Sanoin tosi pahasti siskon lapselle... :/
Olen välillä lapsenvahtina siskon lapsille. Vanhin niistä, 12-vuotias, on todella hankala lapsi... Kiroilee, isottelee, haukkuu, ei tottele, piirtää tahallaan pöytiin, repii tahallaan huonekasveja ja muutenkin rikkoo tavaroita tai yrittää ainakin. No viimeksi mulla sitten vain pinna paloi, ja sanoin hänelle, että "ei ihme, että sulla ei oo kavereita", ja lapsi meni ihan hiljaiseksi... Tiedän, pahasti sanottu ja nyt kaduttaakin. :( :( Miten nyt tästä etenisin??
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä miettinyt, että olisiko lapsella joku käytöshäiriö tms. En vain tiedä, miten ottaisin asian siskoni kanssa puheeksi. Siskollani on muutenkin melko raskasta... Hänellä on rankka vuorotyö ja hänen miehensä on ulkomailla töissä, ja sitten vielä siihen päälle hankala lapsi. :/
Ap
Huolestuttavaa. Lapsi joka tarvitsee apua, ansaitsee kovemman luokan vittuilua?
Jos minä loukkaisin puolustuskyvytöntä lasta kuten AP, hakisin apua omaan käytöshäiriööni.
Häh? Missä olen sanonut että ansaitsi vittuilua? Sitähän olen tässä koko ajan sanonut, että tiedän tehneeni väärin.
Ap
Huolestuttavaa. Lapsi joka tarvitsee apua, ansaitsee kovemman luokan vittuilua?
Jos minä loukkaisin puolustuskyvytöntä lasta kuten AP, hakisin apua omaan käytöshäiriööni.