiuksistani ajattelee.
Mikä on öu?
Tummia hiuksia näkee niin paljon ja ne on todella tylsät. Vaaleat tai gingerit on parhaimmat ja mieluiten maidonvalkealla iholla ja sinisillä tai vihreillä silmillä.
Samaa kummastelen. Suomessa nakee tosi paljon tummia hiuksia, jotka ei yhtaan sovi kantajilleen, ihonvariin, silmiin ym. Tosi vahinko peittaa se kaunis vaaleus. Vahan kun vetaisi koivulankun paalle jotain kakanruskeaa latexia.
Koska mä voin. (lomakohteiden) äijäntyngät pyyhkikööt kyyneleitään.
Ei luoja mikä idiootti olet! Katse peiliin!
Aivan ,kullanvaaleat auringonpaisteessa=enkeli.