Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

This is Islam.

22.02.2006 |

Hei siskot!

Joillakin teistä saattaa olla jo tämä osoite tiedossa mutta te joilla ei ole niin ottakaa tämä osote/linkki talteen ja antakaa se jollekin jolla on ennakkoluuloinen asenne Muslimeita kohtaan. Sanokaa että on osattava englantia ja kaiutin on pistettävä päälle.

Yritetää yhdessä saada ennakkoluuloisille tieto siitä mitä Islam oikeesti on.

Tässä linkki: http://thisisislam.islamacademy.com/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää aika kivasti Islamin kauheudet;(

Vierailija
2/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikkeen aina PAKKO ilkeästi vastata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkeen, mutta esim. islamissa on pahaa...

Vierailija
4/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josefiina... voisitko rehellisesti kertoa mitä haet/odotat tältä palstalta...?

Olisi mielenkiintoista kuulla :)

Vierailija
5/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sun miehes ole muslimi? Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt. Melkoista elämää taidatte kotona viettää, jos tuolla asenteella mieheesikin suhtaudut. Tekisi mieleni melkein kysäistä, että miten hän sinua jaksaa (tai sinä häntä), mutten taida kehdata.. :)

Vierailija
6/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan näin " julkisesti" tunnustaa, että sisälläni on katkeruutta muslimeja kohtaan. Luulen sen johtuvan suureksi osaksi tästä palstasta, ja täällää olevista muslimi-käännynnäisistä. Ja myös osaksi pelosta; terrorismin pelosta, kyllä... ja oman maamme/uskontomme identiteetin (?) mikä se nyt onkaan?? menettämisen pelosta, ihmissielujen kadotukseen joutumisen pelosta... Ovatko pelot kuinka aiheellisia, se on toinen juttu sitten.

Jos olisin vielä naimisissa muslimin kanssa, ja uskonto aiheuttaisi ongelmia parisuhteeseeni, lasteni kasvatukseen jne. (niin kuin joillakin sisarilla täällä kuuluu olevan), olisin varmasti vieläkin katkerampi!!!

Tämä " tunne" , katkeruus, tai mikä se nyt onkaan... on SYNTIÄ ja haluan tehdä siitä parannusta! En usko Koraaniin tai Muhamediin, en. Uskon Jeesukseen Kristukseen, joka sovitti syntini ja kehoitti vapauteen synnin kahleesta, armoon ja anteeksi antamukseen!!!

On ehkä parempi olla lukematta/kirjoittamatta tänne palstalle liikaa (tai muillekaan vastaaville), koska huomaan sen ruokkivan tuota katkeruuttani...

Kirjoitan tämän nyt, asiaa pohdittuani, ja sisintäni tutkiskeltuani. Ja toivon, Herran vähäisenä palvelijattarena, että jokainen uskovainen sisar (ja veli) täälläkin palstalla pääsisi vapauteen ja anteeksi antamisen armoon islamin uskon aiheuttamista asioista. Katkeruus, pahan suopaisuus, pahat puheet jne. ovat syntiä Jumalaamme vastaan.

Tutkikaamme sydäntämme, nöyrin mielin. Se voi sattuakin. Kuka meistä on toistaan parempi Pyhän, Kaikkivaltiaan Jumalamme edessä?!?

Taivaan Isän siunausta ja rauhaa ja armoa!

Vierailija
7/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

försti, missä josefiina4 kirjoitti ' ... esim. mieheni on paha... ' ?

Ei missään! Josefiina4 kirjoitti ' islamissa on pahaa' .

Försti, ymmärrä että eivät esimerkiksi kaikki itseään jollakin nimikkeellä kutsuvat ole todellisuudessa nimikkeen mukaisia.

Esimerkiksi joku voi nimittää itseään ' stalinistiksi' , mutta todellisuudessa hän ei ole ' kunnon stalinisti' .

Toinen voi nimittää itseään ' muslimiksi' , mutta todellisuudessa hän ei ole Koraanin ja Hadithien määritelmän mukainen muslimi (onhan sellaisiakin muslimeiksi itsensä ymmärtäviksi, jotka juovat alkoholia ja muuta sellaista).

Ehkä josefiina4:n aviomies ei ole Koraanin ja Hadithien määritelmän mukainen muslimi. Ajattelisin että hän ei ole sellainen, joka iloitsee sellaisesta kun Muhammed hyväksyi sellaisen rikoksen, jossa mies tappoi raskaana olevan vaimonsa (vain syystä että tuo nainen oli pilkannut Muhammedia).

Jos haluaa todellista tietoa islamista tulee lukea laaja-alaisesti lähteitä eli Koraania ja Haditheja - ei vain joidenkin kaunistelumielessä valikoimia kohtia (jokaisesta opista löytyy kauniita kohtia).

Jos haluaa todellista tietoa Kristuksen opista tulee lukea Uusi Testamentti tarkasti, kristityistä sanotaan ' he pysyivät apostolien opetuksessa' ((Apt. 2:42), tarkoitetaan 12 apostolin kuten Pietari ja Johannes opetusta). Messias Jeesus opettaa rakastamaan myös vihollisia.

Vierailija
8/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka on vaikea käsittää että meillä on kaikesta huolimatta toisiemme kunnioitus ja rakkaus.

Mieheni ei todellakaan ole koraanin tai hadithien määritelmän mukainen, jos olisi sellainen, olisin kuollut jo monesti.

försti: sinähän teit jo kysymyksen,ja vastaus: Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi.

ja eikö täällä palstalla voi tajuta, että ei ihmisissä (muslimi tai mikä tahansa) oli ongelmaa, mutta minulle ainakin tekee pahaa kun kuulen koraania tai kun rukoilee ääneen, sieltä tulee sellainen " paha" voima josta haluan päästä, etten kuule, siirryn kauemmaksi ja suljen oven. ja samalla on heitettävä rukousta Jeesuksen puoleen.

Vierailija
9/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka on vaikea käsittää että meillä on kaikesta huolimatta toisiemme kunnioitus ja rakkaus.

Minäpä luulen, ettei miehelläsi ole tietoakaan siitä mitä kirjoittelet täällä...Ainakaan ymmärrys toista kohtaan ei voi teillä vallita sinun

puoleltasi. Siis omien kirjoitustesi perusteella. Olet mm.sanonut Islamia

saatanan harhaopiksi, ja väittänyt muslimien palvovan kuun jumalaa,

että Allah on alunperin kuunjumala, ja tästä edelleen merkkinä puolikuu

moskeijan katolla. Ja vaikka nämä asiat on muslimit sinulle perinjuurin

selittänyt, niin aina vaan jaksat...kuka vähänkään pidempään palstaillut

kyllä tietää sinun " suvaitsevaisuutesi" Islamia kohtaan, joka kai kuitenkin on edelleen miehesi uskonto...

Nyt varmaan taas sanot että eipäs mennä henk.kohtaisuuksiin, mutta

ihan oikeasti en voi käsittää miten miehesi kestää sinua, jos tosiaan

puhut hänellekin samoja asioita joita täällä. Enkä nyt tarkoita kristinuskosta puhumista, sehän on vaan hyvä että uskonasioista keskustellaan, mutta miksi pitää toisin uskovaa halventaa?

Miten lapsia voi kasvattaa näin? Vai etkö kerro lapsillesi, mitä uskot

heidän isänsä palvovan...?

Vierailija
10/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harriet_ tiesitkö että Bush sano että Jumala oli käskenyt häntä unessa terrorisoimaan? Et varmaan, mutta eipä niistä euroopan ja amerikan uutisissa kerrotakkaan. Eikös se ole taistelua Jumalan puolesta?

josefiina... Islamista löytyy pahaa? On Muslimeita jotka tekevät pahaa. Nyttenki kauhisteltii kun Irakissa Shiiat ja Sunnit räjäyttelivät toistensa Moskejoita. Sitä ei missään nimessä käsketä Koraanissa tehä! Mutta jos joku Muslimi tekee jotain pahaa niin ajatellaan että Koraanissa käsketään tehä niin. Noh käsketäänkö Raamatussa tehdä niin kun Hitler ja Bush on tehnyt? Tai ETA ja CIA? Tuskin. Ei siis voi yleistää että jos jotkut Kristityt tekee jotain pahaa että Raamattu käskee tehdä niin, eihän? Joten mä pyydän että vaikka jotkut Muslimit tekevät paljon pahaa niin et ajattelisi että Koraanissa käsketään tehä niin.

Tuli muuten mieleen... mulla on kaveri joka noudattaa kaikkia Koraanin sääntöjä. Se pukeutuu niin että vain silmät näkyy ja siis ruokailu tavat ja kaikki. Miksi hän ei siis terrorisoi jos kerran Koraanissa käsketään tehdä niin? Häh? Ja turha selittää että Suomessa/Ruotsissa laki pistää vastaan mutta kyllä hänellä on Dubaissa tai Somaliassa käydessä ollut mahollisuus terrorisoida ja eipä se oo Englanninkaan laki estänyt metrojan räjähtämistä. Että miettikääpäs sitä.

Mä en voi käsittää jos teille on kovasti jankattu että Koraani kieltää terrorismin ellei tarvi puolustaa niin miksi te jauhaatte yhä paskaa? Sori tää kielenkäyttö ei kauheesti EK palstalle kuulu mutta kun alkaa pännimään tää teidän jatkuva luulo että Koraani käskee tekemään pahaa. Grr. : /

Ja tosta puolustamisesta hyvä esimerkki: miettikääpä Suomen historiaa. Venäjä halusi Suomelta alueita mutta Suomi kun ei suostunut luovuttamaan aluitaan niin Venäjä päätti ryhtyä sotaan. Seisoko Suomi tumput pystyssä ja antoi Venäjän pommittaa Suomen tuusan nuuskaks ja tappaa heidän kansalaisiaan noin vain vai rupesiko se puolustamaan?

Vierailija
11/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni_äiti:

Ja tosta puolustamisesta hyvä esimerkki: miettikääpä Suomen historiaa. Venäjä halusi Suomelta alueita mutta Suomi kun ei suostunut luovuttamaan aluitaan niin Venäjä päätti ryhtyä sotaan. Seisoko Suomi tumput pystyssä ja antoi Venäjän pommittaa Suomen tuusan nuuskaks ja tappaa heidän kansalaisiaan noin vain vai rupesiko se puolustamaan?

Jenni_äiti, mitä tekemistä on Suomen puolustussodalla II maailmansodan aikana terrorismin kanssa? Väitätkö, että terrorismi - siis esimerkiksi Lontoon metroiskut, IRAn iskut Lontoossa tai vaikka Oklahoman WTC-pommi - olisi puolustautumista? Vai että Suomen toiminta II maailmansodassa olisi terrorismia? WTF?

Vierailija
12/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas, mieheni tietää nää kuuasiat ja monet muut, olen tulostanut ne hänelle, ja luki myös mielenkiinnolla niitä.

lapset tietää myös ja heitä ei islam kiinnosta, toivottavasti ei myöskään isona, sen tietää Jumala. joten mun perhe nyt taas tästä, kiitos.

Jeesus kaikkia siunatkoon ja vetäköön puoleensa, jos joku etsii.

Vierailija
13/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minun on vaikea ymmärtää, että " kumminkin rakastatte ja kunnioitatte toisianne" . Kuvittelen teistä toisen pajattamaan koraania vaikkapa olohuoneessa, ja toisen kutsumassa Jeesusta hätiin makkarin puolella. :) Anteeksi, nyt taisin vähän ilkeillä itsekin, mutta ihan totta, eikö ole kauhean raskasta elää koko ajan tuon " pahan hengen" läsnäollessa, ja taistella tuota " pahaa" (oman miehensä uskontoa!) vastaan. Minusta liitossa pitäisi kyetä tukemaan toisiaan, ja on surullista jos elämä menee yhdeksi taisteluksi. Minusta toisen kunnioittaminen on sitäkin, ettei mollaa hänen uskomuksiaan. Sillä uskostahan tässä on kyse - ei niin hänellä kuin sinullakaan ole 100% varmuutta siitä, että juuri oma usko on se oikea.

Meillä mies on muslimi, ja minä lähinnä kai kristitty (lapsuuden kodista siis kristitty), ja nyt 10 vuotta on eletty yhdessä, eikä kummallakaan tunnu olevan tarve puuttua toisen uskontoon tai haukkua toisen uskomuksia.

Luin muutes tuolla monikultturisten puolella neuvoja muslimin kanssa naimisiin aikovalla, ja hämmästyin noista käännytysjutuista. Oma mieheni jo joskus ihan alkuaikoina sanoi, että tietysti hänestä olisi upeaa jos kääntyisin muslimiksi, muttei hänellä ole koraanin mukaan lupa minua rueta " pakkokäännyttämään" , ja asia jäi sitten siihen. Kyllä me uskonnostakin joskus keskustellaan, mutta useimmiten omasta aloitteestani, enkä todellakaan ole kokenut että hän tyrkyttäisi näkemyksiään minulle.

Vierailija
14/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

försti:

Onko kaikkeen aina PAKKO ilkeästi vastata?

Ilkeästi? Ahaas, no tää kirja on ihan elämänkerta entisestä muslimista! Että KANNATTAA lukea ja mua ihan oikeesti surettaa, kun ihmisiä viedään harhaan;( Ja tiedän kuka vie;(Paholainen, eikä se ole salaisuus. Toivottavasti Herramme pysäyttää vielä ja pelastaa paljon,paljon muslimeita! Jenni_äitillekkin toivon kaikkea hyvää ja ihan vilpittömästi! Josefiina4, on ihanaa, että rakastat miestäsi ja rukoilet! Todella hieno homma:). Minäkin rukoilen mieheni puolesta, että ottais vastaan pelastuksen ihmeellisen armon. Amen.

