Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Onlinepoundstoresta Englannista kaikennäköistä ja säästin yli 100 euroa vaikka postikulut olikin 12.69 eur

Vierailija
05.05.2016 |

Tilasin Schollin jalanhoitotuotteita (mm. rakkolaastareita ja rasvoja), aurinkorasvaa, laastareita, deodorantteja, terveyssiteitä, keittiötarvikkeita ja tietty vähän karkkia ja suklaata. Nimensä mukaisesti tuolla maksaa lähes kaikki 1 punnan/kpl (1.27 eur) joten halvaksi tuli tämä 34 tavaran satsi (41.71 eur). Lisäksi suurin osa tavaroista on ihan merkkituotteita isoilta brändeiltä. Nyt vaan odotellaan, että paketti saapuu perille. Toivottavasti ensi viikolla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osote?

Vierailija
2/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin tilata jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko luotettava? olen tilannut everything5pounds.comista mutta tämä onkin ihan uusi.

Vierailija
4/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osote?

https://www.onlinepoundstore.co.uk

Vierailija
5/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko luotettava? olen tilannut everything5pounds.comista mutta tämä onkin ihan uusi.

On. Lisäksi maksu hoituu PayPalilla, että jos jotain häslinkiä tulisi niin PayPalillahan on ne kaikki takuut.

Vierailija
6/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Lisäksi maksu hoituu PayPalilla, että jos jotain häslinkiä tulisi niin PayPalillahan on ne kaikki takuut.

Pakettia voi myös seurattavissa sen matkalla ollessa.

Vierailija
7/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai visallakin voi maksaa?

Vierailija
8/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai visallakin voi maksaa?

Voi, maksu vain menee PayPalin kautta. Ei siis tarvitse luoda PayPal-tiliä maksaakseen, minä en luonut. Eli siinä kassalla kun painaa sitä maksunappulaa, sinut ohjataan PayPal-sivulle johon laitetaan kortin numerot, oma nimi ja osoitetiedot. Sitten klikataan maksunappulaa ja maksetaan. Tämän jälkeen painetaan nappulaa joka vie takaisin kaupan sivuille. 

Tuo siis tiedoksi ettette hämäänny. Siellä ei ole siis erikseen sellaista kohtaa, että voisi valita eri maksuvaihtoehdoista vaan maksu menee sen PayPal-sivun kautta.

Vierailija
9/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollahan on vaikka mitä :) helposti vaan ei tajua, että 1 punta ei ole 1 euro, vaan enemmän

Vierailija
11/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti!

Tilasin rakkolaastareita ja pyykkäykseen niitä väriliinoja. Aika iso säästö!

Vierailija
12/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti!

Tilasin rakkolaastareita ja pyykkäykseen niitä väriliinoja. Aika iso säästö!

Ole hyvä :) Minäkin tilasin niitä rakkolaastareita ja useamman paketin kun olisi sisäänajettavana uudet vaelluskengät ja lenkkarit. Ihan kiva säästö tulee jo niistäkin kun maksavat tosiaan sen 1.27 eur/pkt ja täällä esim. apteekissa 7.40 eur/pkt... Tilasin myös rakonestopuikon ja siinä vielä isompi säästä (1.27 eur vs 7.80 eur). Että hyvin nopeasti tuo postimaksu maksaa itsensä takaisin. 

Vierailija
13/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut briteistä 2x puhelinkuoret, 2x puhelimen näyttösuojat ja tabletille kuoren ja näyttösuojan. Kaikki yhteensä 17e. Suomessa halvimmillaan puhelimille olisi ollut pelkkä puhelinkuori 1kpl 25e. Olivat vielä laadukkaita, koska ovat kestäneet kulutusta jo jonkin aikaa.

Vierailija
14/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuolta saisi Walkersin salt & vinegar-sipsejä... Tilaisin heti laatikon täydeltä.

Vierailija
15/22 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti lähtenyt tänään aamulla eteenpäin (tilasin ke-iltana).

Vierailija
16/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut jotka tilasitte tuolta rakkolaastareita, saitteko ne laastarit mitä tilasitte? 

Minä en saanut oikeita laastareita. Tilasin ihan tavallisia rakkolaastareita, sain jotain ihme varvasrakkolaastareita. Tilasin myös kahdenlaisia deodorantteja, en saanut kumpiakaan. Lähetyksen mukana oli deodoranttien hintaa vastaava lahjakortti mukana jossa luki, että jos haluaa mieluummin rahat takaisin, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. (Ja lähetyksen mukana oli myös joku lappu jossa luki, että deodorantit puuttuvat). Minä mailailin aspan kanssa päivän verran (aspa tuntui olevan aika kuutamolla) ja sain sitten rahat takaisin sekä rakkolaastareista että deodoranteista. (En ymmärrä, että miten deodorantteja ei tullutkaan lähetyksen mukana koska silloin kun ne tuolta tilasin, niitä oli molempia laatuja päälle 50 kpl varastosaldona).

Noin muuten kaikki oli kuin pitikin. Jotensakin halju maku kuitenkin jäi kun ei saanutkaan kaikkea mitä tilasi, nuo rakkolaastarit ja deodorantit oli suurin syy miksi laitoin tuonne tilauksen menemään. Ajattelin vaan, että viitsiikö tuolta enää tulevaisuudessa tilata mitään jos se tärkein/toivotuin tavara jää uupumaan eikä siitä edes kerrota etukäteen, että voisi peruuttaa tilauksen. 

Vierailija
17/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tuolta saisi Walkersin salt & vinegar-sipsejä... Tilaisin heti laatikon täydeltä.

Punnitse ja Säästä myy

Vierailija
18/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut pompsahti nyt 14,99 puntaan, joten enää ei kannata tuolta tilailla.

Vierailija
19/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postikulut pompsahti nyt 14,99 puntaan, joten enää ei kannata tuolta tilailla.

No just. Jotenkin huvittava tuo niiden FB-mainos "European delivery now only 14.99" kun se oli aiemmin 5 puntaa halvempaa...

Vierailija
20/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa, että joku muu halpiskauppa (Poundland, Poundshop) alkaisi toimittaa Suomeen ja inhimillisin hinnoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan