Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki muut paniikkihäiriöiset! Miten selviätte kesästä?

Vierailija
05.05.2016 |

Nyt jo ahdistaa tämä lämmin ilma niin boin kuvitella mitä se on kun on kymmenen astetta lämpimämpää

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon helteellä niin veltto ja vetämätön että hyvä kun jaksan vettä juoda. Ei pysty edes ahdistamaan

Vierailija
2/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen että on jopa helpompi olla kesällä ahdistuksen kanssa, kun ahdistus aiheuttaa itselleni todella paljon hikoamsta, heti kun alkaa ahdistaa puskee hiki ja kesällä kaikki olettaa että minulla on vain lämmin eikä siitä huomautella samalla tavalla kun talvella. "hei, sulla on hikipisaroita otsassa", ei kiva kun ei asialle voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paniikkihäiriö ja kuumuus liittyvät toisiinsa?

Nimim. Paniikkihäiriöinen & kuumuutta inhoava hikoilija

Vierailija
4/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kesästä tekee erikoisen paniikkihäiriöisinä itseään pitäville ihmisille? Ihan uteliasuuttani kysyn, en usko paniikkihäiriöihin ja muihin nettidiagnooseihin yms hömppään.

Vierailija
5/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksellä

Vierailija
6/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkityksellä

Mikä ois toimiva?

Vierailija
7/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, enpä ole aiemmin ajatellut, mun eka paniikkikohtaus tuli juuri kuumana hellepäivänä. 

Vierailija
8/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kesästä tekee erikoisen paniikkihäiriöisinä itseään pitäville ihmisille? Ihan uteliasuuttani kysyn, en usko paniikkihäiriöihin ja muihin nettidiagnooseihin yms hömppään.

Joo, en minäkään uskonut, ennen kuin napsahti omalle kohdalle. 3 vuoden oikeustaistelun jälkeen tapasin uudet tuttavuudet: paniikkihäiriö sekä nielemisvaikeudet.

Vierailija
9/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin siis kuumuus ja tukala ilma aiheuttaa paniikkikohtauksia kun on vaikea hengittää ja hikeä puskee koko ajan ja huimaa. Ap

Vierailija
10/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin siis kuumuus ja tukala ilma aiheuttaa paniikkikohtauksia kun on vaikea hengittää ja hikeä puskee koko ajan ja huimaa. Ap

Kuulostaa ikävältä. Varmasti ylipaino on se juurisyy tässä ongelmassa. Eihän Suomessa kesällä nyt oikeasti niin kuuma ole.

Vierailija
11/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä. Varmasti ylipaino on se juurisyy tässä ongelmassa. Eihän Suomessa kesällä nyt oikeasti niin kuuma ole.

:,D jaa mistäs päättelit että olen ylipainoinen?:DD

Vierailija
12/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paniikkihäiriö ja kuumuus liittyvät toisiinsa?

Nimim. Paniikkihäiriöinen & kuumuutta inhoava hikoilija

Itselläni se että kukaan ei erikseen huomauttele sitä että hei sä hikoilet, koska se on normaalia kun ulkona on lämmin. Hikoilen samalla tavalla vaikka on -25 astetta ulkona kun + 25astetta, melkeimpä pahemmin talvella kun alkaa ahdistamaan se kun ahdistaa ja hikoilee niin hikoilee sitten vielä enemmän. Mutta tämä on nyt minun kohdallani. Ja kyllä, olen ylipainoinen, mutta hikoilin yhtä pahasti kun painoin 25kiloa vähemmän kun nytten. Ja kyllä, löytyy ihan oikean lääkärin tekemä diagnoosi asiasta ja syön kolmea eri lääkettä ahdistukseen.

Vierailija
13/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä vaan uskoa itseesi, et sinä siitä mihinkään pyörry. Isäni sai sokeritaudin minun ollessa teini ja ai että kun aloin pelkäämään, että minäkin saan shokin ihan just nyt. Yhtään shokkia en ole vieläkään saanut ja olen melkein neljäkymmentä. Ja mitä sitten jos pyörryt, ei siinä todennäköisesti mitään käy. Ne ovat vain itse luotuja pelkotiloja, joista yrität päästä ylitse. Älä anna pelolle valtaa, vaan ajattelet että entäs sitten vaikka pyörtyisinkin;-). T. Toinen paniikkihäiriöinen (pikku hiljaa alkaa laantua)

Vierailija
14/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpottaa paniikki ja ahdistus kesäisin, uskon että syy on aurinko ja siitä seuraava serotoniinin nousu.

Vierailija
15/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssri lääkkeet käytössä

Vierailija
16/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä vuodenaika tai lämpötila vaikuta paniikkikohtausten määrään millään lailla.

Vierailija
17/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ruokitaan oven alta pimeään huoneeseen koko kesä.

Vierailija
18/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, kiitos täsmennyksestä. Minulla ei kyllä aiheuta. En kyllä muuten tykkää helteestä, mutta ei se ahdistusta lisää, vitutusta vain. :D

Vierailija
19/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa saatanat.

Vierailija
20/28 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttakaa saatanat.

Miten se liittyy ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriöön?