huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (128)
1900. Ihan kauheaa katsottavaa, ja oli pakko lopettaa kesken.
Gosford Park. Noin paljon hyviä näyttelijöitä eikä mitään tolkkua koko jutussa silti.
Ykköspalkinnon vie kyllä se S.B. Cohenin eräs elokuva. Huono tuuri kävi että jouduin katsomaan.
Sellainen toimintaelokuva missä taisteltiin kangaspuita vastaan.
Lordin kauhuelokuva.
Bad mums.
Stanley Kubrikin 2001 avaruusseikkailu. Pitkäveteisyyden maailman ennätys. Muutenkin koko Kubrikin tuotanto on täyttä paskaa. Yhtäkään hyvää elokuvaa ei ole tehnyt.
Air America
Ihan käsittämätön teos. Pari tähtinäyttelijääkin oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Törhösen Insiders. "Rakastatsä mun munaa?" on kyllä yksi jäätävimmistä repliikeistä koko Suomen elokuvahistoriassa.
No täähän on ihan legendaarisen huono.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Plan 9 From Outer Space on aivan toisella huonouden tasolla kuin kaikki edellä luetellut.
On huonoja elokuvia ja on elokuvia, jotka on niin huonoja, että ne on hyviä. Plan 9 on jälkimmäinen ja siitähän sen kulttimaine "maailman huonoimpana elokuvana" on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Britney Spearsin tähdittämä Crossroads. Positiivinen yllätys oli se, että Britney osaa itse asiassa paremmin näytellä kuin laulaa. Muuten koko leffa oli kammottavaa kuraa: typerä ja sentimentaalinen käsikirjoitus, muiden näyttelijöiden kököt roolisuoritukset ja huolimaton ohjaus. Aivan kuin joka kohtaus olisi napsaistu ekalla otolla purkkiin, viis siitä, kuinka uskottavaa työtä näyttelijät tekivät. Jossain vaiheessa touhu alkoi totaalisesti lipsua tahattoman komiikan puolelle, esimerkkinä mainittakoon Britneyn roolihahmon richbitch/prom queen ystävä, joka replikoi täysin tosissaan "Minkä mä sille voi, että mä olen näin suosittu!" :D
Britneystä on lapsuudelta nauhoja missä todellakin osaa laulaa. Levy yhtiö teki hänestä sellasen pihisijän.
The Cabin in the Woods. Paskaaaaaaaaaaaaa
Arto Lehkamon Young Love (2001) on varmaan paskin mitä olen nähnyt.
Ainakin yksi huonoimmista oli Open House Netflixissä.
Kill Bill! Ei pystynyt katsomaan loppuun, ei väkivallan takia vaan oli niin hiton tylsä.
Lumikki ja metsästäjä. Hemmetin Kirsten pilasi taas yhden leffan yhden ilmeen esiintymisellä ja mikä ihmeen blondi pottakampaus sillä pahan kuningattaren veljellä oli? näytti ihan keharilta.
Titanic. Ylipitkä ja -siirappinen raina, jonka lopputuloksen tietävät kaikki historiantunneilla vähänkään hereillä olleet. Harmittaa, että tuli käytettyä rahat mokomaan schaibaan.
The Last Airbender. Alkuperäinen piirretty onnistuttiin pilaamaan täysin. Aasialaistaustaisia hahmoja näyttelemään palkattiin valkoisia ihmisiä, jotka eivät osaa näytellä. Käsikirjoitus on paskaa. Ainoastaan Irohia näytellyt tyyppi ei ollut ihan kamala.
Oli pakko katsoa nähdäkseni olin silmin, oliko tämä yhtä kamala kuin kaikki sanovat. Kyllä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Yksi huonoimmista on Pearl Harbor, mutta myönnän että kahtena kertana kun olen sitä yrittänyt katsoa olen nukahtanut kesken. On niin huono etten kerta kaikkiaan pysy hereillä loppuun asti.
Ymmärrän että siinä ekan puoliskon aikan helposti nukahtaa kesken, tämän leffan katselu kannattaakin aloittaa puolesta välistä kun alkaa tapahtumaan.
Langolieerit on varmaankin surkea leffa, olen sen kauan sitten nähnyt ja muistaakseni lopun cgi oli aika naurettavaa jo siihen aikaan :D. Langoliereistä jäi kuitenkin se mieleen että itse idea eli menneisyyden ja kaiken syövät langolierit tavoittaa ainakin mulla normaalia syvemmällä tasolla eksistentiaalisen kauhun tunteen. Toinen leffa jonka paras anti liittyy mielestäni psykologiaan on Hereditary. Leffa oli pettymys varsinkin lopun takia, mutta leffan alkupuolella unohdin kokokaan katsovani kauhuleffa koska raina oli niin raastava kuvaus persoonallisuuushäiriöisestä (epävakaasta) perhe-elämästä.
Täytyy sanoa, että Plan 9 From Outer Space on aivan toisella huonouden tasolla kuin kaikki edellä luetellut.