Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

This is Islam.

22.02.2006 |

Hei siskot!

Joillakin teistä saattaa olla jo tämä osoite tiedossa mutta te joilla ei ole niin ottakaa tämä osote/linkki talteen ja antakaa se jollekin jolla on ennakkoluuloinen asenne Muslimeita kohtaan. Sanokaa että on osattava englantia ja kaiutin on pistettävä päälle.

Yritetää yhdessä saada ennakkoluuloisille tieto siitä mitä Islam oikeesti on.

Tässä linkki: http://thisisislam.islamacademy.com/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä Bushin Jumala puhui minulle jutusta kerrottiin kyllä ihan yleisesti myös ruotsalaisissa lehdissä ja tv uutisissa. Myös Suomen uutisissa muistan kuulleeni asiasta.

Joten se ei ollut mikään uusi uutinen.

Lisäksi monet muutkin ihmiset saavat " käskyjä" " Jumalalta" . Onhan noita aina siellä täällä ilmestynyt.

Eri asia on sitten kannattaako ihan kaikkia juttuja ottaa todesta ;)

Vierailija
22/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskotko vai tiedätkö että kohta taas Amerikassa tapahtuu jotain...? Tuli vain mieleeni että miehesihän tuntee henk.koht Talebanin ja näin ollen varmaan saat sisäpiirin tietoa *wirn* *lol* *reps* Niin ja kun kerran sisäpiirin tietoa on, niin tahtoisin tietää että tapahtuuko myös Euroopassa jotain lähiaikoina *lol*

Jenni_äiti:

-. Osama Bin Ladenhan tarjosi aselepoa mutta amerikka ei suostunut siihen ja mä uskon että kohta saattaa tapahtua taas jotain hirveetä Amerikassa.

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano äidilles että vaihtaa jo sun vaipat ja pistää tutin suuhun. ; )

Mies sanoi minulle että on Talebanin tavannut, mutta en kommentoi siitä enempää ennen kun olen jutellut sen kanssa asiasta ensin.

Sä oot varmaan niin täydellinen etkä tee koskaan virheitä ja näin ollen sul on kiva nauraa ja ilkkua toisille. Eikö?

Vierailija
24/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on kolmiyhteinen, yksi Jumala. Ei minun suuni ainakaan loksahda auki tästä asiasta, Jenni_äiti.

Jeesus on Jumalani, pelastajani, vapahtajani. Enkä pääse Taivaaseen ilman häntä. Niin syntinen olen.

Vierailija
25/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri katsot olevasi toista parempi! heh.

Vai eiko muun uskoisia lasketa ihmisiksi teidan piireissanne?

Vierailija
26/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tarkoitit edellisen viestisi?

Vierailija
27/27 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terrorismi on terrorismia vaikka sen voissa paistaisi. Se, että terroristi kutsuu tekojaan puolustamiseksi, ei tee siitä edelleenkään muuta kuin terrorismia.

Voisinhan minäkin kutsua tätä palstaa kaunokirjalliseksi, muttei se sitä kuitenkaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme