Naiset, mitä mieltä olette miehistä jotka jättävät raskaana olevan kumppaninsa?
Kommentit (49)
Ihan ok kun ainakin tiedän tapauksen jossa tämä nainen oli temmin perään ja panetti itseään miehen toisellakin kaverilla. Ei mitään sääliä horolle vaikka oli tiine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni tuli raskaaksi ja halusi abortin.Mies painosti pitämään lapsen ja vakuutti, että hän kyllä maksaa lapsen elämisen kunnes ystäväni saa koulunsa päätökseen (ystäväni oli todella köyhä opiskelija) ja painotti, että kyllä he yhdessä saavat lapsen kasvatettua ja kaikki tulee menemään hyvin.
Pari päivää ennen synnytystä mies sitten totesi, että hän on löytänyt uuden naisen. Eipä mies halunnut nähdä lastaan eikä ole maksanut penniäkään.
Pidin miestä tunnollisena ja todella mukavana, mutta kyllä tuollainen käytös sai kylmät väreet aikaan.
Mulla muuttuisi kyllä mielipide ystävästäkin, jos aiemmin on ollut ihan perus fiksu ja vastuuntuntoinen. Itse en olisi uskaltanut jäädä ihan toisen ihmisen varaan köyhänä opiskelijana.
Ystäväni on ihan fiksu, vaikkakin vähän hupsu ja helposti johdateltavissa. Lisäksi tuohon aikaan hän oli vasta 18-vuotias, jolloin ei tietenkään osaa vielä ajatella asioita välttämättä kauhean pitkälle. En tiedä, miksi hän uskalsi jäädä toisen ihmisen varaan ja luottaa miehen sanaan - toisaalta sitä se parisuhde kai on, pakko luottaa siihen, että se toinen auttaa hädän hetkellä.
Kyllä 18-vuotiaan pitäisi jo lastentekoa pystyä harkitsemaan ja moni nuorempikin jo pystyy. Tokihan kaikenlaisia mahtuu maailmaan ja kaikesta huolimatta toivottavasti ystävälläsi ja lapsellaan elämä mallillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuuta pakoileva, henkisesti epäkypsä, mielenterveys- ja päihdeongelmia?
Ei mitään näistä.
EIPÄ :D Kaikki miehet joiden olen kuullut lapsensa hylänneen (olivat myös itse lapsen halunneet) ovat täysin wt-juntteja, joilla mielenterveys- ja päihdeongelmia. Eivät olisi mitenkään pystyneet olemaan vastuullisia isiä, mutta silti piti lapsi saada. En arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni tuli raskaaksi ja halusi abortin.Mies painosti pitämään lapsen ja vakuutti, että hän kyllä maksaa lapsen elämisen kunnes ystäväni saa koulunsa päätökseen (ystäväni oli todella köyhä opiskelija) ja painotti, että kyllä he yhdessä saavat lapsen kasvatettua ja kaikki tulee menemään hyvin.
Pari päivää ennen synnytystä mies sitten totesi, että hän on löytänyt uuden naisen. Eipä mies halunnut nähdä lastaan eikä ole maksanut penniäkään.
Pidin miestä tunnollisena ja todella mukavana, mutta kyllä tuollainen käytös sai kylmät väreet aikaan.
Mulla muuttuisi kyllä mielipide ystävästäkin, jos aiemmin on ollut ihan perus fiksu ja vastuuntuntoinen. Itse en olisi uskaltanut jäädä ihan toisen ihmisen varaan köyhänä opiskelijana.
Ystäväni on ihan fiksu, vaikkakin vähän hupsu ja helposti johdateltavissa. Lisäksi tuohon aikaan hän oli vasta 18-vuotias, jolloin ei tietenkään osaa vielä ajatella asioita välttämättä kauhean pitkälle. En tiedä, miksi hän uskalsi jäädä toisen ihmisen varaan ja luottaa miehen sanaan - toisaalta sitä se parisuhde kai on, pakko luottaa siihen, että se toinen auttaa hädän hetkellä.
Kyllä 18-vuotiaan pitäisi jo lastentekoa pystyä harkitsemaan ja moni nuorempikin jo pystyy. Tokihan kaikenlaisia mahtuu maailmaan ja kaikesta huolimatta toivottavasti ystävälläsi ja lapsellaan elämä mallillaan.
Kyllähän hän asiaa harkitsikin paljonkin. Lopulta päätyi siihen, että kun kerran on hyvä mies hyväpalkkaisessa työssä, niin antaa lapsen tulla vaikkei hetki tunnukaan parhaalta mahdolliselta. (tällaisen kuvan ainakin hänen kanssaan jutellessani aina sain). Mies myös kauhisteli ideaakin abortista, mikä varmasti sai ystäväni tuntemaan olonsa abortin suhteen epävarmaksi (oletan, että aborttia miettineet joutuvat paljonkin pohtimaan sitä onko teko "oikein"). Nykyään ystäväni ja hänen lapsensa elämä näyttäisi menevän ihan hyvin :) Lapsen isä ei ole halunnut lastaan nähdä tai osallistua kustannuksiin, mutta lapsi ja hänen äitinsä näyttävät molemmat ihan tyytyväisiltä elämäänsä. Oikeassa olet kyllä siinä, että moni 18-vuotias ja sitä nuorempikin pystyy kyllä lastentekoa harkitsemaan (tai ainakin toivon, että pystyy).
Minä annoin kerran miespuoliselle ystävälleni neuvon että jos ei lapsen äidin kanssa tule suhteesta mitään niin se raskaana olo ei ole syy pysyä yhdessä. Isä voi lapselle olla muutenkin. He erosivat kun nainen oli raskaana, palasivat joksikin aikaa yhteen kun lapsi oli syntynyt mutta päätyivät silti eroon koska eivät ne suhteen ongelmat korjaantuneet lapsen avulla.
Mies on hyvä isä lapselleen.
Tämä siis tälläinen tarina, asia erikseen ovat miehet jotka hylkäävät myös lapsensa.
Jos sen takia jättää, että nainen on (kyseiselle miehelle) raskaana, niin vastuuton tyyppi on kyllä. Jos muuten vain, niin kaikesta huolimatta aika ajattelematon jos ei ole ennen lapsen alullepanoa tajunnut miettiä ettei tämä vaimomatsku ehkä olekaan loppuelämän tai edes seuraavan vuoden viihdykettä.
kyynistynyt atm kirjoitti:
Ymmärrättekö, että luonnonvalinta suosii noin toimivia miehiä? Jos mies katoaa hedelmöityksen jälkeen, onnittelen tulevaa äitiä lapsensa vahvoista geeneistä. Itse evoluution umpikujana valitan liian korkeasta veroprosentista ja siitä, kuinka joudun maksamaan jännämiesten lasten elämät.
Onnittelet lapsen äitiä geeneistä, jotka nostavat hänen lapsensa riskejä esimerkiksi alkoholismiin ja väkivaltaisuuteen? No, kukin tyylillään...
Pienen vauvan vanhempana ei oikein pysty olemaan ja vastuuta kantamaan jos ei asu vauvan kanssa.
Oikeasti pitäisi säätää laki että alle 2v vanhemmat ei saisi erota.
Jos nainen valehtelee ehkäisystä ( joku baaripano tmv )hyväksyn täysin miehen häipymisen