Apua, kampaaja leikkasi ihan hirveän tukan
Kävin toissapäivänä kampaajalla ja kampaaja hieman innostui saksimaan liikaa kerroksia olkapäämittaiseen tukkaani. Nyt hiukseni näyttävät joko 15-vuotiaan emorokkarin hiuksilta tai sitten vaihtoehtoisesti keski-ikäisen "räväkän rokkimimmin" kampaukselta a la Paula Koivuniemi. Kyseessä suunnilleen tällainen malli, mutta lyhyempänä: http://www.stylesglamour.com/wp-content/uploads/2015/09/Best-Emo-Girl-H…
Olen 27-vuotias nainen eikä tämä kampaus pätkääkään sovi tyyliini. Miten tätä voisi muotoilla että kehtaisin poistua asunnostani :(
Kommentit (20)
Valitettavasti asun pääkaupunkiseudulla. -ap
Toivottavasti siihen pesukarhutukkaan laitettiin useampi laikku eri väreillä.
Nättihän tuo ja voi laittaa vaikka miten. Voi föönata pörrölleen tai vetää päätä pitkin ja vaihtaa jakausta eri paikkaan. Latvoja voi kääntää ulos- ja sisäänpäin. Pantoja, huiveja ym. Todella monipuolinen tukka.
Suomalaiset kampaajat, voi helvetti sentään. Jenni Haukio on malliesimerkki täkäläisestä tasosta. Jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on emo?
Sellainen joka vuonna 2005 fanitti Uniklubia ja kulki killoffin housuissa ja verkkokäsineissä. Vähän niin kuin uudempi versio Dingo-faneista.
Et sitten varmaan saanut suutasi auki kampaajalla? Sanoit, vain että olet tyytyväinen, maksoit kiltisti ja häivyit.? Mene takaisin ja sano, ettet tykkää ollenkaan. Tee jotain!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on emo?
Jotain tämmöistä oletan.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten varmaan saanut suutasi auki kampaajalla? Sanoit, vain että olet tyytyväinen, maksoit kiltisti ja häivyit.? Mene takaisin ja sano, ettet tykkää ollenkaan. Tee jotain!!
Sanoin kyllä kampaajalle jo kesken leikkaamisen että nyt näyttäisi tulevan vähän erilainen lopputulos kuin mitä odotin, kampaaja sitten yritti korjailla leikkausta nyrhimällä päällishiuksia entistä lyhyemmäksi. Ja nyt kun tosiaan ne lyhyimmät kerrokset ovat muutaman sentin mittaisia, niin eipä tästä kai kivan näköistä saa enää kuin leikkaamalla pixien :(
Aika white trash!
Mitä jos vetäisit vielä toiselle puolelle sivusiilin partakoneella tai shaverilla?
Normi juttu. Itse ennen itkun kun tulin kampaajalta.
pyysin ksmpasjaltani, että voisin vähän kasvattaa hiuksiani (nyt lyhyet). Ja kuinkas kävikään. Jo lyhyestä tukastani hävisi 5 cm. Toiselta puolelta hiukseni ovat lähestulkoon siili.
Olen jo yli 40 ja tämä sivusiilitukka sovi yhtään. Vielä kun värikdikin tuli rotan harmaa.
Olkaa tyytyväisiä jos voitte kommentoida kampauksen mallia kesken leikkauksen, itse en näe hajataiton takia peilistä kuin epämääräisesti saksien kanssa heiluvan hahmon.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tyytyväisiä jos voitte kommentoida kampauksen mallia kesken leikkauksen, itse en näe hajataiton takia peilistä kuin epämääräisesti saksien kanssa heiluvan hahmon.
No eipä siitä tässä tapauksessa mitään hyötyä, enemmänkin haittaa. -ap
olisiko kellään nyt mitään apua tai neuvoja, miten muotoilla hiuksia tai minkälaisia kampauksia tästä kananperseestä saisi tehtyä? Vai onko ainoa vaihtoehto käyttää hattua kunnes hiukset kasvavat? :( -ap
Vierailija kirjoitti:
Aika white trash!
Mitä jos vetäisit vielä toiselle puolelle sivusiilin partakoneella tai shaverilla?
Sitten siulla olisi samanlainen erikoistukka kuin muillakin palstan lesbo femisnisteillä
Itse leikkaisin ehkä pixien tuosta..
Ja kannattaa varmaan vaihtaa kampaajaa :D Oliko halvat hinnat kenties..?
Vierailija kirjoitti:
Itse leikkaisin ehkä pixien tuosta..
Ja kannattaa varmaan vaihtaa kampaajaa :D Oliko halvat hinnat kenties..?
Hinta oli hieman keskitason yläpuolella. Senkin takia harmittaa. -ap
Ratkaisuhan on selkeä, meikkaat tuommoiset jättisilmät ja minisuun ja leikit että sinulla on anime-vaihe kunnes hiukset ovat kasvaneet riittävän pitkiksi korjauleikkaukseen. Ehkä sopiva musiikkimaku auttaisi vaikutelmaa.
Jos asut maalla niin homma on ihan ok. Siellä niitä rumia erikois kampauksia on jokaisella.