Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvalla oli iso musta hämähäkki, enkä uskalla enään oleskella tuossa :( Auttakaa!

Vierailija
07.05.2016 |

Vasta ostettiin melkein 2 tonnin uusi sohva ja eilen siinä oli hämähäkki ja mä hypähdin pystyyn ja aloin kiljumaan niinku pikku lapsi, vaikka ikää kuitenkin 25vuotta.. Se käveli todella läheltä mun kasvoja, kun olin selällään tuossa ja pää sohvatyynyllä.

Mun entisessä asunnossanikin näin kerran sohvalla hämiksen ja valehtelematta, en istunu siinä sohvalla varmaan 2vuoteen.

Ihan sairasta tällänen liiallinen pelko, jossa ei ole mitään järkeä :(

Nyt tuntuu, että ihan sama minkälainen ränsynen vanha kulahtanu sohva tuossa ois, kun ei edes kiinnosta enään olla tuossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Enää, ei enään

Vierailija
2/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyitii hämähäkit on niin kamalia. Mikset läimäyttänyt lehdellä sitä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, mä voin ottaa hämähäkin käteeni ja laittaa sen kevyen nyrkin sisään ja viedä ulos. Talvella tosin voin myös litistää sen nyrkin sisällä kuoliaaksi. Ei yhtään tee ilkeetä.

Mutta toisaalta pelkään aivan kauheasti hiiriä ja käärmeitä.

Vierailija
4/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan tapa sitä, saati huiski jollain lehdellä niin että se jää pahimmassa tapauksessa kitumaan. Ota se johonkin purkkiin ja vie ulos, jos et itse pysty pyydä jotain kaveria.

Vierailija
5/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hämähäkin tai hiiren tappaminen on niin vastenmielistä? Ennen annetaan jonkun kynnenkokoisen otuksen rajoittaa omaa elämää ennen kuin liiskataan se hengiltä.

Vierailija
6/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkillä siis on riittävästi pienempiä ötököitä syötävänä sinun kodissasi, kun se on sinne asettunut asumaan. Hämis on hyötyeläin, joka ei tule sinua puremaan. Anna vilistää vain, ja jollet kestä yhteiseloa, ota hämis varovasti kiinni ja päästä ikkunasta ulos.

Vierailija
7/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille uusittiin kylppärin kalusteet  ja niiden mukana tuli pitkäjalkaisia lukkeja ,eivät levinneet onneksi muualle .Seuraavana kesänä niitä ilmestyi jostakin kaapistojen uumenista. Olivat  jotenkin pienempiä ja usealla puuttui jalka , kulkivat oudosti. Tällaiselle foobikolle se oli kamalaa. Eivät yleensä  viihdy sisätiloissa. Kerran yksi päivysti ihan valokatkaisimen vieressä . Hyi.

Vierailija
8/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappas punkkeja. Ne ne vasta kivoja on

Vierailija
9/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämähäkillä siis on riittävästi pienempiä ötököitä syötävänä sinun kodissasi, kun se on sinne asettunut asumaan. Hämis on hyötyeläin, joka ei tule sinua puremaan. Anna vilistää vain, ja jollet kestä yhteiseloa, ota hämis varovasti kiinni ja päästä ikkunasta ulos.

Tämä kannattaa muistaa. Jos asunnossa on hämähäkkejä, siellä täytyy olla myös ruokaa niille. Kannattaa tarkastaa kaapit onko siellä tuholaisia.

Vierailija
10/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämyhäkit ovat saman luojan tekeleitä kuin me muutkin.

Vierailija
11/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapan on sellanen sohvan ettän siihen ein hämähäkkejän tulen. Ostin sen antiikkiliikkestän. Sen maksoin paljon, muttan olin sen arvoistan!

Vierailija
12/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiskaa se ötö isolla pehvallas

Vierailija
13/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämsy tykkäs susta ja halusi osoittaa rakkautensa, pahoitit sen mielen :(

Vierailija
14/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti hämiksiä alkaa tappamaankaan :( Monesti sanon miehelle että tulee ottamaan sen pois ja vie vaikka ulos, mutta mies oli sillon jo nukkumassa kun tuo tapahtui. En voi käsittää, miten aikunen ihminen voi pelätä miljoona kertaa pienempää otusta... :D Ne vaan on ällöttäviä ja pelottavan näkösiä monine jalkoineen..

Hyi hitto sinä joka puhuit noista lukeista.. EIIIIII !! Lukit on vielä kauheemman näkösiä mitä tuollaset pienet mustat hämikset... Lukkeja en onneksi oo koskaan täällä nähny, mutta mun lapsuudenkodissa niitä oli välillä todella paljon ja missäpä muuallakaan, kun juuri mun huoneessa.... !

Nyt alkoi ahdistamaan, että onko meidän talossa paljon jotain hyönteisiä kun on hämiksiäkin... Tästä päivästä tulikin nyt suursiivous päivä!

AP