Vierailija

Mä olin kouluikäisten lasten kanssa kolmestaan, kun mies oli töissä. Aamulla heräiltiin normaalia myöhemmin, syötiin aamupalaa pihalla, koska aurinko paistoi lämpimästi. :) Päivällä lapsilla oli pelitreffit, mä tein vähän pihahommia. Käytiin myös läheisessä kauppakeskuksessa ostoksilla: ruokaa, lapsille keräilykortteja, mulle hiustarvikkeita, spray-maalia. Iltapäivällä tuunasin pihakalusteita ja miehen kotiutuessa grillattiin.

Miten muiden helatorstai on sujunut?

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (17)

Vierailija

Olin aamuvuorossa töissä. Sitten istuin takapihalla lukemassa ja kahvia juomassa. Käytiin lasten kanssa kaupass, kun mies lähti vuorostaan töihin. Grillattiin ja saunottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mies vahti vauvaa, ja pääsin kerrankin kunnolla jumppaan... Kävinkin sitten kolmessa. Sitten kotiin lounaalle, sitten ostamaan multaa, ja ilta menikin puutarhatöissä. Nyt Game of Thrones.

Vierailija

Kävin aamulla juoksemassa, söin pitkän aamupalan ja luin. Päivällä luin lisää, puistossa auringossa. Tapasin iltapäivällä yhden kaverin ja kävin sen kanssa taidenäyttelyssä. Tein päivälliseksi parsarisottoa ja söin sen katsellen samalla Sons of Anarchyä.

Vierailija

Nukuin 10 tuntia. Kävin lasten kanssa kaupassa. Tein ruokaa. Nukuin kolmen tunnin päiväunet. Kävin uudestaan kaupassa ostamassa jäätelöä. Ja nyt on kello yhdeksän, ehkä alan kohta katsoa telkkaria.

Vierailija

Mä lähdin pitkäks viikonlopuks saareen mökille, pe töistä vapaa. Ekaa kertaa saaressa tänä vuonna, oon siivonnu ja laittanu mökkiä kesäkuntoon. Nyt istun riippukeinussa terassilla ja katselen ihanaa merta, ja kuuntelen aaltojen kohinaa. Täällä niin ihanaa, sielu lepää. Oon onnellinen. Ai niin, mies on töissä ja tulee vasta la iltana. Mutta viihdyn täällä oikein hyvin yksinkin;)

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Käytiin aamupäivällä hakemassa kaupasta eilen varaamani hyllyt ja sen jälkeen pitkällä kävelyllä kaupungissa, meren rannassa. Kotona touhuiltiin lasten kanssa, pesin kolme koneellista pyykkiä ja siivosin hiukan.

Vierailija

Heräsin klo 7.30, liian aikaisin mutta en saanut unta uudestaa. Nousin ylös ja notkuin sohvalla reilun tunnin. Aamupäivän pesin talvitakkeja kun mies oli kalassa. Kun mies kotiutui, käytiin kaupassa. Iltapäiväksi ulkoilemaan. Sit kotiin grillaamaan. Istuin pihalla hetken. Nyt löhöön sohvalla.

Vierailija

Nukuin tosi pitkät yöunet ja heräsin rauhakseni sitten ja kaverilta tuli viestiä lähdettäiskö Kaivariin jätskeille.

No olinkin vähän ehkä tylsistynyt kun maannut sairaslomalla pari päivää ja nyt oli jo selvästi parempi olo. 

Treffasin kaverin keskustassa ja käveltiin Kaivariin, syötiin jädet ja siellä istuskeltiin. 

Käytiin syömässä Picnicissä uuniperunat ja mentiin sitten moikkaan vanhoja kavereita keskustaan.

Haettiin vielä Starbucksista kahvit ja istuskeltiin terassilla niitä juomassa varmaan yli tunnin verran ja käytiin vielä moikkaan kavereita uudelleen.

Sitten tulin kotiin, kävin suihkussa ja pesin likaisen tukkani ja lakkasin kynnet ja nyt tässä vähän trollaan av:llä.

Hyvä päivä oli :)

Vierailija

4v. lapsi heräs normaalia aikaisemmin, klo5.30. Päivä mennyt pihahommissa ja kotia siivotessa.

Vierailija

Heräsin ensin liian aikaisin, mutta sitten lisää melkein liian myöhään.

Menin treffeille ja juteltiin ja mentiin terassille. Pussailtiin vähän. Nähdäänköhän vielä?

Vierailija

Heräsin 6.30. Luin, roikuin netissä tuntikausia, kävin kampaajalla, otin päikkärit, tein salaattia, rapsuttelin kantapäät. Nyt pari lasillista viiniä

Vierailija

Nukkunut pitkään, tehnyt pihahommia, käynyt kaupassa, hakenut pihakalusteet sekä grillin ullkaolta ja koonnut pöydän, leiponut sämpylöitä, auttanut lasta munkkien teossa, leiponut päärynäpiirakan, keittänyt kalaäyriäiskeiton. Nauttinut pihalla gintonicin, katsonut televisiota ja roikkunut palstalla. Ja tietty siivonnut hiukan, ja pessyt useamman koneellisen pyykkiä. Ja vienyt talvivaatteet ja - kengät varastoon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.