Voiko lonkero aiheuttaa ripulia?
Siis ihan vatsa sekaisin ja nautittu määrä 3 isoa kaupan tölkkiä (ei alkon, se kait on vahvempaa). Olen ennenkin epäillyt samaa, ja nyt on ihan kuin olisin syönyt lohikäärmeen..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli samanlaisia ongelmia kaikkien mietojen, käymismenetelmällä valmistettujen juomien kanssa, eli lonkerot, kaljat ja siiderit. Joi silloin vain kirkkaita, ihme että ne kävi muttei miedot, samalla tavallahan ne on käyttämällä tehty. Samoin tuoremehut teki saman tempun. Ohi se meni ihan ittekseen, nyt vetää kaljaa lavallisen ilman mahaongelmia. Itse luulen että muutto kanssani yhteen helpotti mahavaivoja, hän söi ennen tosi paljon eineksiä yms lisäainepommeja ja nyt syö mun kokkauksia, kaikki ruoka tuoretta ja itsetehtyä. Mutta voi olla itsekästä kehuskeluakin että mun ruoka maagisesti paransi kaljapaskatuksen :D
Lavallisen? Ei kai sentään. Eiks lavassa oo 99 keissiä, lavallinen kaljaa tms. olis aika paljon...
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuli ripuli seuraavana päivänä kun olin dildottanut itseäni edellisenä iltana lonkerotölkillä perseeseen.
Sä olet käsittänyt väärin tölkkien käyttötavan. Naapurista vain pyysivät että laita edes verhot eteen.
Joskus nuorena join 35 Hartwallin lonkeroa päivässä ja ripuli kesti viikon.
Alkoholi voi aiheuttaa ripulia. Ja jos on jotain makeutusainetta, eikä sokeria, niissä juomissa, niin myös ne voi aiheuttaa.
Jotkut lonksut on erittäin happamia, kuten Liidelin Freeway, ei se oikeestaan edes oo lonkeroo, en tiiä mitä se on. Meit oli kolme kollia hörppäämässä sitä paskaa, se oli eka ja vika kerta...Kaks kolmesta oksensi eikä se kolmaskaan voinut hyvin...Se on kai Suomessa tehtyä, en vaa tiiä kenen tekemä...