Työtön, oletko kokeillut siivousta?
Siivousalalla on paljon vapaita työpaikkoja. Itse olen ainakin päässyt noihin hommiin aina, jos on ollut työttömyysjaksoja elämässä. Oletteko muut hakeneet siivoushommiin? Jos ette niin miksi?
Kommentit (15)
Olen hakenut, en ole päässyt siivoushommiin.
Joo, olen. Minulla on nimittäin laitoshuoltajan koulutus.
Minulla on hankala astma, ei onnistu.
Yritin vähän kotona siivota, mutta en jaksa. Äiti käy hieman liian harvoin tuo ruokaa ja puhtaat pyykit ja siivoaa.
Olen joskus tehnyt siivoushommia. Ei siinä muuten mitään, mutta on vaan fyysisesti ihan liian raskasta terveydelleni ja siihen nähden mitä siitä kaikesta vaivasta maksetaan.
Olen joskus tehnytkin niitä mutta enää en kelpaa kun ei oo kortteja ja tutkintoa ja koulutustakin on liikaa.
Voi kun olisikin pokkaa irtisanoutua epätyydyttävästä asiantuntijatyöstä ja lähteä siivoushommiin! Olen niitä paljonkin aiemmin tehnyt, on kerrassaan kelpo työtä. Palkka huono mutta paljoa en rahaa tarvitsekaan, nykyinen palkka on liiankin suuri vaikkei ole kuin keskitasoa. Siivoustyö on mahtavaa! Sen sijaan esim. puhelinmyynti on kammottavaa, jos nyt näitä perinteisiä p*skaduuneja vertailee.
Olen siivonnut, en pärjännyt. Olen liian hidas ja kai huolellinen. Pomo haukkui, työkaverit ja asiakkaat arvostelivat. En kylläkään saanut potkuja, mutta oli pakko lopettaa oman mielenterveyden takia tai siis määräaikainen sopimus oli kyseessä. Kahdessa eri firmassa olen kokeillut, voisin vieläkin kokeilla. Mutta tällä hetkellä olen mieluummin palkattomassa työkokeilussa kivassa työpaikassa.
Olen tehnyt joskus työkseni siivousta, mutta kädet eivät kestäneet pidemmän päälle, että se siitä.
Hain, mutta kun on korkeakoulu käytynä, niin jostain syystä laitoshuoltaja sitten sai sen paikan, enkä minä...
Pane Johannes korkki kiinni ja mene ulos kävelylle. On kaunis ilma ja ehkä siellä unohdat vähäksi aikaa työttömien kadehtimisen.
Tein nuorempana oman osuuteni siivoushommista, joten saa jo riittää. Olin laivalla siivoajana jo 16-vuotiaana. Sen jälkeen oon tehny toimistosiivousta ja ollut laitoshuoltajana kolmessa eri sairaalassa.
Varsinaisesti en ole työtön, mutta teen vaatimattomia viikkotunteja, joten lisähommat on kokoajan haussa. Koulutuskin on sitä luokkaa, että en hae koulutusta vastaamatonta työtä.
En ole hakenut. Olen syöpähoitojeni vuoksi niin heikossa kunnossa.
Kiitos, kun kysyit.
Mä hain silloin kun olin työtön, en päässyt. T. insinööri, jolla työkokemusta aika vaativistakin hommista, jos paperilta työn sisältöä katsoo. Nyt on alan töitä ja niitä oli kyllä paljon helpompi saada kuin "hanttihommia".