Parhaat kotimaiset elokuvat?
Kommentit (39)
Rööperi, kätilö, reindeerspotting ja puhdistus on kyllä kaikki olleet todella hyviä..
Vierailija kirjoitti:
Rööperi, kätilö, reindeerspotting ja puhdistus on kyllä kaikki olleet todella hyviä..
Niin ja tosiaan Pahat pojat!
Vierailija kirjoitti:
Napapiirin sankarit! Jopa mun amerikkalainen poikaystävä tykkäs siitä ihan hirveästi, vaikka se arvaskin kaikki juonenkäänteet :P
Jopa? Kertoo jotain sun poikaystävästäs. XD
Pelikaanimies
Myrsky
Risto Räppääjä ja Viileä Venla
Pekka Puupää elokuvat
Speden leffat
Uunot
Vääpeli körmyt
Nostalgian nostattajana pekot
Ben Kamrasin Tina & Life on The Line
Joulutarina, niin koskettava ja aito tarina <3 Joka joulu katsotaan ja joka kerta tulee kylmät väreet ja kyyneleitä, ei siis surun vaan enemmänkin ilon. Joka kerta kun tämän elokuvan katsoo, tulee hyvä mieli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napapiirin sankarit! Jopa mun amerikkalainen poikaystävä tykkäs siitä ihan hirveästi, vaikka se arvaskin kaikki juonenkäänteet :P
Öh niin..? Se halus katsoa jonkun suomalaisen leffan ja mä vastustelin ensin sanomalla että ei suomalaiset tee hyviä elokuvia, mutta lopulta valkkasin summamutikassa Napapiirin sankarit (okei se oli melkein ainoa leffa joka löytyi tekstityksillä) ja yllätyin kuinka paljon minä itse tykkäsin siitä! Ja kaiken huipuksi sekin tykkäsi vaikka luulin ensin että se sanoo vaan mun mieliksi, mutta kyllä se ihan tosissaan vaikutti olevan :)
Jäniksen vuosi, ainakin mitä muistan, siitä on monta vuotta ku oon viimeks nähny
Nousukausi
Napapiirin sankarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, että on hyvä leffamaku? :D suurin osa suomalaisista leffoista vaan ei oo hyviä..
Miksi Luokkakokousta alapeukutetaan? Parasta viihdettä :DD Tulispa osa kaks jo
Mä tykkäsin siitä Sisko tahtoisin jäädä, vaikka moni kai inhoaa sitä..
Tykkäsin tosi paljon leffasta Ainoat Oikeat.
Häjyt, mutta Härmä on myös ihan hyvä ja Talvisota, paras suomalainen sotaelokuva, sekä Pitkä kuuma kesä.