Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy nuorelta "seksiterapeuttina" mitä haluat

"seksiterapeutti"
05.05.2016 |

Niin olen nuori nainen joka toimii "seksiterapeuttina" kavereille ja nyt voisin auttaa taitojeni puolesta muitakin. Jos siis kysyttävää seksiin liittyen laita kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko naisesta hyvälle kun työntää vaikka paukalon kakkoseen ja etusormen ykköseen . Samalla hieroo sormiaan yhteen hellästi

Vierailija
2/43 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sais suostuteltua vaimolta luvan käydä vieraissa. Itse olen tässä viimevuosina puhunut vaimolle, että mitä jos kävisin joskus vähän huorissa.. Alkuun vaimo oli jyrkästi vastaan, mutta nyt noin viimeisen vuoden aikana on jo vähän leikillä heittänyt, että joo mene vaan. Eli pientä lämpenemistä tässä suhteessa on jo tapahtunut. Nyt toivoisin sinulta jotain niksiä miten veidä kesksutelua eteenpäin kohti todellista lupaa, kun nyt ollaan junnattu vuosi tässä leikkiasteella. Ja moralisoijat, tottakai annan vaimolleni vastineeksi käydä vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella on erilaiset mieltymykset ja jokainen tykkää erilaisista asioista. Nainen joka tykkää anaaliseksistä voi nauttia mainitsemastasi sormi sekä pilluun että peppuun, mutta naisella anaalikosketukset eivät stimuloi g-pistettä eikä klitorista, joten tilanteessa jossa tätä mahdollisesti haluat kokeilla täytyy olla paljon seksuaalista virittäytynyttä tunnetta. Ja jos tätä aiot kokeilla kannattaa asiasta keskustella ensin naisen kanssa, jotta tämä olisi hänellekin tilanne josta nauttia. Olisiko tämä sinulle jonkinlainen fantasia, jota haluaisit kokeilla mutta et jostain syystä uskaltanut kokeilla?

Vierailija
4/43 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oletko oikeasti nuori mies :D

Vierailija
5/43 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia kaivella kyrvällä  naisen perseestä ruskean värisiä kokkareita lautaselle?

Nyt täytyy kysyä tarkentavia kysymyksiä: tarkoitat varmaan normaalia anaaliseksiä, miksi keräät niitä lautaselle?

Itse ajattelen että anaaliseksi on antoisaa niin miehelle kuin naiselle, mutta anaaliseksin harrastaminen on järkevää ajoittaa niin että nainen on käynyt tyhjentämässä, silloin siitä tulee miellyttävämpää molemmille. Ei tarvitse miehen katsoa ulostetta peniksessään ja naisen ei tarvitse pelätä että suoli tyhjentyisi kesken aktin.

Vierailija
6/43 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuinka yleistä, että 45-vuotiaalla miehellä ei ole kunnon erektiota? Ja kuinka tähän pitäisi naisen suhtautua? Mulla alkaa nimittäin kohta kärsivällisyys loppua..kyseessä uusi suhde.

Vierailija
7/43 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuinka yleistä, että 45-vuotiaalla miehellä ei ole kunnon erektiota? Ja kuinka tähän pitäisi naisen suhtautua? Mulla alkaa nimittäin kohta kärsivällisyys loppua..kyseessä uusi suhde.

En tiedä, mutta siihenhän löytyy tänä päivänä lääkkeitä.

Vierailija
8/43 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vika ole automaattisesti miehessä.

En ole ap.

Vierailija
9/43 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sais suostuteltua vaimolta luvan käydä vieraissa. Itse olen tässä viimevuosina puhunut vaimolle, että mitä jos kävisin joskus vähän huorissa.. Alkuun vaimo oli jyrkästi vastaan, mutta nyt noin viimeisen vuoden aikana on jo vähän leikillä heittänyt, että joo mene vaan. Eli pientä lämpenemistä tässä suhteessa on jo tapahtunut. Nyt toivoisin sinulta jotain niksiä miten veidä kesksutelua eteenpäin kohti todellista lupaa, kun nyt ollaan junnattu vuosi tässä leikkiasteella. Ja moralisoijat, tottakai annan vaimolleni vastineeksi käydä vieraissa.

On hyvä kuulla että olet uskaltanut asiasta avoimesti jutella ja kysyä että olisiko hänelle vieraissa käyminen hyväksyttävää. Uskoisin että jokaiselle asian kuuleminen ensiksi on jonkinlainen shokki että eikö parisuhde olekaan hyvässä kunnossa, eikö oma rakas riitäkään tyydyttämään toista tarpeeksi hyvin. Tilanteessasi on hyvä merkki se että naisesi ei asiasta nähtävästi pahasti suuttunut kun otit asian puheeksi ja pystyy jo asiasta leikillä jutteleenkin. Et jutussasi kertonut miten olet asian hänelle esittänyt ja millaisissa tilanteissa, asiasta ei mielestäni kannata lähteä puhumaan esileikin, aktin tai heti aktin jälkeenkään koska silloin hormonitasataino ei ole neutraali ja asia ei välttämättä tule esille oikeilla sanoilla tai oikealla tunteella. Asia mielestäni pitäisi esittää hienotunteisesti, pohjustaa asiaa juttelemalla molempien seksuaalisuudesta ja tarpeista. En tiedä mikä on sinun syysi miksi haluaisit käydä vieraissa joten minun on vaikea auttaa sinua sinun tilanteessa, mutta ehkä kannattaa ottaa asia puheeksi uudestaan hienotunteisesti. Oletko muuten onnellinen suhteessasi? Mitä ajattelet jos naisesi ei tähän suostu,vaikka antaisit hänellekin mahdollisuuden käydä vieraissa?

Vierailija
10/43 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP oletko oikeasti nuori mies :D

Nyt alkoi kiinnostamaan mistä tälläinen mielipide? Olen kyllä nuori nainen joka on vain ottanut asioista selvää, tottakai en osaa välttämättä vastata kysymyksiin täysin neutraalisti, minulla ei kuitenkaan ole minkäänlaista koulutusta näistä asioista. Minulla on vain oma kokemus ja asioita selvää ottaminen apunani.

Vierailija
11/43 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tässä eräs vierailija nimimerkilläkin sanoi erektio ei välttämättä johdu miehestä, on totta että välttämättä syy kunnon erektion puuttumiseen ei ole miehessä, mutta todennäköisempää kuitenkin on että tämä syy hänessä on. Asia on sellainen mihin on vaikea vastata ja mihin ulkopuolisen ihmisen on syytä melkein mahdotonta sanoa. Miehen testosteroni taso lähtee laskuun ikää lisää tullessa, mikä taas vaikeuttaa erektion saamista. Jokainen ihminen on yksilöllinen toisilla testosteroni tasapaino lähtee laskuun aikaisemmin kuin toisilla, minä en lähtisi vertailemaan kuinka yleistä tämä ongelma tuossa iässä on. Jos miehelläni on kuitenkin haluja sinua kohtaan, tämän ei pitäisi kuitenkaan olla iso ongelma sillä onhan tuohon tilanteeseen lääkkeitä. Oletko puhunut miehellesi mitä ajattelet. Ymmärrän huolesi kuitenkin uudesta suhteesta kysymys.

Vierailija
12/43 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö jos mies ottaisi sinut takaapäin ja ampuisi lastinsa pakaroillesi, selällesi, niskaan ja siitä takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle?

Vierailija
13/43 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en laukea seksissä, mutta suihkun avulla hyvin helposti. Seksifantasioin omasta isästäni, onko normaalia? Olenko voinut pilata klitorikseni suihkun avulla?

