Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintoja kihelmöi ja särkee, EN ole raskaana joten mistä voi olla kyse?

Vierailija
06.05.2016 |

alkoi toissapäivänä ja pahenee vain :O
olen flunssassa ja västmyksen sekä palelun päälle vielä kipeät tissit.. ai saakeli!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila kuulostaa dolores mammarialle.

Vierailija
2/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, mulla oli kans tässä muutama viikko takaperin flunssan aikana ihan käsittämätön kipu rinnoissa! Ihmettelin, että mikä hitto tuli kun ei raskaana voi olla, eikä ollut edes "se aika kk:sta" mikä olis selittänyt. Kipu oli just sellaista raskaana-kipua ja jomotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joskus PMS aiheuttaa täsmälleen samat oireet kuin raskaus, pahoinvointia myöden. Joskus pitänyt hakea testikin oman mielenterveyden vuoksi. Ja kyllä, on ollut myös rintojen kutinaa, aristusta ja turvotusta.

Vierailija
4/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset ovat epäsäännölliset,  molemmissa raskauksissa laskettu aika oli epäselvä. joskus vuotojen välillä tiputtelee verta ja välillä on kunnon "yhden päivän menkat".   ehkäisymuotona minulla on kapseli.

oireet ennen kuukautisia/niiden aikana ovat riemunkirjavat,  vaihtelee äksyilystä oksentamiseen, mutta ikinä ei ole sattunut näin tisseihin !!! etenkin nännejä aristaa ..

Ap

Vierailija
5/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä voisi saada vastauksia, älä tyydy av-arvailuihin. :)

Vierailija
6/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hormoniehkäisin ollut kuinka kauan? Minulla särki ja turvotti, kun hormonikierukka alkoi vedellä viimeisiään.

Vierailija
7/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän nyt muistella viimeisiä kuukautisia.. laskea olisiko nyt ovis tai jotain !

olen kolmekymppinen, mutta häpeäkseni pakko myöntää että tälläiset asiat ovat yhä epäselviä minulle :/

vai onko tämä nyt jokin outo flunssan muoto, jos muillakin on kerran ollut samanlaista :D

Ap

Vierailija
8/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hormoniehkäisin ollut kuinka kauan? Minulla särki ja turvotti, kun hormonikierukka alkoi vedellä viimeisiään.

vuoden päästä vaihto!

Ap

Vierailija
9/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no tuota..en viitsisi vielä soittaa lääkäriin ,että kurkku on kipeä ja nännejä kihelmöi .D jos nyt odotetaan muutama päivä ...

Ap

Vierailija
10/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuoden päästä vaihto!

Ap

Mulla olisi ollut muutama kk jäljellä noin laskennallisesti. Ihmisten aineenvaihdunnat on erilaisia. Jos ei mene ohi, niin gyneen yhteys, sanoisin. -sama

Vierailija
11/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin kaksi kertaa kuussa. Ennen menkkoja ja ovulaatioaikana. Meinaan tulla hulluksi, kun muutenkin isot rinnat. olisikohan tähän joku apu saatavilla. Olen sinkku, eikä mitään ehkäisyä ja tuskin tarvitsenkaan enää.  N47

Vierailija
12/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tuota..en viitsisi vielä soittaa lääkäriin ,että kurkku on kipeä ja nännejä kihelmöi .D jos nyt odotetaan muutama päivä ...

Ap

Nojoo, ihan hyvä lähtökohta. :D Mut täällä on niitäkin jotka povaa kuolemaa jos on joku karvatuppi tulehtunut, ei varmaan kannata odottaa sympatiaa ja suolaa kummempaa palstalta. 😂

Vierailija
13/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet ap. ottanut särkylääkkeitä ja maannut tai lisäksi jopa syönyt suolaista niin nesteet kertyy ja tulee tommosta.

Vierailija
14/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kipeytyy rinnat ovulaation aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän