Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut naiset rafloissa

Vierailija
06.05.2016 |

Mikä ihme siinä on, että pitään tulla kyhnyttämään kylkeen kiinni? Ja sitten kun itse ajattelen, että nyt on suutelemisen aika, niin pamauttavat että ovat varattuja. Onko tämä jotain peliä, vai viehätysvoiman testausta, vai mitä?

Kyllä se terve sinkkumies kiinnostuu, jos hinkkaat itseäsi ja et ole ihan seinästä revityn oloinen. Ei sitä tarvitse testata.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilaisen tutkimuksen tulos oli että ovuloivat varatut naiset oli kaikista pahimpia flirttailijoita ja oerseenheiluttajia. Eli käydään baarissa kattomassa löytyisikö parempaa siementä kuin kotoa saa.

Vierailija
22/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatut edes käy baareissa?

Siellä on miehiä jotka auttaa pikku panetukseen ja sieltä voi löytää entistä paremman miehenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatut edes käy baareissa?

Mä käyn juomassa, tanssimassa kavereiden kanssa ja tutustun uusiin ihmisiin. Eikö sais?

Vierailija
24/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mitä meininkiä. Vielä on siis miehiä, joiden mielestä naisen velvollisuus on antaa jos "antaa ymmärtää". Samaa meininkiä kuin maissa, joissa naiset halutaan piilottaa kaapujen alle pois. Kyllähän nyt ihmiset (naiset ja miehet) saavat flirttailla, tanssia ja pitää hauskaa ilman mitään velvollisuutta antaa seksiä. Ei siihen liity parisuhdestatus eikä mikään muukaan seikka.

Sama tuntuu toimivan myös toisin päin. Vastahan täälläkin oli ketju, jossa nainen valitti, kun ei mies ollu viisien treffien jälkeen vielä antanut.

Vierailija
25/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onneksi oon enempi Tähkän biisiä lainaten "kuin kirkon seinästä revitty perkele" xD

Tosin oma kokemus enempi, että miehet änkevät iskemään, vaikka sanoo selvällä suomenkielellä, että mun mies istuu tossa vieressä, voitko ystävällisesti painua helvettiin. :'D

Vierailija
26/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kullikarusellissa pyörimininen pakottaa kilttimiehetkin heittämään kaikki moraalisäännöt mäkeen. Itsehän en edes noteeraa enää mitään "älä" tms sanomisia jos naisen kanssa eksyn jatkoille. Näitä last minute resistanceja on nähty ja purettu jo niin monta kertaa, että se on ihan sama mitä nainen sanoo. Haluaa ne kuitenkin.

Vierailija
27/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että pitään tulla kyhnyttämään kylkeen kiinni? Ja sitten kun itse ajattelen, että nyt on suutelemisen aika, niin pamauttavat että ovat varattuja. Onko tämä jotain peliä, vai viehätysvoiman testausta, vai mitä?

Kyllä se terve sinkkumies kiinnostuu, jos hinkkaat itseäsi ja et ole ihan seinästä revityn oloinen. Ei sitä tarvitse testata.

Jännää että kertovat tuossa vaiheessa, mulla sanovat korkeintaan aamulla, että olisi hyvä hipsiä ulos ennen kuin mies tulee kotiin. Monet yrittävät sopia seuraaviakin treffejä, mutta vain pari on ollut sellaisia että siviilisäädystä huolimatta on nähty uudestaan.

Veikkaan että Ap on aika nuori.

Ja mä veikkaan, että sä olet aika nainen.

Vierailija
28/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollantilaisen tutkimuksen tulos oli että ovuloivat varatut naiset oli kaikista pahimpia flirttailijoita ja oerseenheiluttajia. Eli käydään baarissa kattomassa löytyisikö parempaa siementä kuin kotoa saa.

Tässä tutkimuksessa taisi olla myös sellainen todettu, että ovuloivia viehättää kirveellä veistetty jyystäjä ja kaikkina muina aikoina taas sitten se pehmeämmät piirteet omaava mies. 

Vierailija
29/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kullikarusellissa pyörimininen pakottaa kilttimiehetkin heittämään kaikki moraalisäännöt mäkeen. Itsehän en edes noteeraa enää mitään "älä" tms sanomisia jos naisen kanssa eksyn jatkoille. Näitä last minute resistanceja on nähty ja purettu jo niin monta kertaa, että se on ihan sama mitä nainen sanoo. Haluaa ne kuitenkin.

Varohan provo sanojasi, ettei rikokseen yllyttämisen tunnusmerkit täyty.

Vierailija
30/30 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä käydä markkina-arvo mittauttamassa aina välillä.

Jostain syystä vaan naiset eivät yhtään tykkää kun kuulevat miehensä markkina-arvotestauksista. Eikö se olekaan sallittua että hinkuttaa itseään johonkin blondiin koko illan kunhan vaan tulee omaan sänkyyn yöksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi