Unelmieni miehellä on valitettavasti lapsia
...ja lapsilla ilmeisesti vielä poikkeuksellisen hullu äiti.
Ihmettelen, miten niin sivistyneellä, fiksulla ja hyvällä miehellä tuollainen tilanne voi ollakaan. Aiemmat mieheni ovat hyvissä väleissä eksiensäkin kanssa, ja nyt minun kanssani, eikä minulla siis ole kokemusta tuollaisista vihamielisistä väleistä + että siinä on vielä lapsia pelinappuloina. Lapset asuvat isällään. Äitään tapaavat vain harvoin, ja tämä ihminen yrittää kaikin keinoin hankaloittaa exänsä elämää ja lasten suhdetta isäänsä.
Kunpa en olisi niin ihastunut juuri tähän mieheen! En voi ajatellakaan muita. Sympatkaa, tsempatkaa, neuvokaa.
Kommentit (15)
Kannattaa valita nuorena mies jonka kanssa voi elellä loppuelämän. Silloin ei käy noin.
Mulla vähän sama. Mutta koska on se unelmien mies, tykkään myös hänen lapsistaan. Ja hullulle exälle hän on laittanut selkeät rajat, niin ettei pääse häiriköimään elämässämme.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitten ole unelmien mies. Et vain nyt ihastukseltasi näe kokonaiskuvaa. Kyllä ajan kanssa ymmärrät, ettei kukaan voi olla täydellinen, jos hänessä on kohtalokas puute.
Kukaan ei ole täydellinen, piste. Unelmieni mies tässä kyllä on kyseessä, persoonallisuudeltaan. Ilmeisesti hän on nuorena ollut aika erilainen, ja sittemmin viisastunut. Tai sitten en vain tunne häntä riittävän hyvin ja hänessäkin on syytä siihen, miksi välit ovat eksän kanssa niin tulehtuneet, vaikka erosta on jo kymmenen vuotta. :/
ap
Moneskohan aloitus tänään ja välillä ihastuksen kohde on miehen poika.
Mene nyt lähiöhylje jo nukkumaan ja sauva vittuun.
Moneskohan aloitus tänään ja välillä ihastuksen kohde on miehen poika.
Mene nyt lähiöhylje jo nukkumaan ja sauva looraan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita nuorena mies jonka kanssa voi elellä loppuelämän. Silloin ei käy noin.
Näin tein, mutta en arvannut ettei mies ajatellutkaan sitoutumisesta samoin kuin minä. Uskon vahvasti sitoutumiseen ja siihen yhteen, elämänikäiseen parisuhteeseen, mutta sitä ei voi ylläpitää ilman sen toisen osapuolen mukanaoloa.
ap
Tämä on ensimmäinen aloitukseni tänään eikä ole provo. Miehen poika-ketjua en ole avannut, vaikuttaa vastenmieliseltä ja itseäni kiinnostaa keskustella vakavasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitten ole unelmien mies. Et vain nyt ihastukseltasi näe kokonaiskuvaa. Kyllä ajan kanssa ymmärrät, ettei kukaan voi olla täydellinen, jos hänessä on kohtalokas puute.
Kukaan ei ole täydellinen, piste. Unelmieni mies tässä kyllä on kyseessä, persoonallisuudeltaan. Ilmeisesti hän on nuorena ollut aika erilainen, ja sittemmin viisastunut. Tai sitten en vain tunne häntä riittävän hyvin ja hänessäkin on syytä siihen, miksi välit ovat eksän kanssa niin tulehtuneet, vaikka erosta on jo kymmenen vuotta. :/
ap
Niin, persoonallisuudeltaan. Mutta kumppanissa on muitakin tärkeitä ominaisuuksia kuin persoonallisuus. Yksi niistä on elämäntapa.
Just joo... Onko se ongelma sulle enemmän lapset vai exä? Musta kuulostaa vahvasti siltä, että toi mies ei ole sulle ihan rehellinen. Kaikin puolin hyvä ja täydellinen mies, mutta ex onkin ihan pipipää, etkö itse näe ristiriita? Yleensä juuri tuollaiset kertomukset paljastaa vain jotain itse niiden kertojasta, täytyy yrittää uskotella jotain itselle ja muille. Todellisuudessa asia voikin olla toisinpäin, se mies itse voi olla pahempi hullu. Ei ainakaan voi olla noin mustavalkoista. Pointtini oli, että ihastuksesi jutut ei kuulosta kyllä millään lailla luottamusta herättäviltä.
Ja noista lapsista. Itseäni kiinnostaisi lähinnä se, minkä ikäisiä ovat ja kuinka paljon niitä on. Jos olisivat jossain määrin omillaan pärjääviä jo niin ei haittaisi minua. En menisi mihinkään erosotkuun myöskään mukaan.
Jaa, provohan tämä olikin.
Syö paskaa, ap.
Vierailija kirjoitti:
Just joo... Onko se ongelma sulle enemmän lapset vai exä? Musta kuulostaa vahvasti siltä, että toi mies ei ole sulle ihan rehellinen. Kaikin puolin hyvä ja täydellinen mies, mutta ex onkin ihan pipipää, etkö itse näe ristiriita? Yleensä juuri tuollaiset kertomukset paljastaa vain jotain itse niiden kertojasta, täytyy yrittää uskotella jotain itselle ja muille. Todellisuudessa asia voikin olla toisinpäin, se mies itse voi olla pahempi hullu. Ei ainakaan voi olla noin mustavalkoista. Pointtini oli, että ihastuksesi jutut ei kuulosta kyllä millään lailla luottamusta herättäviltä.
Ja noista lapsista. Itseäni kiinnostaisi lähinnä se, minkä ikäisiä ovat ja kuinka paljon niitä on. Jos olisivat jossain määrin omillaan pärjääviä jo niin ei haittaisi minua. En menisi mihinkään erosotkuun myöskään mukaan.
No monesti se tuppaa menemään niin et lapset on edes puolet ajasta äidillään, jos äiti ei o ns. Pipipää, et kyl mä tossa nyt taidan tän isän tarinan luottamiseen kallistua.