Mitä harrastustasi tai mielenkiinnonkohdettasi muut eivät ymmärrä?
Onko sinulla jokin outo tai epätavallinen harrastus tai oletko kiinnostunut jostain aiheesta, jota ystäväsi ja tuttavasi eivät oikein ymmärrä? :)
Kommentit (25)
Kiinnostustani muihin kulttuureihin. Kuuntelen usein muiden maiden radiokanavia tai etsin netistä muiden maiden TV-ohjelmia (englanniksi tekstitettynä jos en puhu kohdemaan kieltä). Minusta on vain kiva tietää mitä muualla maailmassa tapahtuu :-)
Kerään kauniita/erikoisia viinipullon etikettejä.
Elokuvien keräily joita minulla on yli 8tuhatta.yli 20 vuotta kerännyt sitä on vaikea lopettaa.aina mulle sanotaan eikö Sulla ole jo tarpeeksi.omasta mielestä ei kun koko aika tulee lisää
Vierailija kirjoitti:
Yksin matkustaminen. Sehän on aivan parasta. Siitä huolimatta monet kaverini ja sukulaiseni ovat siitä "kauhuissaan" ja jopa säälivät. Toki minä matkaseuraakin löytäisin, mutta kyse onkin siitä, että mä vaan satun saamaan yksin matkustelusta niin paljon enemmän irti! 😊
Olen samanlainen. Aina multa kysellään että etkö sä ole "löytänyt" ketään matkakaveria. Ja vaikka olen jo vuosikausia, jopa vuosikymmeniä selittänyt miksi haluan matkustaa yksin, aina sama kysymys. No eikö sitä reissukaveria ole vieläkään löytynyt? Joskus teen matkan miesystäväni tai kaverini kanssa, ja aina päätän että en ikinä enää. Yksin on niin paljon antoisampaa.
Blogien lukeminen