MIKSI on pakko leikata nurmikkoa viikonloppuna?
varsinkaan sunnuntaina. mä en voi käsittää. Jos sulla ei ole varaa palkata naapurin poikaa tekemään se arkena niin muuta kerrostaloon.
Kommentit (24)
Ei oo poikaa naapurissa. Leikkaan kun mulle sopii. Jos on niin kauheeta kuunnella ruohonleikkuria, muuta kerrostaloon.
Haluaisitko mieluummin että leikkaan sen arki-iltana klo 22?
Miten se sun persettä kutittaa? Jos normaali elämän ääni kiusaa niin rakenna pirtti Impivaaraan.
Pakko leikata huomenna. Tämä päivä meni puunkaadossa. Jos elämän äänet haittaa, muuta kerrostaloon.
Nyt loppuu tämä susipaskojen provojen teko!
Naapurinpoika on kolmevuotias, menee jokunen vuosi ennen kuin palkkaan hänet :)
Siperian puolelta Uralia löytyy mukavan rauhallisia kallioluolia, tervemenoa.
Miksi joku viikonpäviä olisi erilainen kuin joku muu?
Yhtenäiskulttuurin aikaan kauan sitten oli eri meininki mutta Berliinin muurikin kaatui jo.
Sunnuntaina leikkaaminen on junttimaista. Sanokaa mitä hyvänsä, mutta näin on. Ymmärrän kyllä, että nousukkailla ei ole mitään sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa sähköinen leikkuri...
Mä mieluummin ajan sen ruohon kerralla kuntoon kerran viikossa tai kahdessa kun rullaisin joka toinen päivä paskalla tehottomalla sähköleikkurilla.
Työnantaja saattaa paheksua, jos on pois töistä ruohonleikkauksen vuoksi.
Kannattaa hankkia pari koiraa ja antaa niiden pissailla pihalle ympäri vuoden, ei muuten kasva enää nurmikko :(
T. Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppuu tämä susipaskojen provojen teko!
Sana on sysipaska.
En kyllä katsele kalenteria kun päätän leikata nurmilkkoa. Meillä on leikattavaa yli 2000 neliötä. On rinnettä, joenrantaa ja ojanreunoja, joten kyllä jaksa monestikaan enää työpäivän jälkeen ryhtyä työntelemään/ajamaan ja leikaan myös useampana päivänä. Sitä paitsi keskellä kuuminta kesäpäivä en leikkaa koskaan, koska en halua palaa, vaan leikkaan yleensä kun tulee viileämpää eli illalla. Aamulla/aamupäivällä taas on kastetta yleensä nin paljon että ei voi leikata.
Eihän se mikään pakko ole, mutta useimmilla on silloin joutilasta aikaa.
Silloin on aikaa?