Mainitse henkilö, jota arvostat, vaikka et ole samaa mieltä asioista?
Aloitan:
Päivi Räsänen. Arvostan, hienosti esittää omat kantansa, on asiallinen ja vakuuttava ja selvästikin älykäs.
Kommentit (42)
Mistä asioista? Tuskin kukaan on kenenkään kanssa samaa mieltä kaikesta.
Jussi Halla-Aho. Todella hyvä argumentoija, rauhallinen, asiallinen, vakuuttava. Ei kilju tai huuda päälle. Hoitaa hommansa kuten kantiksen kuuluukin.
Hitlerissä arvostan sitä, että hänellä ei ollut tapana ahdistella ihmisiä seksuaalisesti.
Charlie Kirk
Uskalsi puhua vaikeista asioista ja argumentoida niistä hyvin. Oli aina asiallinen, vaikka toinen osapuoli työkeilisikin.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin myös sanoa Räsäsen. Arvostan sitä, että seisoo omien arvojensa takana. Itse herkästi mielistelen muita enkä kerro omia mielipiteitäni kritiikin pelossa.
Eihän seiso. Jos seisoisi, hallitus olisi jo hajonnut. Hänelle annetaan erityisoikeuksia äänestää, jotta hallitus ei hajoaisi. En arvosta materiaan perustuvaa satukirjailua.
Li Andersson. Perustelee, ymmärtää ja on tosielämässä ihanan ujo.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerissä arvostan sitä, että hänellä ei ollut tapana ahdistella ihmisiä seksuaalisesti.
Eikö? Ainakin hänestä tehdyn elokuvan mukaan oli. En nyt muista elokuvan nimeä, mutta oli itselläni yhdistelmä-DVD:nä, jossa oli myös Länsirintamalta ei mitään uutta.
Matti Vanhanen, Pertti Salolainen, Pauli Aalto-Setälä, Paula Risikko.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Aho. Todella hyvä argumentoija, rauhallinen, asiallinen, vakuuttava. Ei kilju tai huuda päälle. Hoitaa hommansa kuten kantiksen kuuluukin.
Hoitaa elämänsä pettämällä vaimoaan ja perhettään, pettäen samalla lehtolastaan ja salarakastaan. En arvosta missään määrin huoruahoa.
Ensimmäisenä mullekin tuli Päivi Räsänen mieleen. Toinen on Vesa Keskinen, on kyllä oikea liikemies ja uskalsi toteuttaa visionsa. Vaikka en kaupallisuutta ja turhaa krääsää arvosta pätkän vertaa, mutta V.K:lle pakko nostaa hattua.
Kaikki, jotka seisoo omien arvojensa takana ilman hyökkäystä tai manipulointia muita kohtaan. Ihan todella arvostettavaa. Suuri osa ihmisistä muokkaa mielipiteitään sen perusteella, mitä tietävät niiden haluttavan olla. Säälittävää. Mä en halua feikkiä piiriä ympärilleni. Mä haluan aitoa jakamista. Eikä siihen kuulu hyökkäily.
Arvostan siskoani todella paljon vaikka olen monesta asiasta eri mieltä. Hän on oikeasti tyhmä monessa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä mullekin tuli Päivi Räsänen mieleen. Toinen on Vesa Keskinen, on kyllä oikea liikemies ja uskalsi toteuttaa visionsa. Vaikka en kaupallisuutta ja turhaa krääsää arvosta pätkän vertaa, mutta V.K:lle pakko nostaa hattua.
Sano suoraan vaan Keskisen johtoryhmälle, Vesa nauttii vain muiden tuloksista.
Meinasin myös sanoa Räsäsen. Arvostan sitä, että seisoo omien arvojensa takana. Itse herkästi mielistelen muita enkä kerro omia mielipiteitäni kritiikin pelossa.