Vierailija
14/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun me harrastetaan paskaista perseseksiä. Kaivellaan kyrvällä paskaa lautaselle, ennen homman aloittamista ja sitten sillä paskalla voi leikkiä seksin aikana, levittelemällä sitä ympäri kehoa. Olen kuullut etteivät kaikki ihmiset leikkisi partnerinsa ulosteella, mikä ihmetyttää minua suuresti.[/quote]

Nämä niin sanotut "rumemmat" tuhmat kakka ja pissaleikit leikit jakavat paljon mielipiteitä. Toiset kokevat sen jonkinlaiseksi valtaleikikiksi toiset vaan nauttivat sotkuisemmasta seksistä. On paljon myös ihmisiä jotka eivät ymmärrä näitä ollenkaan ja heitä ällöttää jo koko ajatus kakka ja pissaleikeistä. Täytyy myöntää että minulla itselläni ei ole kokemusta näistä, joten on vaikea suhtautua, olen kuitenkin avoin kaikille ajatuksille enkä lähde sanomaan että ne olisivat jotenkin huono juttu.

Vierailija
15/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö jos mies ottaisi sinut takaapäin ja ampuisi lastinsa pakaroillesi, selällesi, niskaan ja siitä takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle?

Odotinkin koska tulee tällaisia suorempia kysymyksiä. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Olen saanut kokea tämän kyllä ilman marmoripatsasta ja kyllä tykkäisin todella paljon.

Vierailija
16/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta siihenhän löytyy tänä päivänä lääkkeitä.

Jos et tiedä niin ota ammattitaidoton selvää ennenkuin vastaat.

Vierailija
17/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksiterapeutti" kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotinkin koska tulee tällaisia suorempia kysymyksiä. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Olen saanut kokea tämän kyllä ilman marmoripatsasta ja kyllä tykkäisin todella paljon.

Aaaahhhh. Kiitos, että sain laueta tiukkoihin nuoren naisen pakaroille, kyllähän taas oli nuoren naisen pakarat selkää ja niskaa myöden spermassa.

Vierailija
18/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en laukea seksissä, mutta suihkun avulla hyvin helposti. Seksifantasioin omasta isästäni, onko normaalia? Olenko voinut pilata klitorikseni suihkun avulla?

Toiset naiset ovat herkempiä saamaan orgasmeja. Jokainen nainen on yksilöllinen. Oletko koittanut olla esim. viikon tai kaksi ilman itsetyydytystä ja sen jälkeen harrastanut seksiä? Silloin orgasmi voi tulla herkemmin kun ei tyydytä itseään "liian" usein. On myös mahdollista että et ole vain niin herkkä orgasmeille että tarvitset vähän niin sanotusti ekstraa ( kielihoitoa, sormetusta ym.). Sinun ei tarvitse pelätä että olisit pilannut klitoriksesi itsetyydytyksellä, kehosi taitaa kaivata vain hieman taukoa/lepoa. Jokaisella meistä on jonkinlaisia seksifantasioita joskus ne voivat olla tapa millä saada/ottaa, rajummat seksileikit tai joku henkilö läheinen ystävä, veli, sisko,isä tai sitten joku tuntematon henkilö tai esimerkiksi tv hahmo. Minusta olisi väärin sanoa mikä on normaalia ja mikä ei,jokainen meistä on kuitenkin erilainen ja yksilöllinen.

Vierailija
19/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhhh. Kiitos, että sain laueta tiukkoihin nuoren naisen pakaroille, kyllähän taas oli nuoren naisen pakarat selkää ja niskaa myöden spermassa.[/quote]

On ihana kuulla että sait toteuttaa itseäsi seksuaalisesti halujesi mukaisesti. Naisesi taisi myös nauttia spermoistasi pakaroillaan, selällään ja niskassaan?

Vierailija
20/43 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kysymyksistä, toivottavasti vastaukset ovat olleet tarpeeksi hyviä. :)

Kysymyksiä saa laittaa jatkossakin!

Vastaan viesteihin 1-3 päivän sisällä.