Rasvaton maito pitää rasvat vyötäröllä.
Rasvainen maito heittää vyötärörasvat huis helkkariin.
Kommentit (19)
En myöskään niin maidosta välitä, mutta juustot syön rasvaisena ja smetanapurkin heitän välipalana.
Maito on vasikoiden juomaa.
Ei mulla muuta.
No eipä ole näkynyt rasvaa vyötäröllä eikä muutenkaan. Käytän rasvatonta maitoa. 47v. Joten paskaa puhut
Vierailija kirjoitti:
En myöskään niin maidosta välitä, mutta juustot syön rasvaisena ja smetanapurkin heitän välipalana.
Reps, mahtaa maistua hyvältä pelkkä smetana. Ota edes hunajaa, suolakurkkua ja vodkaa seuraksi 😂
No maito rasvaisuudesta riippumatta ei oikein korreloi lihavuuden kanssa. Mut suosittelisin kyllä sitä rasvaisempaa maitoa, jo ihan senkin takia, että rasvattomasta maidosta on valtaosa rasvaliukoisista vitamiineista kadonnut sen rasvan mukana. A-vitamiini nyt tärkeimpänä.
Ja milläköhän perusteella? Ihan kuin väittäisit, että veden juonti näkyy vyötäröllä.
Minä syön/juon vain rasvattomia maitotuotteita ja vy 62 cm (olen nainen, pituus 174 cm). Rasvat tulee ruokavaliooni muista lähteistä, esim. rypsiöljystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps, mahtaa maistua hyvältä pelkkä smetana. Ota edes hunajaa, suolakurkkua ja vodkaa seuraksi 😂
Smetana maistuu hyvältä ilman noita sun tarjoamia lisukkeita.
Oliiviöljyä voi myös laittaa ryppyreikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smetana maistuu hyvältä ilman noita sun tarjoamia lisukkeita.
Meni ohi niin että viuhahti vai 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja milläköhän perusteella? Ihan kuin väittäisit, että veden juonti näkyy vyötäröllä.
Kyllä se näkyykin. Lihoin 50 kg viikossa, kun aloin juomaan vettä. heti kun siirryin olueeseen, niin kilot lähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön/juon vain rasvattomia maitotuotteita ja vy 62 cm (olen nainen, pituus 174 cm). Rasvat tulee ruokavaliooni muista lähteistä, esim. rypsiöljystä.
Samoin, harva kai sitä maitoa edes juo aikuisena. Joten sillä ei nyt kovinkaan suurta merkitystä ole lihoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Huonolla rasvalla elimistö kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä eläinrasvaa ei sitten saa muualta kuin maidosta? Eiköhän sekasyöjä saa rasvaa ihan riittävästi maitotuotteista, juustoista, lihasta jne
Sokeri pitää rasvat vyötäröllä. Google kertoo lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä eläinrasvaa ei sitten saa muualta kuin maidosta? Eiköhän sekasyöjä saa rasvaa ihan riittävästi maitotuotteista, juustoista, lihasta jne
Onko joku sanonut toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sanonut toisin?
Kyllä
Totta, itse en niin maidosta pidä mutta oikea voi, täysrasvainen jogurtti, kookosöljy jne maistuu päivittäin. Vyötärö 58cm ;)