masentaa kun en laihdu
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No et kai laihdukaan, kun kroppa on säästöliekillä ja pitää kaiken energian ja painon kynsin hampain kropassa. Typerä teini.
syön 300kcal päivä ei pitäis olla säästöliekillä
Hyvä vain, ettet laihdu. Lopeta moinen typeryys ja hanki apua.
söpöA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kai laihdukaan, kun kroppa on säästöliekillä ja pitää kaiken energian ja painon kynsin hampain kropassa. Typerä teini.
syön 300kcal päivä ei pitäis olla säästöliekillä
No kyllä on. Mistä näitä typeriä teinejä sikiää? Newsflash: ruumiit ei oo söpöjä.
Samaa olen miettinyt. Ylipainoa on noin 30 kiloa ja ihan syömällä ja surkeilla elämäntavoilla tämä on hankittu, mutta millään tästä ei tunnu eroon pääsevän. Lisää ei enää tule, mutta en mä halua olla tällainen syöttöporsas ikuisesti vaan hoikka ja timmi koska mun elämäntavatkin on nykyään terveelliset. Kiva näyttää edelleen siltä että vetäisi kaksin käsin herkkuja ja joisi kaljaa, kun näin ei enää ole. Mä liikun nykyisin päivittäin ainakin sen tunnin, alkoholia oon juonu viimeksi 3 vuotta sitten eikä entistä ruokavaliota ole edes ikävä. Tuntuu epäreilulta, että esim kalastajan vaimo näyttää elävän suht samanlaista aktiivista elämää ja jopa herkuttelee ja on hoikka ja itse olen tällainen ihrakasa.
161/82
Typeryys on laihduttajien ongelma. 1000!7kcal lisää ja vähän kivaa liikuntaa
Sinulla on syömishäiriö, joten hyvä, ettet laihdu yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi natsien keskitysleireilläkin oli niin lihavia juutalaisia, kun kehot olivat koko ajan "säästöliekillä". Typerä besserwisser.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Ylipainoa on noin 30 kiloa ja ihan syömällä ja surkeilla elämäntavoilla tämä on hankittu, mutta millään tästä ei tunnu eroon pääsevän. Lisää ei enää tule, mutta en mä halua olla tällainen syöttöporsas ikuisesti vaan hoikka ja timmi koska mun elämäntavatkin on nykyään terveelliset. Kiva näyttää edelleen siltä että vetäisi kaksin käsin herkkuja ja joisi kaljaa, kun näin ei enää ole. Mä liikun nykyisin päivittäin ainakin sen tunnin, alkoholia oon juonu viimeksi 3 vuotta sitten eikä entistä ruokavaliota ole edes ikävä. Tuntuu epäreilulta, että esim kalastajan vaimo näyttää elävän suht samanlaista aktiivista elämää ja jopa herkuttelee ja on hoikka ja itse olen tällainen ihrakasa.
161/82
Miten niin epäreilulta? Sähän näytät just siltä millaista elämää olet elänyt ja samoin näyttää tuo bloggaaja. Se on elänyt ilmeisesti aina terveellisesti ja liikkunut ja tottakai se näkyy kropassa. Ihan samalla tavalla kuin sun kaljanjuonti ja mässytys näkyy sun kropassa.
Kiva sit kun lopetat nälkiinnyttämisen niin kroppasi tursuaa kuin ilmapallo ja keräät mukavasti kaikki kilot takaisin + ylimääräistä koska aineenvaihdunta on niin sekaisin. Ja kaikki sen takia että elit kitudieetillä ja halusit olla laiha. Syömättömyydellä opetat ainoastaan kehosi keräämään rasvaa, et pääsemään siitä eroon. Vinkkinä voisin antaa sen että alat syödä normaaleja annoksia, laskematta kaloreita ja pysyt aktiivisena niin pysyt myös hoikkana ja vältät kaikki nälkiintymisen seurauksena kehittyneet terveysongelmat tulevaisuudessa. Harmi että niin monella nykyään elämä pyörii vaan syömättömyyden ympärillä. On niin parempi olla (fyysisesti ja psyykkisesti) kun ravitsee itseään.
Ja Jutta sitten rahastaa niitä hölmöjä niillä kana ja riisi jutuillaan. Parempia neuvoja löytää ilmaiseksi netistä mutta hölmöt maksavat Jutalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
161/82
Miten niin epäreilulta? Sähän näytät just siltä millaista elämää olet elänyt ja samoin näyttää tuo bloggaaja. Se on elänyt ilmeisesti aina terveellisesti ja liikkunut ja tottakai se näkyy kropassa. Ihan samalla tavalla kuin sun kaljanjuonti ja mässytys näkyy sun kropassa.
Mitä ihmettä? Oikeastiko mun kuuluu olla läski ja näyttää läskiltä lopunikää vain siksi että elämäntavat on olleet pielessä? Miksi nämä mun nykyiset elämäntavat ei näy kropassa mitenkään?