Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies lähettelee aina lasten kuvia kun olen viihteellä

Vierailija
06.05.2016 |

Sitten tulee kamala ikävä lapsia ja tekee mieli lähteä kotiin kesken kaiken. Itse en hänelle soittele tai viestittele kun hän on viihteellä.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva saada joku kuva tai tekstinpätkä, tyyliin "nukahti hyvin". Siitä tulee vaan hyvä mieli ja voin jatkaa iltaa rennosti stressaamatta.

Vierailija
2/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on mustasukkainen ja lähettelee niitä, ettet mee iskee muita miehiä? (Tuli vain ekana mieleen, toivottavasti olen väärässä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää manipulointia ja vallankäyttöä mieheltä. En hyväksyisi.

Vierailija
4/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä avaa niitä ;)

Vierailija
5/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En tiedä miksi mutta mies kuulostaa huumor' mieheltä.

Vierailija
6/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada sut tuntemaan huonoa omatuntoa ja palaamaan kotiin mahdollisimman pian. Sika!

Vierailija
7/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää syyllistää "huonoa äitiä".

Vierailija
8/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela äijä. Ei tee niin mieli lähteä jännämiehen matkaan, kun muistuu lapset mieleen.

Vierailija
9/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööh, en oo tajunnu tuota:/ oon pari kertaa ku oon siskon lapsia vahtinu, lähettäny jotain söpöjä kuvia siskolle lapsistaan:/ nyt hoksasin että ne kuvat voi näyttää sitten vaikka aamulla:)

Vierailija
10/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta siihenhän mies juuri tähtääkin, että sulle tulee huono omatunto siellä viihteellä ja että tulet äkkiä himaan. Sitä sanotaan tunteiden manipuloinniksi. Lapsellista mutta tehokasta.

Vierailija
11/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla teet saman miehelle ja katsot reaktioita. Eli luuri täyteen lasten kuvia kun viihteellä.

Vierailija
12/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki samaa. Eli lähetti aamutuimaan kuvan vauvasta, joka söi. Ja viestin "etkö jo tulisi kotiin tämän ihanan vauvan luo....?".

Harmi vaan, kun en ollut vielä edes nukkumassa, ilta vähän venähti. Kaiken lisäksi tää "vauvakin" oli jo puolitoistavuotias.. Jotain syyllistämistä kait, ja avuttomuutta, kun harvoin joutui olemaan "vauvan" kanssa kaksin. Hengissä ne silti oli, molemmat, kun muutaman tunnin päästä menin kotiin. 

Vierailija
13/110 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aina vituttaa kun aamulla krapulassa herään vieraan miehen vierestä, niin puhelin on täynnä lasten kuvia. Mikä vittu sitä äijää vaivaa? Jättäisin jollen olisi niin taloudellisesti riippuvainen hänestä. Kyllä miehet on ihme kusipäitä joskus.

Vierailija
14/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin aina vituttaa kun aamulla krapulassa herään vieraan miehen vierestä, niin puhelin on täynnä lasten kuvia. Mikä vittu sitä äijää vaivaa? Jättäisin jollen olisi niin taloudellisesti riippuvainen hänestä. Kyllä miehet on ihme kusipäitä joskus.

..... Siis hetkinen?? Mä en älynnyt tota sun vastausta... Siis käyt pettämässä sun äijääs ja sit vielä ihmettelet ku puhelin täynnä sun miehen lähettämiä lasten kuvia??! Tai sua ainakin vituttais jos toimis noin... Hmm... Hetkinen.... Mietitäänpä hetki kuka tässä tekee väärin? Mä veikkaisin, että sinä!

Vierailija
15/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä puhelinta pakko kytätä myös viihteelllä? Napsauta pois päältä, niin asia hoituu sillä.

Vierailija
16/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..... Siis hetkinen?? Mä en älynnyt tota sun vastausta... Siis käyt pettämässä sun äijääs ja sit vielä ihmettelet ku puhelin täynnä sun miehen lähettämiä lasten kuvia??! Tai sua ainakin vituttais jos toimis noin... Hmm... Hetkinen.... Mietitäänpä hetki kuka tässä tekee väärin? Mä veikkaisin, että sinä!

Et kai sä ottanu tota tosissasi?

Vierailija
17/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies lähettää kans jonkun kuvaviestin siitä, mitä ovat tehneet pojan kanssa ja miten on mennyt. Joskus jopa lähettivät lyhyen videopätkän, jossa poika vilkuttaa kameralle ja lähettää lentosuukkoja ennen nukkumaanmenoa.

Itselle tulee rennompi olo kun tietää, että heillä on ollut hauskaa ja poikakin nukahtanut hyvin eikä ikävöi ihan hirveästi.

Vierailija
18/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, me tehdään tota molemmat. En ikinä ajatellut et siinä olis jotain pahaa!

Vierailija
19/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää syyllistää "huonoa äitiä".

Ketään ei voi syyllistää jos se ei itse tahdo.

Jos jollekkin on tärkeämpää olla viihteellä kuin lastensa kanssa niin ei sellaisella muutenkaan ole mitään omatuntoa.

Vierailija
20/110 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi