Dressmanissa halvin pukusetti..
149e. Sisältää siis takin ja housut.
Kokemuksia muiden ketjuliikkeiden pikkutakeista ja housuista, ei millään olisi nyt laittaa yli 100e kys kokonaisuuteen, mieluummin mahd paljon alle sen mutta mitä olen katsellut niin kyllä siihen sen 80-90e saa laittaa. Paita on jo kaapissa, kengätkin puuttuu.
Kommentit (12)
Tämä varmasti tulee herättämään kiivasta keskustelua naispalstalla.
Jos jollekin ripille pääsevälle olet ostamassa, niin kirppareilla on vähän käytettyjä rippipukuja paljon. Varmasti netissäkin.
Omituinen kommentti ykkösellä..
Jaa mikä 2?
ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä 2?
ap
Niin? Miksi kuvittelet olevasi mitään? Halvemmallakin pääsee.
Mä vuokrasin lapselle pukuvuokraamosta, puvun lisäksi kaikki kengistä kalvosinnappeihin. Hinta hiukan yli satasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä 2?
ap
Mutta minähän olen:) esimerkiksi komeasta nuoresta miehestään, esikoisestaan, äärimmäisen ylpeä Äiti. Ihan noin niinkuin ensimmäiseksi. Sinun kannattaisi hieman järjestellä tuota ajatuksenvirtaasi, kuulostat hirmuisen ikävältä ihmiseltä..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mikä 2?
ap
Mutta minähän olen:) esimerkiksi komeasta nuoresta miehestään, esikoisestaan, äärimmäisen ylpeä Äiti. Ihan noin niinkuin ensimmäiseksi. Sinun kannattaisi hieman järjestellä tuota ajatuksenvirtaasi, kuulostat hirmuisen ikävältä ihmiseltä..
ap
No miksi sun pitää pukea se rattopojaksi? Persettä alkaa kesällä myymään turisteille?
H&m:ssa on 40-60e takkeja ja 20-30e housuja joten menevät toivomaasi hintaluokkaan..mustia, tummansinisiä ja harmaita.
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit ja teepaidan saa varmaan jollain kolmella kympillä. Miksi pitää hienoperseillä ja vieläpä Suomessa?
T.wt elämämkoululainen amis vasemmistoliiton äänestäjä joka seuraa lidlin olut kädessä lätkäkisoja.
Verkkarit ja teepaidan saa varmaan jollain kolmella kympillä. Miksi pitää hienoperseillä ja vieläpä Suomessa?