Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut naiset rafloissa

Vierailija
06.05.2016 |

Mikä ihme siinä on, että pitään tulla kyhnyttämään kylkeen kiinni? Ja sitten kun itse ajattelen, että nyt on suutelemisen aika, niin pamauttavat että ovat varattuja. Onko tämä jotain peliä, vai viehätysvoiman testausta, vai mitä?

Kyllä se terve sinkkumies kiinnostuu, jos hinkkaat itseäsi ja et ole ihan seinästä revityn oloinen. Ei sitä tarvitse testata.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, unohdin että kun olen varattu minun pitää tuijotella seinille ja istua koko ilta niin että perse hikoaa

Vierailija
2/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempi vaihtoehto baarikohtaukselle: Kummeli - Satu ja Tuija - YouTube

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatut edes käy baareissa?

Vierailija
4/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattujen ei siis kannata käydä missään vaan nyhjöttää illat neljän seinän sisällä.

Vierailija
5/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisempi vaihtoehto baarikohtaukselle: Kummeli - Satu ja Tuija - YouTube

Haha hävettää myöntää mut samaistun ihan liikaa noihin :'D

Vierailija
6/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi todella juubeloissa olevat naiset kokevat oikeudekseen lääppiä. Olen siitä tavallaan otettu, mutta en vie ketään kotiin sohvalle sammumaan. Saa toki lähestyä ja jopa lääppiäkin jos on siinä kunnossa että "hommat" voidaan hoitaa.

Vierailija
7/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattujen ei siis kannata käydä missään vaan nyhjöttää illat neljän seinän sisällä.

Käykää vaikka kalastamassa, keilaamassa, museoissa, joogassa, mustikassa tmv. Mikään pakko ei ole käydä baarissa hinkkaamassa itseään sinkkumiesten kylkiä vasten, jotta saisi omaa itsetuntoaan kohotettua.

Vierailija
8/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse esim. käyn viettämässä aikaa kavereiden ja tuttujen kanssa, juomassa kaljaa ja katsomassa keikkoja. En kyhnytä ketään.

Vierailija
9/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä käydä markkina-arvo mittauttamassa aina välillä.

Vierailija
10/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, unohdin että kun olen varattu minun pitää tuijotella seinille ja istua koko ilta niin että perse hikoaa

Ei. Mutta pitääkö sitä varattuna mennä toisia miehiä varta vasten iskemään ja omaa miestä pettämään? Vai miltä sisnusta tuntuisi, jos oma miehesi olisi samaan aikaan täysillä liehittelemässä toisia naisia?

Vierailija
11/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä meininkiä. Vielä on siis miehiä, joiden mielestä naisen velvollisuus on antaa jos "antaa ymmärtää". Samaa meininkiä kuin maissa, joissa naiset halutaan piilottaa kaapujen alle pois. Kyllähän nyt ihmiset (naiset ja miehet) saavat flirttailla, tanssia ja pitää hauskaa ilman mitään velvollisuutta antaa seksiä. Ei siihen liity parisuhdestatus eikä mikään muukaan seikka.

Vierailija
12/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään vetää toisinaan lärvit, joskus kotona tai kaverilla, joskus vaikka keskellä mettää ja joskus sit baarissa. Ja satun olemaan varattu enkä oikein keksi miksi sen pitäisi estää baarissa ryyppääminen? Baarissa tulee juteltua ja tanssittua miesten kanssa siinä missä naistenkin, ja nämä urvelot sitten kuvittelevat sen tarkoittavan kiinnostusta. Ja vaikka heti alkuun kuuluttaisi olevansa varattu niin luulevat silti.

Vierailija
13/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta pitääkö sitä varattuna mennä toisia miehiä varta vasten iskemään ja omaa miestä pettämään? Vai miltä sisnusta tuntuisi, jos oma miehesi olisi samaan aikaan täysillä liehittelemässä toisia naisia?

Ei miltään. Ei tanssiminen ole mitään pettämistä. Kyllä meillä saa tanssia, suurellekin ja pitää hauskaa baarissa. Ei se ole niin vakavaa kaikille. Melkoista liioittelua puhua pettämisestä, jos nainen on vain tanssinut kanssasi. Joku raja!

Vierailija
14/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettävät aivan järkyttävän paljon nykypäivänä. Itse tiedän yli 10 naista, jotka pettivät miestään ja vain yhden miehen, joka petti naistaan. Naiset tekevät yli 90% kaikesta pettämisestä.

Vierailija
15/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus tuollainen kaveri jonka oli pakko käydä lääppimässä kaikkia miehiä ja heti jos mies teki jonkun ehdotuksen omalta puoleltaan niin hän sitten huusi että on muuten varattu. Ja sitten hän palasi minun ja muiden kaveriensa luokse suurena sankarina jota kaikki miehet yrittävät iskeä mutta hän pysyy uskollisena omalle miehelleen.

Voitte syyttää minua selän takana ilkeileväksi ämmäksi, mutta aina kun olimme porukalla liikenteessä ilman tuota kyseistä kaveria niin pidimme hauskaa tekemällä pilkkaa hänen toilailuistaan...:D

Vierailija
16/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mitä meininkiä. Vielä on siis miehiä, joiden mielestä naisen velvollisuus on antaa jos "antaa ymmärtää". Samaa meininkiä kuin maissa, joissa naiset halutaan piilottaa kaapujen alle pois. Kyllähän nyt ihmiset (naiset ja miehet) saavat flirttailla, tanssia ja pitää hauskaa ilman mitään velvollisuutta antaa seksiä. Ei siihen liity parisuhdestatus eikä mikään muukaan seikka.

juurikin näin

Vierailija
17/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sellaista että istutaan jo sylissä, yms. Ei tietenkään tarvitse antaa ja millä hetkellä tahansa saa sanoa ei. Mutta en osaa tälläisiä pelejäkään arvostaa.

Vierailija
18/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sellaista että istutaan jo sylissä, yms. Ei tietenkään tarvitse antaa ja millä hetkellä tahansa saa sanoa ei. Mutta en osaa tälläisiä pelejäkään arvostaa.

No älä arvosta mutta asiahan ei sinulle edes kuulu, että mikä tämän naisen suhdestatus on ja mikä heidän suhteessa on sallittua. Lisäksi moni nainen käyttää tuota "olen varattu" tekosyynä jos ei mies muuten vain kunnostakaan, koska ajatellaan ettei se loukkaa niin pahasti.

Vierailija
19/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en tanssi ikinä baareissa kenenkään miesten kanssa. Jos alat tanssia jonkun kanssa (ilman hinkutusta) se on aina merkki kiinnostuksesta ja suostumus antaa pillua myöhemmin. Ja olen siis sinkku, mutta baaripanot ei nappaa. 

Vierailija
20/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että pitään tulla kyhnyttämään kylkeen kiinni? Ja sitten kun itse ajattelen, että nyt on suutelemisen aika, niin pamauttavat että ovat varattuja. Onko tämä jotain peliä, vai viehätysvoiman testausta, vai mitä?

Kyllä se terve sinkkumies kiinnostuu, jos hinkkaat itseäsi ja et ole ihan seinästä revityn oloinen. Ei sitä tarvitse testata.

Jännää että kertovat tuossa vaiheessa, mulla sanovat korkeintaan aamulla, että olisi hyvä hipsiä ulos ennen kuin mies tulee kotiin. Monet yrittävät sopia seuraaviakin treffejä, mutta vain pari on ollut sellaisia että siviilisäädystä huolimatta on nähty uudestaan.

Veikkaan että Ap on aika nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme