Hei kaikki muut paniikkihäiriöiset! Miten selviätte kesästä?
Nyt jo ahdistaa tämä lämmin ilma niin boin kuvitella mitä se on kun on kymmenen astetta lämpimämpää
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kesästä tekee erikoisen paniikkihäiriöisinä itseään pitäville ihmisille? Ihan uteliasuuttani kysyn, en usko paniikkihäiriöihin ja muihin nettidiagnooseihin yms hömppään.
Psykiatriassa, kuten muussakin tieteessä, on se hyvä puoli, että se on totta riippumatta siitä, uskotko juuri siinä vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa saatanat.
Miten se liittyy ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriöön?
No minkä muun takia ei uskalla muka mennä ulos kuin jos on tyytymätön kehoonsa, eli läskit yleensä löllyy.
No harmi kyllä se ei ole noin mustavalkoista, miksi kaikki ahdistuneet eivät silloin laihduttaisi? en sanoisi sitä ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriöksi jos ainoa ahdistuksen kohde on löllyvät läskit vaan saamattomuudeksi ja jopa tyhmyydeksi. Olen itsekin läski mutta en mikään ällö löllyvä kasa joka ei pidä itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa saatanat.
Miten se liittyy ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriöön?
No minkä muun takia ei uskalla muka mennä ulos kuin jos on tyytymätön kehoonsa, eli läskit yleensä löllyy.
No niin, mitäpä muuta syytä mihinkään ahdistukseen voisi koskaan olla kuin läski. Ihanaa, työni helpottui kummasti! t. psykiatrian ammattilainen
Pieni paniikkihäiriö katoaa kun hieroskellaan kyrvällä vähän persevaossa ylös alas ja sitten työnnytään reikiin uuh aah!
Vierailija kirjoitti:
Pieni paniikkihäiriö katoaa kun hieroskellaan kyrvällä vähän persevaossa ylös alas ja sitten työnnytään reikiin uuh aah!
Ai luoja, miten joku jaksaa olla näin lapsellinen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja, miten joku jaksaa olla näin lapsellinen? :D
Pyllistäisit sä mulle kulta? <3
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä suuresti ihmettelen tämän tyylisten tyyppien roikkumista vauva.fi palstalla.