Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut naiset, joita kukaan mies ei huoli, jakselette?

Vierailija
05.05.2016 |

Minulla taas huonompi päivä tämän asian tiimoilta. Tuntuu, että voisi ihan hyvin kuolla pois. 🙁 Pitäisi kai kehitellä taas joku uusi harrastus, että saisi jotain mielekästä kipinää elämäänsä...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trust me, honey, ei avioliittokaan mitään herkkua ole, olen viimeisen riidan päässä eroamisesta......saat minun mieheni, ilmaiseksi.

Ei kai siitä kukaan mitään prinsessasatua kaipaakkaan vaan miehen elämää ja arkea jakamaan. Yhdessä tekemään hellyydellä.

Vierailija
62/63 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset, joita "kukaan mies ei huoli": Kuinka monta selvää aloitetta olette tehneet ja missä ajassa? Ei siis mitään vilkuiluja vaan selvät aloitteet, josta seuraa pakit. Minkälaisille miehille?

En yhtään. Ikinä. Siis oikeasti. En uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän välillä masentaa että on aina yksin. Ei koskaan läheisyyttä/seksiä, rakastettuna olemista ym. 

Mutta toisaalta kun katsoo, niin monet tuttuni ovat aika huonoissa suhteissa jossa jatkuvasti riidellään ja yhden exä pahoinpiteli ja petti. Sellaista en haluaisi koskaan. 

Jos suhteeseen alkaisin miehen kanssa, niin sen on perustuttava puhtaasti siihen että haluaa jakaa elämänsä jonkun kanssa, viettää aikaa, kunnioittaa jne. Ei niin että yhdessäolo perustuu läheisriippuvuuteen, niissä suhteissa ei koskaan käy hyvin. 

Mutta sinkkuna olen "päättänyt" elää koko loppuelämäni ja seksittömänä. 

Itse pystyn elämään ihan hyvin ilman miestä.