Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?

Vierailija
07.05.2016 |

Kertokaa!

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että Plan 9 From Outer Space on aivan toisella huonouden tasolla kuin kaikki edellä luetellut.

Vierailija
62/128 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1900. Ihan kauheaa katsottavaa, ja oli pakko lopettaa kesken.

Gosford Park. Noin paljon hyviä näyttelijöitä eikä mitään tolkkua koko jutussa silti.

Ykköspalkinnon vie kyllä se S.B. Cohenin eräs elokuva. Huono tuuri kävi että jouduin katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen toimintaelokuva missä taisteltiin kangaspuita vastaan.

Lordin kauhuelokuva.

Bad mums.

Vierailija
64/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stanley Kubrikin 2001 avaruusseikkailu. Pitkäveteisyyden maailman ennätys. Muutenkin koko Kubrikin tuotanto on täyttä paskaa. Yhtäkään hyvää elokuvaa ei ole tehnyt.

Vierailija
65/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air America

Ihan käsittämätön teos. Pari tähtinäyttelijääkin oli mukana.

Vierailija
66/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Törhösen Insiders. "Rakastatsä mun munaa?" on kyllä yksi jäätävimmistä repliikeistä koko Suomen elokuvahistoriassa. 

No täähän on ihan legendaarisen huono.

Vierailija
67/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että Plan 9 From Outer Space on aivan toisella huonouden tasolla kuin kaikki edellä luetellut.

On huonoja elokuvia ja on elokuvia, jotka on niin huonoja, että ne on hyviä. Plan 9 on jälkimmäinen ja siitähän sen kulttimaine "maailman huonoimpana elokuvana" on tullutkin.

Vierailija
68/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britney Spearsin tähdittämä Crossroads. Positiivinen yllätys oli se, että Britney osaa itse asiassa paremmin näytellä kuin laulaa. Muuten koko leffa oli kammottavaa kuraa: typerä ja sentimentaalinen käsikirjoitus, muiden näyttelijöiden kököt roolisuoritukset ja huolimaton ohjaus. Aivan kuin joka kohtaus olisi napsaistu ekalla otolla purkkiin, viis siitä, kuinka uskottavaa työtä näyttelijät tekivät. Jossain vaiheessa touhu alkoi totaalisesti lipsua tahattoman komiikan puolelle, esimerkkinä mainittakoon Britneyn roolihahmon richbitch/prom queen ystävä, joka replikoi täysin tosissaan "Minkä mä sille voi, että mä olen näin suosittu!" :D

Britneystä on lapsuudelta nauhoja missä todellakin osaa laulaa. Levy yhtiö teki hänestä sellasen pihisijän.

Vierailija
69/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Cabin in the Woods. Paskaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
70/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Lehkamon Young Love (2001) on varmaan paskin mitä olen nähnyt.

Vierailija
71/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Wood

Vierailija
72/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigli

Vierailija
73/128 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi huonoimmista oli Open House Netflixissä.

Vierailija
74/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kill Bill! Ei pystynyt katsomaan loppuun, ei väkivallan takia vaan oli niin hiton tylsä. 

Vierailija
75/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki ja metsästäjä. Hemmetin Kirsten pilasi taas yhden leffan  yhden ilmeen  esiintymisellä ja mikä ihmeen blondi pottakampaus sillä pahan kuningattaren veljellä oli? näytti ihan  keharilta. 

Vierailija
76/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic. Ylipitkä ja -siirappinen raina, jonka lopputuloksen tietävät kaikki historiantunneilla vähänkään hereillä olleet. Harmittaa, että tuli käytettyä rahat mokomaan schaibaan.

Vierailija
77/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Last Airbender. Alkuperäinen piirretty onnistuttiin pilaamaan täysin. Aasialaistaustaisia hahmoja näyttelemään palkattiin valkoisia ihmisiä, jotka eivät osaa näytellä. Käsikirjoitus on paskaa. Ainoastaan Irohia näytellyt tyyppi ei ollut ihan kamala.

Oli pakko katsoa nähdäkseni olin silmin, oliko tämä yhtä kamala kuin kaikki sanovat. Kyllä se oli.

Vierailija
78/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi huonoimmista on Pearl Harbor, mutta myönnän että kahtena kertana kun olen sitä yrittänyt katsoa olen nukahtanut kesken. On niin huono etten kerta kaikkiaan pysy hereillä loppuun asti.

Ymmärrän että siinä ekan puoliskon aikan helposti nukahtaa kesken, tämän leffan katselu kannattaakin aloittaa puolesta välistä kun alkaa tapahtumaan.

Vierailija
79/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langolieerit on varmaankin surkea leffa, olen sen kauan sitten nähnyt ja muistaakseni lopun cgi oli aika naurettavaa jo siihen aikaan :D. Langoliereistä jäi kuitenkin se mieleen että itse idea eli menneisyyden ja kaiken syövät langolierit tavoittaa ainakin mulla normaalia syvemmällä tasolla eksistentiaalisen kauhun tunteen. Toinen leffa jonka paras anti liittyy mielestäni psykologiaan on Hereditary. Leffa oli pettymys varsinkin lopun takia, mutta leffan alkupuolella unohdin kokokaan katsovani kauhuleffa koska raina oli niin raastava kuvaus persoonallisuuushäiriöisestä (epävakaasta) perhe-elämästä.

Vierailija
80/128 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikaljaelokuva