Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön, oletko kokeillut siivousta?

Vierailija
06.05.2016 |

Siivousalalla on paljon vapaita työpaikkoja. Itse olen ainakin päässyt noihin hommiin aina, jos on ollut työttömyysjaksoja elämässä. Oletteko muut hakeneet siivoushommiin? Jos ette niin miksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain silloin kun olin työtön, en päässyt. T. insinööri, jolla työkokemusta aika vaativistakin hommista, jos paperilta työn sisältöä katsoo. Nyt on alan töitä ja niitä oli kyllä paljon helpompi saada kuin "hanttihommia". 

Vierailija
2/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut, en ole päässyt siivoushommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Minulla on nimittäin laitoshuoltajan koulutus.

Vierailija
4/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hankala astma, ei onnistu.

Vierailija
5/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut. En päässyt.

Vierailija
6/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vähän kotona siivota, mutta en jaksa. Äiti käy hieman liian harvoin tuo ruokaa ja puhtaat pyykit ja siivoaa.

Vierailija
7/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnyt siivoushommia. Ei siinä muuten mitään, mutta on vaan fyysisesti ihan liian raskasta terveydelleni ja siihen nähden mitä siitä kaikesta vaivasta maksetaan.

Vierailija
8/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnytkin niitä mutta enää en kelpaa kun ei oo kortteja ja tutkintoa ja koulutustakin on liikaa.

Vierailija
9/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin pokkaa irtisanoutua epätyydyttävästä asiantuntijatyöstä ja lähteä siivoushommiin! Olen niitä paljonkin aiemmin tehnyt, on kerrassaan kelpo työtä. Palkka huono mutta paljoa en rahaa tarvitsekaan, nykyinen palkka on liiankin suuri vaikkei ole kuin keskitasoa. Siivoustyö on mahtavaa! Sen sijaan esim. puhelinmyynti on kammottavaa, jos nyt näitä perinteisiä p*skaduuneja vertailee.

Vierailija
10/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut, en pärjännyt. Olen liian hidas ja kai huolellinen. Pomo haukkui, työkaverit ja asiakkaat arvostelivat. En kylläkään saanut potkuja, mutta oli pakko lopettaa oman mielenterveyden takia tai siis määräaikainen sopimus oli kyseessä. Kahdessa eri firmassa olen kokeillut, voisin vieläkin kokeilla. Mutta tällä hetkellä olen mieluummin palkattomassa työkokeilussa kivassa työpaikassa.

Vierailija
11/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt joskus työkseni siivousta, mutta kädet eivät kestäneet pidemmän päälle, että se siitä.

Vierailija
12/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain, mutta kun on korkeakoulu käytynä, niin jostain syystä laitoshuoltaja sitten sai sen paikan, enkä minä...

Vierailija
13/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane Johannes korkki kiinni ja mene ulos kävelylle. On kaunis ilma ja ehkä siellä unohdat vähäksi aikaa työttömien kadehtimisen.

Vierailija
14/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorempana oman osuuteni siivoushommista, joten saa jo riittää. Olin laivalla siivoajana jo 16-vuotiaana. Sen jälkeen oon tehny toimistosiivousta ja ollut laitoshuoltajana kolmessa eri sairaalassa.

Varsinaisesti en ole työtön, mutta teen vaatimattomia viikkotunteja, joten lisähommat on kokoajan haussa. Koulutuskin on sitä luokkaa, että en hae koulutusta vastaamatonta työtä.

Vierailija
15/15 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut. Olen syöpähoitojeni vuoksi niin heikossa kunnossa.

Kiitos, kun kysyit.