Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi luoja nyt sentään!!!! Jotain järkeä päähän!!( parvekepesusta)

Vierailija
05.05.2016 |

Asut kerrostalossa ja peset parvekettasi niin, että heität koko ämpärillisen/ämpärillisiä likavettä alla asuvan parvekkeelle. Tosi kiva kun pyykit meni paskasiks ja koko parveke on nyt taas pestävä uudestaan. Ja kun sanoin asiasta niin tuli syvä hiljaisuus, !! Vähän järkeä päähän!! Kiitos olen puhunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset eivät vaan osaa elää kerrostalossa. Ollaan kun mitäkin porsaita konsanaan.

Vierailija
2/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on idiootteja ja ajattelemattomia. Minä minä minä minä, kun minä pesen parvekettani niin pesen kuten haluan naapureista piittaamatta. Tällä asenteella ne menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiinalainen diivamama yrittää päteä vielä tyhmempien jälkikasvujensa kanssa jotka muutenkin huutelevat; tulee vielä aamulla päissään herättäen koko alueen.

Vierailija
4/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiinalainen diivamama yrittää päteä vielä tyhmempien jälkikasvujensa kanssa jotka muutenkin huutelevat; tulee vielä aamulla päissään herättäen koko alueen.

Vierailija
5/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se niitä sun parvekkeelle on heittänyt? Tai enhän toki varma voi olla, mutta luulisin kyse olevan enemmänkin huonosta parvekesuunnittelusta. Meillä esim. on parvekkeen lattian reunaa pitkin syvennys jota kautta vesi valuu ulos putkesta. Putki sojottaa jonkun verran parvekkeen ulkopuolelle niin ei pahemmin mene pesuvedet alemmille parvekkeille, madollisesti jotain hajatippoja voi eksyä, ja jos on valkosta pyykkiä esim. kaiteella kuivumassa niin ne saattaa vähän kärsiä.

Vierailija
7/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kuka viitsii lotrata vedellä? Nihkeä moppi ja puhdasta tulee.

Vierailija
8/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se niitä sun parvekkeelle on heittänyt? Tai enhän toki varma voi olla, mutta luulisin kyse olevan enemmänkin huonosta parvekesuunnittelusta. Meillä esim. on parvekkeen lattian reunaa pitkin syvennys jota kautta vesi valuu ulos putkesta. Putki sojottaa jonkun verran parvekkeen ulkopuolelle niin ei pahemmin mene pesuvedet alemmille parvekkeille, madollisesti jotain hajatippoja voi eksyä, ja jos on valkosta pyykkiä esim. kaiteella kuivumassa niin ne saattaa vähän kärsiä.

Meilläkin on tämä systeemi, mutta parvekkeen ulkoreuna on kyllä aika "väljä". Että jos vauhdilla heittää, eikä reunoja varoen, niin varmasti menee alakertaan..

Vierailija
9/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerran naapuri kuvittelee että sateella ei muut naapurit huomaa parvekkeen järjetöntä vedellä pesemistä. Kuinka tyhmä voi ollakaan kun omalle parvekkeelleni tulee yläkerran likavedet kun se sadevesi kuitenkin menee suunnilleen ohi? Miksi ei voi vaikka imuroida sitä partsia ja sitten mopata? Kannattaisi pysyä siellä landella jos ei hallitse ihmisten parissa asumista.

Vierailija
10/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yläkerran naapuri kuvittelee että sateella ei muut naapurit huomaa parvekkeen järjetöntä vedellä pesemistä. Kuinka tyhmä voi ollakaan kun omalle parvekkeelleni tulee yläkerran likavedet kun se sadevesi kuitenkin menee suunnilleen ohi? Miksi ei voi vaikka imuroida sitä partsia ja sitten mopata? Kannattaisi pysyä siellä landella jos ei hallitse ihmisten parissa asumista.

Minulla oli pakko pestä vedellä kun oli todella paljon kertynyt sellaista hiekkaa/likaa sinne. Imurilla ei olisi saanut tai olisi imuri hajonnut oli niin paljon sitä hiekkaa. Yritin mopilla siivota mutta ei onnistunut, lopulta piti nakella vettä sangolla ja harjata parveke. Piti useampi sangollinen vettä heittää ennen kuin oli puhdasta. Onneksi sattui hyvä hetki eikä kukaan ainakaan kiljunut alakerrassa.

Vierailija
11/11 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi