26-vuotias nainen ja lantio kuin pikkutytöllä- mitä voin tehdä?
asiaa pahentaa olematon vyötärö ja lantiota leveämmät hartiat.
voiko tälle kauneusvirheelle tehdä mitään? kärsin asiasta paljon, se syö naiseuttani :((((
Kommentit (29)
Laihduttaminen vois ehkä auttaa tai ruokavalion muutos. Mulla on IBS eli ärtyvä suoli ja noudatan FODMAP ruokavaliota. Oon 163cm, 46kg, lantio 85 ja vyötärö 58cm.
Oon miettiny myös vyötärönmuokkausta korsetilla että saisin kavennettua vyötäröäni pari senttiä.
Ole vaan sellainen kuin olet. En kyllä itse ymmärrä miksi asia vaivaa sinua. Onko tuo terveys-, kuntolaite-, kosmetiikka- ym- teollisuuden propaganda ihannevartalosta uponnut sinuun? Herää!
en haluaisi edes olla kovin laiha, länsimainen kauneusihanne ei ole minun ihanne. haluaisin vain naisellisen vartalon mutta ei lihavan tai hirveän hoikan. lantio saisi olla 90-92cm ja vyötärö 68-72.
inhoan leveitä hartioitani :(
ap
kiitos olen saanut täältä tosi kivoja kommentteja. en halua superlaihaksi tai superhoikkaa vyötäröä. haluaisin vain näyttää naiselta :/
minusta ei ole fittness-intoilijaksi enkä halua kiinnittää sairaanloisesti huomiota ruokavaliooni. sairastin anoreksian alle parikymppisenä
ap
Sinua vaivaa huono itsetunto!
Olen myös leveäharteinen ja kapealanteinen (lantio 87cm ja hartiat 42cm, olen myös todella pitkä 177cm) ja olen tyytyväinen omaan kokooni.
Vartaloa on helppo myös muokata salitreenillä tai syömällä hyvin.
Turhaan tuhlaat aikaa murehtimiseen!
Vierailija kirjoitti:
Syö itelles lisää kiloja, naisilla ne yleensä asettuu lanteille ja reisiin...
Itsellä taas liian iso perse ja lantio, vaihtaisin ilomielin tukkuvartaloon.
Olen saman mallinen kuin ap, ja lisäkilot eivät todellakaan asetu reisiin ja lantioon, vaan mahaan ja tisseihin sekä yläselkään.
minulla on hartiat 36 cm muistaakseni. en halua mitata uudestaan,
joo on huono itsetunto myös mutta harmittaa että en voi saada naisellista vartaloa :(
ap
mahaan, yläselkään ja tisseihin + käsivarsiin kuin myös
ap
Minä taas olen syntynyt 60-luvulla ja minun nuoruudessani ja aina sen jälkeenkin on ihailtu leveitä lanteita ja kapeaa vyötäröä, eikä todellakaan mitään pikkupoikamaisia lantiottomia naisen vartaloita. Huom, tässähän oli kyse lantiosta, ei ylipainosta. Tiimalasi on aina ollut arvossaan kautta vuosisatojen.