Halla-aho toivoi Scripta-kirjoituksissa raakaa väkivaltaa vihervasemmistolaisia naisia ja homoseksuaaleja vastaan?
Tuollaisiako se on joskus kirjoitellut?
Ei ole tainnut olla psyyke kaverilla ihan balanssissa kyllä..
Kommentit (122)
Oletko nähnyt persun jolla on pää tasapainossa? Koko porukka kuin jostain huonosta putous jaksosta.
Kai tämäkin Sannan syyks kääntyy ku persut tarpeeks spinnaa. 🤭
Mitä "Mestari" edellä sitä perusKulttilaiset perässä. On tullut hyvin selväks varsinkin viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "Mestari" edellä sitä perusKulttilaiset perässä. On tullut hyvin selväks varsinkin viime aikoina.
Oikeassahan hän on.
Selkeästi aliarvostettu ongelmanratkaisukeino...
Homot ja muut epäkelvot olisi hyvä tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut ei aloita omista jäsenistään vaan kohdistaa vihansa muiden puolueiden edustajiin tai viattomiin lapsiin junassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan hän on.
Kyllä persu nyt aina raizkauksia puolustelee. Ei yllätä tämäkään.
Ei toivonut. Sanoi kyllä että jos vihervasemmistolaisen politiikan seurauksena on lisääntynyt seksuaaliväkivalta naisia kohtaan niin se olisi suotavaa kohdistua vihervasemmistolaisiin naisiin. Tuo jokapäiväinen valheiden jankkaamisesi on säälittävää.
Ja toimii nyt eduskunnan puhemiehenä??? Millä mandaatilla tuollainen nazzi voi toimia noin korkeassa asemassa???
Vierailija kirjoitti:
Kai tämäkin Sannan syyks kääntyy ku persut tarpeeks spinnaa. 🤭
Kun kukaan ei jaksa puhua siitä kävelevästä vaatepuusta niin sannakulttilaisen on pakko itse ottaa Sannuli puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja toimii nyt eduskunnan puhemiehenä??? Millä mandaatilla tuollainen nazzi voi toimia noin korkeassa asemassa???
Siinä sinulle kommunistiryssäntrollille pohdittavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut ei aloita omista jäsenistään vaan kohdistaa vihansa muiden puolueiden edustajiin tai viattomiin lapsiin junassa?
Itke homo itke! 🤣
Pian kuulet takaasi uuninluukun kolinaa.
Vassarien trollitehdas painaa taas pitkää päivää :D
Vierailija kirjoitti:
Etenkin muslimit!
Olen aivan samaa mieltä.
Oikeassa olen jos sanon että r***ät pitää kaikki tipetiptap ettei sama tapahdu suomessa. Täälläkin asuu r***iä juuri nyt. Kaikki r***ät on eläimiä jotka täytyy te***staa kuin e***kat joita ne on. En itse ainakaan koe olevani turvassa jos r***iä on olemassa tässä maailmassa.
Kreikan levottomuuksiin ehdotti tankkeja kaduille. Voin arvata miten halla-aho hoitelisi lakot.