Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vee näitä facekirppisten jahkailijoita.. kuinka kauan pitää odottaa ennen tuotteen tarjoamista seuraavalle jonottajalle?

Vierailija
06.05.2016 |

Tosiaan, pistin pienen tuotteen myyntiin. Ilmaisin selkeästi että vain nouto, hinta kohdillaan jne.
No, eka varaaja sattui sitten olemaan tällainen jahkailija. Ensin pommitti ilmoitukse täyteen kysymyksiä, seuraavaksi pisti inboxiin viestiä jossa pyysi tuotetta puolta halvemmalla. Jonottajia on hänen jälkeensä 7, joista ensimmäisen pääsisi hakemaan tuotteen heti, eikä hinnastakaan ollut epäselvyyttä.

Eli.. Nyt tämä ensimmäinen on ollut peräti 30min vastaamatta, kun kysyin ottaako tuotteen. Voinko vaan myydä seuraavalle, kun hänen kanssaan tämä onnistuisi nyt heti ja tämä yksi selkeästi ei nyt oikein osaa päättää? Olisko silloin ilmoituksessa pitänyt lukea et etusijalla nopeat kaupat? Arggh.. Tää on eka kerta kun näin käy, aina ennen kaupanteko ollut sujuvaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois vaan seuraavalle

Vierailija
2/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii, nyt se pommittaa lisäkysymyksiä ja aikoo kysyä mieheltä. Voi herramunjee... josko sanoisin tässä vaiheessa että etusijalla nopeat kaupat. En nyt ihan nenän edestä kehtaa myydä !

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans huomannut, että ne jotka kyselee hirveästi, eivät sitten lopulta otakaan.

Vierailija
4/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä, joiden pitää aina varata, ettei toiset saisi. Sitten se mielenkiinto hiipuu ja tulee joku toinen tavara, joka pitää varata ekana, ettei kukaan toinen ehdi jne.

Vierailija
5/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyselijät ei ota. Parhaiten sujuu kauppa kun sanoo itse et nopea kauppa etusijalla, ja selvittää sit että kenen kanssa aikataulut kohtaa parhaiten. 

Vierailija
6/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tällaiselle ihmistyypille, on jotenkin nautinnollista olla "jonon ekana". Tyyliin, "nyt muut on kateellisia mulle ja nostelen vähän kysymyksillä tätä, että saan lisää jonottajia taakseni". Ei ole tarkoituskaan ostaa sitä tuotetta.

Vierailija
7/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina laittaa ilmoitukseen, että menee sille joka pääsee ekana hakemaan ja ei turhia varauksia.

Vierailija
8/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat myydä oman tavarasi sille jolle haluat.

Vierailija
9/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat myydä oman tavarasi sille jolle haluat.

Ai facekirppiksillä? HAH HAH HAAA... et todellakaan! :D Auta armias jos myyt kelle haluat, saatat joutua ryhmästä pihalle tai vähintään feissarimokiin!