Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies lähettelee aina lasten kuvia kun olen viihteellä

Vierailija
06.05.2016 |

Sitten tulee kamala ikävä lapsia ja tekee mieli lähteä kotiin kesken kaiken. Itse en hänelle soittele tai viestittele kun hän on viihteellä.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin aina vituttaa kun aamulla krapulassa herään vieraan miehen vierestä, niin puhelin on täynnä lasten kuvia. Mikä vittu sitä äijää vaivaa? Jättäisin jollen olisi niin taloudellisesti riippuvainen hänestä. Kyllä miehet on ihme kusipäitä joskus.

..... Siis hetkinen?? Mä en älynnyt tota sun vastausta... Siis käyt pettämässä sun äijääs ja sit vielä ihmettelet ku puhelin täynnä sun miehen lähettämiä lasten kuvia??! Tai sua ainakin vituttais jos toimis noin... Hmm... Hetkinen.... Mietitäänpä hetki kuka tässä tekee väärin? Mä veikkaisin, että sinä!

Mä en aina ymmärrä näitä, joiden älykkyysosamäärä ei riitä edes sarkasmin tajuamiseen.

Vierailija
102/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan käy viihteellä ilman mun miestä. Johtuu tosin siitä, että en halua käydä viihteellä, ja jos lähden, lähden vain jos mies ehdottomasti mut mukaan haluaa ja yritän pitää edes jollakin tapaa siedettävän illan. Se on sitä kompromissien tekemistä ja sitä, että joskus antaa periksi tuottaakseen toiselle iloa. Mies tekee sitä mulle toisissa asioissa jotka ei häntä juuri huvita.

Ystäviä mulla on 2, enkä enempää kaipaa. Toista näen välillä enemmän, välillä vähemmän, yleensä käydään lenkillä. Toisen kaverini ja hänen perheensä luo menen yleensä mieheni kanssa viikonlopuksi. Emme siltikään ole mieheni kanssa yhdessä 24/7. Käyn töissä ilman miestäni. Tähän kuluu joka arkipäivä noin 10 tuntia. Töiden jälkeen käyn harrastuksissani aina ilman miestäni, joskus tuo yksi ystäväni liitty seuraan, mutta 95% käyn yksin. Pää hajoaisi jos harrastuksessakin pitäisi aina käydä jonkun kanssa. Tässä menee 1-2 tuntia 5-6 päivää viikossa. Loppuajan hereilläoloajastani olen kotona, eli noin 4-5 tuntia/arkipäivä. Mies on kotona silloin myös, paitsi jos hänellä sattuu olemaan joku harrastus tai muu meno. Viikonloppuisin olemme yleensä toistemme seurassa enemmän.

Meillä ei ole yhteisiä harrastuksia ja meillä on hyvin erilainen päivärytmi sekä erilaiset kiinnostuksenkohteet. Ajatusmaailma on suurimmalta osin yhteneväinen, ja mieheni on paras ystäväni. Meillä on varmaan aivan aivan surkea parisuhde koska meillä ei ole yhteisiä ystäviä, mutta toisen ystävät ovat ihan ok seuraa sille toisellekin, vaikkei niitä omiksi kavereiksi voikaan kutsua. Lisäksi surkeutta lisää se, että viihdymme niin yhdessä kuin erillään, koska molemmat vaihtoehdot on täällä jo tuomittu. Lapsia ei ole, mutta miehen ollessa viihteellä joskus laitan viestejä ja joskus en. Molemmat on huono asia. Ai ai ai. Pitää varmaan erota näin huonosta suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viihteellä käyminen tarkoittaa baariin menemistä, niin en taatusti menisi sinne ilman miestäni. En kyllä tiedä yhtään ystäväänikään, joka niin tekisi.

Mulla on muutama lapsuudenystävä, joita tapaan säännöllisesti yleensä brunssilla ja sitten opiskeluaikojen kavereita, joiden miehet tulivat kuvaan varhain, joten heitä tavataan perheenä ja lapsetkin ovat nykyisin kavereita keskenään.

Kuorosta on pari sellaista ystävää, joita tapaan myös harjoitusten välillä. He asuvat ihan lähellä ja usein mennään yhdessä lenkille.

Ravintolassa käydään miehen kanssa aika usein ja tietenkin konserteissa, koska meillä on kausikortit HSO:n ja Tapiola Sinfoniettan konsertteihin.

