Ärsyttää kun mies lähettelee aina lasten kuvia kun olen viihteellä
Sitten tulee kamala ikävä lapsia ja tekee mieli lähteä kotiin kesken kaiken. Itse en hänelle soittele tai viestittele kun hän on viihteellä.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te lähdette yksin viihteelle? Me käymme yhdessä noin kerran kuussa syömässä tai leffassa ja meillä on palkattu lapsenvahti.
Onko se viihteellä käymistä, kun tapaan ystäviäni brunssilla tai kahvilla? Tai mies pelaa tennistä parhaan ystävänsä kanssa?
Tuossa tarkoitetaan viihtellä sitä että juostaan kapakoissa ja isketään toisia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi te lähdette yksin viihteelle? Me käymme yhdessä noin kerran kuussa syömässä tai leffassa ja meillä on palkattu lapsenvahti.
Onko se viihteellä käymistä, kun tapaan ystäviäni brunssilla tai kahvilla? Tai mies pelaa tennistä parhaan ystävänsä kanssa?
Oho, supermamalle huomenta. Joko matot on tampattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin aina vituttaa kun aamulla krapulassa herään vieraan miehen vierestä, niin puhelin on täynnä lasten kuvia. Mikä vittu sitä äijää vaivaa? Jättäisin jollen olisi niin taloudellisesti riippuvainen hänestä. Kyllä miehet on ihme kusipäitä joskus.
..... Siis hetkinen?? Mä en älynnyt tota sun vastausta... Siis käyt pettämässä sun äijääs ja sit vielä ihmettelet ku puhelin täynnä sun miehen lähettämiä lasten kuvia??! Tai sua ainakin vituttais jos toimis noin... Hmm... Hetkinen.... Mietitäänpä hetki kuka tässä tekee väärin? Mä veikkaisin, että sinä!
Et kai sä ottanu tota tosissasi?
Voi kun mua jotenkin ärsyttää ihmiset joilla ei ole minkäänlaista "huumorin"tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se viihteellä käymistä, kun tapaan ystäviäni brunssilla tai kahvilla? Tai mies pelaa tennistä parhaan ystävänsä kanssa?Oho, supermamalle huomenta. Joko matot on tampattu?
Ja hep, osui ja kolahti.
Huomenta vaan sinnekin, huonossa suhteessa elävälle hutsukalle.
Meillä nautitaan elämästä ja annetaan lapsille hyvä eväät elämään.
Ei ole mitään tarvetta käydä "viihteellä" erikseen, meidän elämä on mukavaa, ja erotiikka kukoistaa.
Ulkona kyllä käydään ja lomilla kaksin, onneksi innokkaita lapsenvahteja piisaa.
Se kannustaa sinua hankkiutumaan raskaaksi yöjuoksuillasi. Ei jaksa enää itse siementää, joten herättelee lisääntymisviettiäsi lasten kuvilla. Ota neuvosta vaari ja anna seuraavalla kerralla jonkun sonnin astua itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se viihteellä käymistä, kun tapaan ystäviäni brunssilla tai kahvilla? Tai mies pelaa tennistä parhaan ystävänsä kanssa?Oho, supermamalle huomenta. Joko matot on tampattu?
Ja hep, osui ja kolahti.
Ei ole mitään tarvetta käydä "viihteellä" erikseen, meidän elämä on mukavaa, ja erotiikka kukoistaa.
Ulkona kyllä käydään ja lomilla kaksin, onneksi innokkaita lapsenvahteja piisaa.
Juuri näin! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin aina vituttaa kun aamulla krapulassa herään vieraan miehen vierestä, niin puhelin on täynnä lasten kuvia. Mikä vittu sitä äijää vaivaa? Jättäisin jollen olisi niin taloudellisesti riippuvainen hänestä. Kyllä miehet on ihme kusipäitä joskus.
..... Siis hetkinen?? Mä en älynnyt tota sun vastausta... Siis käyt pettämässä sun äijääs ja sit vielä ihmettelet ku puhelin täynnä sun miehen lähettämiä lasten kuvia??! Tai sua ainakin vituttais jos toimis noin... Hmm... Hetkinen.... Mietitäänpä hetki kuka tässä tekee väärin? Mä veikkaisin, että sinä!
Kylläpäs sälä menit helppoon..
Meistä ei kumpikaan baareissa käy, mutta jos meillä on vaikka tyttöjenilta tai miehillä saunailta, niin ihan vakio on että kotona oleva vanhempi lähettää lapsen kanssa otetun pususelfien ja toivotetaan hyvät yöt. Kerran jätin kokeeksi tuon tekemättä ja mies kysyi että olenko vihainen, hän oli odottanut kuvaa koko illan. Mulla myös tulee hyvä mieli kun näen että kaikki on mennyt hyvin, aina nuo rakkaat on mielessä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hep, osui ja kolahti.
Olen pahoillani, ystäviä teillä kummallakaan ei enää taida olla :( Meillä kyllä panostetaan lasten kanssa olemiseen siten, että aina on jompi kumpi vanhemmista läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla teet saman miehelle ja katsot reaktioita. Eli luuri täyteen lasten kuvia kun viihteellä.
Ei toi mieheen tehoa samalla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hep, osui ja kolahti.
Ulkona kyllä käydään ja lomilla kaksin, onneksi innokkaita lapsenvahteja piisaa.Olen pahoillani, ystäviä teillä kummallakaan ei enää taida olla :( Meillä kyllä panostetaan lasten kanssa olemiseen siten, että aina on jompi kumpi vanhemmista läsnä.
Heh, heh, ystävien kanssa ollaan juuri nytkin reissussa, nääs kun on pitkä viikonloppuvapaa. Onko teillä ystävät erikseen? Miksi?
Tapaamme kyllä tyttö/poikaporukalla, mutta en sitä nimittäisi viihteellä oloksi. Shoppailuksi, lounaaksi/kahvitteluksi/harrastukseksi jne. kyllä. Käsitin, että puhutaan iltamenoista, kun lapset kuulettivat menevän nukkumaan.
Sori, jos ymmärsin väärin.
Jos pariskunta ei koskaan vietä omaa aikaa, tapaa vaikka kavereitaan ilman puolisoa niin minusta se on outoa. Tasapainoinen ihminen on yksilö, ei mikään kajakkikaksikko. Ne joiden mielestä "sille ei ole tarvetta" ovat tietyin osin joko rajoittuneita tai rajoittavia. Surullisia ovat ihmiskohtalot, joissa koko elämä on omistettu ensin puolisolle , sitten perheelle, lapsille tai työlle ja iso osa elämästä on muita varten. Kun sitten tuleekin yllätys, elämä on lyhyempi kuin odotti tai joutuu hylätyksi niin pettymys on suuri ja katkeruus on lähellä.
Toki uhrautuminen tai puolinainen elämä tekee sinusta huolehtivaisen ja tärkeän mutta se ei taida riittää elämänpituiselle matkalle sittenkään. Miksi hukata itsensä matkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hep, osui ja kolahti.
Etkö oikesti tee mitään ilman miestäsi? 😮
Lähetä sinä samanlaisia kuvia, kun mies on viihteellä tai lähetä tekstari, että "kaverini Pekka tuli mun seuraksi tänne. Mukavaa iltaa sullekin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hep, osui ja kolahti.
Ulkona kyllä käydään ja lomilla kaksin, onneksi innokkaita lapsenvahteja piisaa.Olen pahoillani, ystäviä teillä kummallakaan ei enää taida olla :( Meillä kyllä panostetaan lasten kanssa olemiseen siten, että aina on jompi kumpi vanhemmista läsnä.
Minä luotan kyllä täysillä äitiini/anoppiini, että osaavat hoitaa 3 ja 6 -vuotiaitamme hyvin. Mitä yhteistä aikaa se heille on, jos meistä jompikumpi pyöriin seassa koko aja.
Lapset odottavat vierailuita aina kovasti, samoin isovanhemmat. Rakkaudella ja hyvässä parisuhteessa kasvavat lapset, ovat oppineet mitä rakkaus ja luottamus on.
Voisit tietenkin harkita myös sitä, että keskustelet miehesi kanssa asiasta ja pyydät että hän ei kuvia lähettäisi..?
Vierailija kirjoitti:
Jos pariskunta ei koskaan vietä omaa aikaa, tapaa vaikka kavereitaan ilman puolisoa niin minusta se on outoa. Tasapainoinen ihminen on yksilö, ei mikään kajakkikaksikko. Ne joiden mielestä "sille ei ole tarvetta" ovat tietyin osin joko rajoittuneita tai rajoittavia. Surullisia ovat ihmiskohtalot, joissa koko elämä on omistettu ensin puolisolle , sitten perheelle, lapsille tai työlle ja iso osa elämästä on muita varten. Kun sitten tuleekin yllätys, elämä on lyhyempi kuin odotti tai joutuu hylätyksi niin pettymys on suuri ja katkeruus on lähellä.
Toki uhrautuminen tai puolinainen elämä tekee sinusta huolehtivaisen ja tärkeän mutta se ei taida riittää elämänpituiselle matkalle sittenkään. Miksi hukata itsensä matkalla?
Miksi tehdä lapsia jos et niiden kanssa halua olla? Miksi mennä naimisiin jos et miehesi kanssa halua olla?
Juuri sinunkaltaiset ihmiset on niitä joiden liitto ei kestä ja lapset aikuistuttuaan katkaisee välit.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanoin, etten tee mitään ilman puolisoani? Viihteellä emme tunne tarvetta käydä yksin. Eikä muuten kukaan laajasta ystäväpiiristämmekään. Ehkäpä se sitten on väärin, mutta me nautimme elämästä näin.
Minulla on puoliso, lapset, suku, ystävät ja ura. Järjestys on tuo. Ja onnellinen olen, niin vaikuttaa olevan miehenikin.
Kuten jo kerroin ystäviä ja tapaamisia heidän kanssa meillä molemmilla on. Otin kantaa yksin viihteellä käymiseen, joka ei meidän mielestämme ole kivaa. Toki te muut voitte niin tehdä, jos se on teille tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sinä samanlaisia kuvia, kun mies on viihteellä tai lähetä tekstari, että "kaverini Pekka tuli mun seuraksi tänne. Mukavaa iltaa sullekin".
Naisethan tietenkin pettää heti kun silmä välttää