Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko synnytys oikeasti niin paljon kuin naiset väittävät?

Vierailija
05.05.2016 |

Itse en kyllä usko. Potku munille on varmaan paljon kivuliaampi.

M25

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Kokeile paskantaa jalkapallo kestäen 24 h, ehkä saat jonkinlaisen aavistuksen.

AI en tajunnutkaan että ne lapset tulevat perseestä? Pinppi on venyvää elastista materiaalija jota ei voi verrata peppureikään.

AP

Kuka helvetin urpo täällä taas vastailee älyttömyyksiä. Eihän se pimpin venyminen kipua aiheutakkaan (tai siis aiheuttaa, mutta yleensä 1/10000000 osa siitä oikeasta kivusta), vaan supistelu. Ja kyllä se sattuu kuin veitsellä kaivettaisiin sisäelimiä - siis monella ja voi kestää aivan helvetin monta tuntia. 

Itse en ole kipuherkkä ihminen, mutta sanoisin, että synnytyskipua ei ole juuri liioiteltu. Pahinta on kipu, jos joutuu syystä tai toisesta makaamaan aloillaan. Ui, onneks ei enää koskaan. 

Vierailija
122/125 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sattuu. Luulin räjähtäväni palasiksi ja toivoin kuolevani ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu, ja vastoin joidenkin ketjussa esiintyvien ilmeisen lapsettomien miesten harhaluuloja: synnytys tietenkään ole yhtäkuin ponnistusvaihe (eli se missä lapsi tulee ulos), vaan ponnistaminen on loppuhuipennus ja monille lyhyt sekä helpottava.

Supistukset on ne, mitkä sattuu ja ne voi kestää vaikka kaksi päivää.

Eikä keho tai mieli niihin valmistaudu, ei edes voi.

Minun synnytys oli aika helppo, enkä esim. korottanut ääntä missään vaiheessa, itkenyt tmv.

Keskityin vain hengittämään ja liikkumaan, eli supistukset eivät olleet suurimman osan ajasta pahimmasta päästä, vaikka tuskaisia olivatkin.

Olen ollut mukana toisen henkilön synnytyksessä myös ja näin selvästi, että häneen sattuu enemmän kuin minuun synnytykseni aikana.

Kyllä nousi kunnioitus synnyttäjiä kohtaan vielä entistäkin korkeammalle, kun sitä tuskaa ja kidutusta vierestä seurasi.

Siitä huolimatta, ettei oma synnytykseni ollut synnytykseksi kovin kipeä, ei synnytyskivun tasolle "pääse" elämässäni mikään.

Tähän mennessä olen murtanut jalkani kolmesta kohtaa, nivelsiteet revenny ja kävellyt sillä jalalla pitkään, sormet murtuneet, lyöty vasaralla päähän, potkittu kohtu paskaksi jne.

MIKÄÄN noista ei ole yltänyt synnytyksen tasolle, vaikka hammaslääkäripelkoisena juurihoidot onkin tosi, tosi inhottavia.

Silti vaan naisen keho synnytyksestäkin usein selviää. Kyllä me ollaan siskot mahtavia otuksia.:)

Vierailija
124/125 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Kokeile paskantaa jalkapallo kestäen 24 h, ehkä saat jonkinlaisen aavistuksen.

AI en tajunnutkaan että ne lapset tulevat perseestä? Pinppi on venyvää elastista materiaalija jota ei voi verrata peppureikään.

AP

Joustaa se persläpikin, joten siitä vaan kokeilemaan.

Vierailija
125/125 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tietenkään satu juuri ollenkaan.

Kaikki maailman naiset ovat vaan miehiltä salaa päättäneet yhdessä uskotella että se sattuu.

Näytellään toki vaan ja jotkut vetävät oikein kunnon shown huutamisineen yms.

Ajatella että kaikki naiset ovat yhdessä lähteneet tähän maailmanluokan vedätykseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän