Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vatvovat aina niin paljon jonkun muun asioita

Vierailija
06.05.2016 |

Jotenkin hassua , kun aina puhutaan niistä ihmisitä jotka jotenkin liittyvät sillä hetkellä elämään, vatvotaan ees taas, että onpa ihmeellistä ja onpa kummallista ja miksi joku teki noin ja näin.

En yleensä halua lähteä sellaisiin keskusteluihin mukaan, koska en edes tunne niitä ihmisiä ja jokainenhan tekee lopulta omat ratkaisut elämässään jonkin asian suhteen.

Miksi käyttää omaa aikaansa hirveästi sen päivittelyyn, että mitä joku teki väärin tai oli outo tai tyhmä.
Jotenkin kurjaa, kun jos vaikka viettäisi jotain grilli- iltaa kavereiden kanssa, niin aina se puhe kääntyy siihen, joka ei ole paikalla, että mitä sekin nyt sellaista.

Olisipa vaan kiva tietää, mitä minustakin puhutaan, koska en yhtään epäile, etteikö puhuta, mutta en ehkä halua edes tietää.
Kerran olen jotain kuullut salaa, ja niistä tulee melko kurja olo, kun kuulee, että ne ihmiset, joihin on luottanut, vatvovatkin selän takana, jotain "ongelmaani"

Miksi ei voisi lopettaa paskan puhumista ja jos toinen tarvitsee apua niin sitten kuunnella jos haluaa. Turhaa sitä tykittää omasta suusta jotain, mihin itsellä ei ole osaa eikä arpaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kans kiva tietää, mitä kaverini musta puhuu, kun se käy aina tavattaessa läpi koko naapuruston ja työkaverinsakin.

Vierailija
2/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla meni aikanaan välit poikki kavereihin, kun jahdattiin vaan selän takana mitä oudoimmilla jutuilla.    Olen tietoisesti jättäytynyt pois  naisporukoista, koska en kestä sitä puhetta, että aina kun kolmas henkilö on jossain niin siitä puhutaan pahaa tai ainakin juuri kaikkea negatiivista.  Luulisi, että se on omalle mielellekin raskasta,  naiset eivät ilmeisesti kykene kanssa käymiseen ilman paskapuhetta muista.

Joskus harvoin olen kohdannut sellaisia, jotka ovat kertoneet kivoja asioista itsestään ja perheestään, tai mitä ovat tehneet. Joillain taas lähtee juttu lapasesta, että heti kun istutaan alas lasilliselle, niin juttu alkaa, että on se merjakin niin ihmeellinen, että ei voi käsittää, mitä se  noin tekee, ja silloinkin se sanoin niin ja näin.

Juuri tätä inhoan yli kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi ymmärtää mikä yhden elämässä voi niin toisia vaivata?

Vierailija
4/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla meni aikanaan välit poikki kavereihin, kun jahdattiin vaan selän takana mitä oudoimmilla jutuilla.    Olen tietoisesti jättäytynyt pois  naisporukoista, koska en kestä sitä puhetta, että aina kun kolmas henkilö on jossain niin siitä puhutaan pahaa tai ainakin juuri kaikkea negatiivista.  Luulisi, että se on omalle mielellekin raskasta,  naiset eivät ilmeisesti kykene kanssa käymiseen ilman paskapuhetta muista.

Joskus harvoin olen kohdannut sellaisia, jotka ovat kertoneet kivoja asioista itsestään ja perheestään, tai mitä ovat tehneet. Joillain taas lähtee juttu lapasesta, että heti kun istutaan alas lasilliselle, niin juttu alkaa, että on se merjakin niin ihmeellinen, että ei voi käsittää, mitä se  noin tekee, ja silloinkin se sanoin niin ja näin.

Juuri tätä inhoan yli kaiken.

Kyllä kyse on pikemminkin tietynlaisista ihmisistä, tätä ei voi yleistää sukupuoleen. Ihan samanlaisia paskanjauhajia on miehissäkin, vielä pahempiakin mitä olen naisissa koskaan tavannut.

Vierailija
5/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että näillä ihmisillä on jotain ongelmia mitä ei osata ratkaista joten yritetään luoda jotain kontrollin tunnetta vatvomalla muiden asioita ja "ongelmia".

Vierailija
6/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että osa ihmisistä on sellaisia, että heitä valtavasti kiinnostaa toiset ihmiset ja näiden elämään liittyvät ilmiöt. Usein he ovat myös hyvin sosiaalisia, ekstrovertteja ihmisiä (mutta kaikki ekstrot eivät toki ole tällaisia). Ei näillä olisi oikein mitään puhuttavaa, jos niiltä otettaisiin pois se kiinnostavin asia, eli toisista puhuminen. 

Itse olen introvertti, jota kiinnostaa enemmän asiat kuin ihmiset ja niiden touhut, joten minulla ei ole mitään annettavaa keskusteluun, jossa vatvotaan jonkun avioliittoa tai käytöstä tai sanomisia tms. Mutta en ajattele mitään pahaa niistä jotka keskustelee noista jutuista: ollaan vaan erilaisia. Eikä minusta useimmilla ole erityistä pahaa tahtoa vaikka se voi juoruamiselta kuulostaakin, vaan he vaan haluavat ymmärtää ja miettiä, ja myös  hakea salaisuuksien jakamisella yhteyttä puhekumppaneihin.

Vierailija
7/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pätemisen tarve niillä on, oma elämä kaiketi joko tylsää tai vielä enemmän pielessä kuin juorukohteella.