Ammatinvalintakysymys kun enää 4 viikkoa 11: sta viikon kesälomaan!
Tuntuu ikuisuudelta, mutta sieltä se tulee!
Tänään vietän lomapäivää.
On tässä kääntöpuolensakin. Palkkani on vain 3100€/ kk BRUTTO
Arvaatko ammattini?
Kommentit (38)
See luonnooon uudeeks luuoopi, see kuutsuu eeloohoon!
Tykkään kyllä työstäni kaikkina vuodenaikoina, mutta kesällä se on kieltämättä erityisen ihanaa :) Ps. Tervetuloa lukioon niin saat vähän enemmän liksaakin. Kääntöpuolensa toki silläkin ;)
Terkkari korkeintaan. Ei tämä ainakaan yliopistoa ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä työstäni kaikkina vuodenaikoina, mutta kesällä se on kieltämättä erityisen ihanaa :) Ps. Tervetuloa lukioon niin saat vähän enemmän liksaakin. Kääntöpuolensa toki silläkin ;)
Kiitos kutsusta mutta pidän tästä 8-13 työajastani kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän! Mä taas tykkään siitä, että päivät ja niiden pituus vaihtelee koko vuoden. Tässä vikassa jaksossa olen erityisesti nauttinut opetuksettomista perjantaipäivistä :D
Taaas niiityyyt viihaannooiiivaat ja laaaiiiho laaaksoossaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän! Mä taas tykkään siitä, että päivät ja niiden pituus vaihtelee koko vuoden. Tässä vikassa jaksossa olen erityisesti nauttinut opetuksettomista perjantaipäivistä :D
Kuulostaa hyvältä!
Saat varmasti myös ruokailla rauhassa töissäsi? Minä hotkin ruokani räkänäppien keskellä kuunnellen huonoja juttuja.
Mutta ymmärrän kyllä, kaikkea ei voi saada.
Puuut meeetsäään huuumiinoooiiivaat taaas leeehtiiveerhoossaaa
See meeiilleee muuiistuuttaaapiii hyyvyyttäääs JUUUMAAALAAA
Iihmeeeiitääs juuliistaapiii see vuuooosii vuuoodeeltaaaa.
Heh, kuinka moni teistä näsäviisaista osaa taivuttaa joka kerta oikein numeraalin, jota seuraa nominin taivutusmuoto? Ai että teistä on ihana nillittää muotoseikoista jokaikisessä ketjussa! Kielinatsit kunniaan! Tartu poikkeavuuksiin ja raportoi naspurillesi myös (mukaelma Pahkasiasta).
Minullakin on töitä enää neljä viikkoa, ja sen jälkeen alkaa noin kymmenen viikon kesäloma. Olen opettaja.
Toukokuun loppuun on määräaikainen työsuhde. Jatkosta ei vielä tietoa. Ansiosidonnaiselle jään, palkka on 3450,-, iso pudotus tuloihin tulossa. Katsoin laskurilla 1820.84 €.
opettaja
Aah! Enää neljä viikkoa lomaan! Aion juoda siideriä ja vetää röökiä ekat pari viikkoa että saa kunnon irtioton heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Aah! Enää neljä viikkoa lomaan! Aion juoda siideriä ja vetää röökiä ekat pari viikkoa että saa kunnon irtioton heti alkuun.
Niin minäkin ja parvekkeella sauhuttelen ketjuun 24/7 nyt kun vielä kerkiää.
Heh, on muuten jännästi niin että jos valittelet jotain asiaa työssä (kuten esim. kaupan henkilökunnalla nyt käytännössä kaikki pyhät töissä, varmaan jouluaattokin) niin homma on "ammatinvalintakysymys". Jos taas työssäsi on jokin mukava etuus, jota harvemmalla alalla on (kuten opettajien pitkät lomat) niin ne ovat väärin ja pitäisi saada pois kun mullakaan ei ole :D Mihinkäs se ammatinvalintakysymys katoaa aina noissa jälkimmäisissä tilanteissa ;)
Ihana pitkä loma täydellä palkalla!
Taidan ottaa ja reissata ulkomailla ainakin kesäkuun. Enkä suo ajatustakaan työhöni!
Opettaja
Just, opejen. Ei avustajien vaan opejen.