Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei hammaskiskon käyttäjät!

Vierailija
06.05.2016 |

Käytän yökiskoa, ja hammaslääkäri (erikois-) lykkää uutta aikaa puolen vuoden päähän kiskon hiontaan. Eli hioo ne vekit ja jäljet pois kiskosta. Toteaa joka kerta, että erittäin tiukat purentalihakset. Hinta hirvittää, viime käynti oli 226 egee. Voisko niiden viirujen ja painumien antaa vaan olla ja käyttää niin kauan kuin kisko kestää. Tuskastunut tähän kierteeseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niiden ihan hyvin antaa olla. Itse en ole koskaan hiotuttanut...

Vierailija
2/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää rahastusta. Mulla on ollut sama kisko vuosikaudet. Kun välissä oli kerran pitkä aika, etten käyttänyt sitä, niin jouduin käydä hioututtamassa sitä, koska se oli liian tiukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisko tuntui olevan ok suussa, mutta hiomisen jälkeen se tuntuu kireämmältä. Onko mitään syitä, miksi hiontaa pitäisi ylipäätään tehdä? Kova purija kyllä olen ja aika paljon tulee jälkiä lyhyessä ajassa.

Vierailija
4/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui tässä hammaskiskon käyttö, kun jostain syystä mulla se aiheutti sen että yläetuhampaat alkoivat työntyä voimakkaasti ulospäin. Nyt taitaa olla loppuiän sitten mukavat ulkonevat etuhampaat :(

Vierailija
5/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpurentaa ei hillitse kiskon käyttö, mitkään pamit ei rentouta. Aamulla naama on kuin jäykkä vahanaamio, josta pikkuhiljaa sulaa päivän mittaan. Mut se on oikeesti paska homma, jos hionta tekee olon huonommaksi ja maksat siitä vielä hunajaa. Haluan vaan kuulla, miten muut pitkän linjan bruksistit pärjäilette ja pitääkö kiskoa oikeesti huoltaa?