Vierailija
104/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te lähdette yksin viihteelle? Me käymme yhdessä noin kerran kuussa syömässä tai leffassa ja meillä on palkattu lapsenvahti.

Onko se viihteellä käymistä, kun tapaan ystäviäni brunssilla tai kahvilla? Tai mies pelaa tennistä parhaan ystävänsä kanssa?

Oho, supermamalle huomenta. Joko matot on tampattu?

Ja hep, osui ja kolahti.

Huomenta vaan sinnekin, huonossa suhteessa elävälle hutsukalle.

Meillä nautitaan elämästä ja annetaan lapsille hyvä eväät elämään.

Ei ole mitään tarvetta käydä "viihteellä" erikseen, meidän elämä on mukavaa, ja erotiikka kukoistaa.

Ulkona kyllä käydään ja lomilla kaksin, onneksi innokkaita lapsenvahteja piisaa.

Olen pahoillani, ystäviä teillä kummallakaan ei enää taida olla :( Meillä kyllä panostetaan lasten kanssa olemiseen siten, että aina on jompi kumpi vanhemmista läsnä.

Heh, heh, ystävien kanssa ollaan juuri nytkin reissussa, nääs kun on pitkä viikonloppuvapaa. Onko teillä ystävät erikseen? Miksi?

Tapaamme kyllä tyttö/poikaporukalla, mutta en sitä nimittäisi viihteellä oloksi. Shoppailuksi, lounaaksi/kahvitteluksi/harrastukseksi jne. kyllä. Käsitin, että puhutaan iltamenoista, kun lapset kuulettivat menevän nukkumaan.

Sori, jos ymmärsin väärin.

Häh? Sä siis arvostelet muita siitä että toinen vanhemmista on illan pois? Itse olette molemmat pitkän viikonlopun pois lasten luota.

Vai onko pointtina se ettei ilman toista saa lähteä istumaan iltaa?

Itse käyn muutaman kerran vuodessa viihteellä ilman puolisoa ja ehkä kerran pari vuodessa yhdessä.

En näe tuossa mitään ongelmaa. Näetkö sinä? Yleensä vietetään lomat ym yhdessä koko perhe.

Ja tuohon apn kysymykseen: Kyllä minunkin mies lähettää yleensä kuvan tai kaksi jos olen jossain illanistujaisissa menossa. Yleensä kuva on joko se että lapset nukkuu tai sitten joku huumorikuva, sellainen josta "muka pahastuisin mutten mahda mitään kun en ole kotona" tyylinen :)

Itseä ei ala ahdistaa tai tule ikävä kuvista. Tiedän että kaikki on hyvin ja luotan mieheen täysin.

Itsekin lähetän kuvan jos on joku hauska tilanne eikä ole tullut mieleenkään se että haluan hänet vaan äkkiä kotiin kuvan avulla. Nautin yksinolosta kun lapset on nukkumassa ja mies jossain ;)

Sinä elät tavallasi ja minä tavallani. Käy viihteellä ihan kuten haluat, saat minulta luvan. Ja sinun ei tarvitse enää selitellä. Ok?

Vastasin ekaa kertaa tähän ketjuun. En siis ole tuo aiemmin kanssasi kirjoitellut. En selittele enkä tarvitse lupaasi tai kieltojasi :D

Tää av on kyllä parasta viihdettä :D

No niin on, sinä olet kieltämässä muilta heidän tapansa, koska SINUN on tapasi ovat toiset. Ota nyt pää pois ahterista ja hyväksy se, että joillakin nyt vain on toisenlaiset tava, arvot ja mieltymykset.

Kovasti täällä yksin viihteellä kulkevat kokevat uhkaksi he, jotka eivät niin tee? Kateusko se siellä taustalla kummittelee?

Koen parisuhteeni hyväksi, mieheni on paras ystäväni, kuten isäni oli äitini ja appi anoppini.

Me elämme näin, sinä toisin, luvan annan minäkin sinulle, kun selittelyilläsi sitä niin kovasti tunnut tarvitsevasi.

Vierailija
105/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä puhelinta pakko kytätä myös viihteelllä? Napsauta pois päältä, niin asia hoituu sillä.

No ei hoidu, jos toinen on oikein neuroottista sorttia ja odottaa viesteihin edes jonkinlaista vastausta. Ap:n kumppani on selkeesti manipuloiva: laittaa lapsista kuvia, jotta toinen ei voisi rauhassa nauttia vapaalla olostaan, vaan koko ajan muistutellaan, että täällä me kotona ootetaan, että tule vaan pian kotiin sinäkin.

Jos toinen on viihteellä (oli se sitten baarissa, leffassa, teatterissa, konsertissa) ja toinen lasten kaa kotona, niin mukavinta ois se, että toinen saa hyvällä omallatunnolla mennä eikä tartte koko ajan miettiä, että mitenköhän ne siellä kotona pärjäilee. Ja tietenkin se toinen lasketaan kanssa omiin menoihinsa, ettei kumpikaan ole sidottu kotiin vasten tahtoaan.

Vierailija
106/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puluparka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puluparka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te lähdette yksin viihteelle? Me käymme yhdessä noin kerran kuussa syömässä tai leffassa ja meillä on palkattu lapsenvahti.

Onko se viihteellä käymistä, kun tapaan ystäviäni brunssilla tai kahvilla? Tai mies pelaa tennistä parhaan ystävänsä kanssa?

Oho, supermamalle huomenta. Joko matot on tampattu?

Ja hep, osui ja kolahti.

Huomenta vaan sinnekin, huonossa suhteessa elävälle hutsukalle.

Meillä nautitaan elämästä ja annetaan lapsille hyvä eväät elämään.

Ei ole mitään tarvetta käydä "viihteellä" erikseen, meidän elämä on mukavaa, ja erotiikka kukoistaa.

Ulkona kyllä käydään ja lomilla kaksin, onneksi innokkaita lapsenvahteja piisaa.

Olen pahoillani, ystäviä teillä kummallakaan ei enää taida olla :( Meillä kyllä panostetaan lasten kanssa olemiseen siten, että aina on jompi kumpi vanhemmista läsnä.

Heh, heh, ystävien kanssa ollaan juuri nytkin reissussa, nääs kun on pitkä viikonloppuvapaa. Onko teillä ystävät erikseen? Miksi?

Tapaamme kyllä tyttö/poikaporukalla, mutta en sitä nimittäisi viihteellä oloksi. Shoppailuksi, lounaaksi/kahvitteluksi/harrastukseksi jne. kyllä. Käsitin, että puhutaan iltamenoista, kun lapset kuulettivat menevän nukkumaan.

Sori, jos ymmärsin väärin.

Voi herra mua armahda. Minä olen parisuhteessa elävä vela, jolla on omat, lapsuudestani ja nuoruudestani löytyneet omat ystävät, miehellä omansa, ja sitten niitä yhteisiä. Ajattelin ensin että en arvostele kenenkään henkilökohtaisia asioita, mutta kierrän päätökseni, sillä on aika helkkarin pelottavaa jos kaikki ystävänne ovat teidän yhteisiänne. Kai sinulla nyt joku yksittäinen lapsuudenystävä on jolle voit purkaa sydäntäsi ja jonka kanssa vietät mieluiten aikaa ihan vain kaksistaan? Eikä se viihteelle meneminen mitään baareilua välttämättä tarkoita, minä olen absolutisti ja jos sanon lähteväni viettämään iltaa ystäväni kanssa, se tarkoittaa että käymme ensin vaikka kiertelemässä kaupungilla kauppoja ja näyteikkunoita, sitten ostamme ruoka-aineita ja teemme iltapalaa ystäväni luona laulaen Singstaria yms. Chicagoa lainatakseni; Even lovers need a holiday far away from each other

Ohiksena totean, että olet tullut pätemään tietämättä asiasta. Tuo ihminen on todennut, etteivät käy viihteellä ilman puolisoa (emme mekään käy) mutta ystäviään hän kertoo tapaavansa kyllä. Miksi sinä jankkaat?

Koet uhaksi heidän tapansa elää, miksi? Koet ilmeisesti huonommuutta omista valinnoistasi. Turhaan, saat elää kuten haluat, suo se myös meille.

Jankkaan? Ei yhden viestin lähettäminen liki 100 viestin ketjuun ole jankkaamista.

No onhan, asia oli tullut selväksi, tuo,jolle kirjoitit, kertoi ettei käy viihteellä ilman puolisoaan. Muutoin kyllä tapaa ystäviään yksin. Sehän on hänen valintansa, eikös vaan, tee sinä toisin ja kaikki on hyvin. Ihme jankkaaja olet, tai lue koko ketju, niin tiedät mistä puhutaan.

Vierailija
107/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja on lapsia. Käymme molemmat kavereiden/työkavereiden kanssa viihteellä (kyllä, ravintolassa, baarissa, pikkujouluissa) erikseen jokusen kerran vuodessa. 2-4 krt vuodessa käymme yhdessä ravintolassa/baarissakin, kun saamme hoitajan.

Minusta on ihana tavata vanhoja ystäviäni tai viettää myös vapaa-aikaa työkavereiden kanssa silloin tällöin ihan itsekseni. Minulle ja ystävilleni tämä on normaalia aikuisten toimintaa. Omaa aikaa ystävien kanssa, joista osan olen tuntenut yli 30 vuotta. Mies on nähnyt ehkä pari työkaveriani, mutta ei niitä 10 muuta, joiden kanssa käydään lasillisella tai syömässä.

Jokainen tyylillään, mutta kyllä minä koen olevani ihan itsellinen ihminen, joka voi tavata ihmisiä ilman miestäni tai perhettäni. Ei ole tullut koskaan mieleen hinkata vieraita miehiä vasten yökerhossa tai pettää. Tanssinut kyllä

olen, hui, jonkun vieraan miehenkin kanssa.

Live and let live!

Vierailija
108/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen ja ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja on lapsia. Käymme molemmat kavereiden/työkavereiden kanssa viihteellä (kyllä, ravintolassa, baarissa, pikkujouluissa) erikseen jokusen kerran vuodessa. 2-4 krt vuodessa käymme yhdessä ravintolassa/baarissakin, kun saamme hoitajan.

Minusta on ihana tavata vanhoja ystäviäni tai viettää myös vapaa-aikaa työkavereiden kanssa silloin tällöin ihan itsekseni. Minulle ja ystävilleni tämä on normaalia aikuisten toimintaa. Omaa aikaa ystävien kanssa, joista osan olen tuntenut yli 30 vuotta. Mies on nähnyt ehkä pari työkaveriani, mutta ei niitä 10 muuta, joiden kanssa käydään lasillisella tai syömässä.

Jokainen tyylillään, mutta kyllä minä koen olevani ihan itsellinen ihminen, joka voi tavata ihmisiä ilman miestäni tai perhettäni. Ei ole tullut koskaan mieleen hinkata vieraita miehiä vasten yökerhossa tai pettää. Tanssinut kyllä

olen, hui, jonkun vieraan miehenkin kanssa.

Live and let live!

Juuri näin. Ja minä haluan käydä juhlimassa yhdessä mieheni ja ystäviemme kanssa, ja usein tanssin vieraiden miesten kanssa juhlissa, samoin kuin ystävieni puolisoiden kanssa.

Tyttöporukalla käymme syömässä, kahvilla, ostoksilla, teatterissa, ja taidenäyttelyissä. Ja kivaa on.

Elämme ja annamme muidenkin elää... rauhassa.

Vierailija
109/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee kokoa ketjua, mutta sen voin sanoa omasta ja lähipiirin kautta hankitusta kokemuksesta, että miehet ei tykkää lasten vahtimisesta pätkääkään. Periaatteessa ne ajattelee, että se on naisen tehtävä. Joskut miehet suorastaan ahdistuu, kun pitää jäädä lasten kanssa keskenään. Eli sen lisäksi, että se on heille epämiellyttävää, on se myös joillekin pelottavaa. Sitten on eri ääni kellossa, kun myös lasten äiti on paikalla. Sitten ei enää pelota, ahdista tms. kun päävastuu on taas naisella. :)

Vierailija
110/110 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja..Tällä kilvan kehutaan ettei käydä missään ilman miestä ja lapsia ja jos joskus mennään niin koko ilta odotetaan että isipoks lähettäisi mamsimamsille valokuvia SUURREN RRRAKKAUDEN HETELMÄSTÄ!!!!111 ja pusipusi halihali ihqihq.

Ja sitten toisissa ketjuissa sanotaan ettei lapsi rajoita eikä muuta elämää...Hrrr, mut saisi ampua sinä päivänä kun alkaisin käyttäytyä noin vajakkimaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä