Lasten saamisessa nuorena ei ole mitään hyvää.
Lapset vasta 30-vuotiaana tai vanhempana. Sitä ennen elämän kuuluu olla hauskan pitoa. Piste.
Kommentit (4)
Mulla ei olis maksa kestänyt noin montaa vuotta hauskanpitoa.
Miksi hauskan pidon pitäisi päätyä lasten saamiseen? - No. ymmärrän lapsista on kannettava vastuu ja se on ykkösasiana ennen hauskan pitoa. Mutta tätä palstaa jonkin verran lukeneena olen oppinut, että lapsia voi saada muiden mielestä vain kahtena eri ajankohtana. Ne ovat joko liian aikaisn tai sitten liian myöhään. Siksi toivon, että jokainen, joka haluaa saada lapsia saa ne silloin, kun kokee itse olevansa "valmis" saamaan lapsia. Sillä kukaan muu ulkopuolinen, vaikka muutoi olisi kuinka erinomaisen läheinen ei voi tätä päätöstä tehdä.
Mä pidin hauskaa 15-vuotiaasta 21-vuotiaaksi, jolloin sain vauvan. Ja tuo aika oli enemmän kuin tarpeeksi! Nyt ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Sain lapsesta rohkaisua vaihtaa alaa ja aloittaa uudet amk-opinnot ja nyt opiskelen ahkerasti. 30-vuotiaana on toivottavasti lapset jo tehtynä ja nelikymppisenä alan sitten reissaamaan ja nauttimaan elämästä ilman pikkulapsia :)
No mä sain 24-vuotiaana esikoisen. Kerkesin 6v rampata baareissa, reilaamassa kävin, kerkesin asua ulkomailla, asua yksin ja nauttia elämästä.