Vierailija
15/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

tiesitkö että Bush sano että Jumala oli käskenyt häntä unessa terrorisoimaan? Et varmaan, mutta eipä niistä euroopan ja amerikan uutisissa kerrotakkaan. Eikös se ole taistelua Jumalan puolesta?

...

Mistä tämä tieto on peräisin? Jos siis amerikassa ei asiasta uutisoida, miten on mahdollista, että tieto on päässyt leviämään maan ulkopuolelle?

Vierailija
16/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sama meno vain jatkuu, valitettavasti.

Ymmärrän hyvin lähetyskäskyn noudattamisen, Jeesuksesta ja pelastuksesta kertomisen. Sen tulisi tapahtua kuitenkin rakkaudessa ja kunnioituksessa. Kertomalla Tiestä, joka vie Taivaaseen!

Onko teillä palstan uskovaisilla kristityillä katkerutta muslimeja kohtaan, josta tulisi tehdä parannusta? Ei ole merkitystä, onko katkeruus " aiheellista vai ei" , sillä se on syntiä joka tapauksessa.

En ota ollenkaan kantaa muslimien mahdolliseen katkeruuteen kristyttyjä kohtaan nyt! Uskovaisena haluan ennen kaikkea, että Jeesuksen omat pysyisivät Jeesuksen omina, sillä näin ollen muutkin näkevät sen evankeliumin valon!!! Siksi näin " nuhtelen" nimenomaan sisariani.

Toivon sisarteni kommentteja!

Vierailija
17/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vimputti:

...

tiesitkö että Bush sano että Jumala oli käskenyt häntä unessa terrorisoimaan? Et varmaan, mutta eipä niistä euroopan ja amerikan uutisissa kerrotakkaan. Eikös se ole taistelua Jumalan puolesta?

...

Mistä tämä tieto on peräisin? Jos siis amerikassa ei asiasta uutisoida, miten on mahdollista, että tieto on päässyt leviämään maan ulkopuolelle?

Kylla tuo oli uutisissa muutama kuukausi sitten, en muista kylla oliko Suomen vai Britannian lehdisto (tai lehtien nettiuutisen). Mina muistelen, etta Bush sanoi suorastaan Jumalan puhuneen hanella ja kaskeneen hyokata Iraniin...

Aika pelottava ajatus, etta maailman sotilasmahdin johtajalla ilmenee kuuloharhoja :o

Bush mahtaa olla kylla oikea PR-vaen painajainen!

Vierailija
18/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö miksi ihmettelit niitä " käännytys" juttuja?

ei muakaan tuossa välillä ole yritetty käännyttää, kun itsellä oli sellainen vaihe että en ollut uskossa, alussa oli puhetta uskosta mutta sit se jäi hänenkin puolelta. Mutta nyt noin pari vuotta kun halusin etsiä Jumalaa uudelleen ja palasin Jeesuksen luo, ni kuule voi että alko se käännytys ja jatkuva puhe islamista, kato se heräs se paholaisen henkikin, nää on niitä henkien taisteluja.

niin kauan kun itse ei elä elävässä uskossa niin ei ole " hätää" on niinkuin rauha maassa.

saatana ei halua luovuttaa ihmis sielua Jeesukselle.

Vierailija
19/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa todella. Ja toivottavasti ei saa jatkossa lisää viestejä ylhäältä, ainakaan ton suuntasia.

Vierailija
20/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-zkelvin. Siitä miksi he hyökkäävät, olen kuullut kaksi syytä. Toinen on juuri tuo puolustus ja toinen syy mainitaa sillä videollakin minkä linkin laitoin. Eli he ovat " muslimeita" mutta eivät harjoita Islamia. Vähän niin kun aikasemmin tuli puhe noista leipäpapeista. Osama Bin Ladenhan tarjosi aselepoa mutta amerikka ei suostunut siihen ja mä uskon että kohta saattaa tapahtua taas jotain hirveetä Amerikassa. Kurjaa kansalaisten kannalta että isot ukot pitävät joukkonsa Irakissa silläkin uhalla että kansa on vaarassa. Amerikkalaisethan itse ovat osottaneet mieltä ja vaativat että joukot poistettais Irakista. Pelkäävät mm. poikiensa puolesta jotka ovat siellä. = (

-vimputti. Joku taisi sulle jo vastatakki. ; ) Itse kuulin siitä kaveriltani mutta hieno huomata että joku muukin on sen huomannut. = )

sivukommentti... äidilleni kerroin että viimeisen päätöksen uskonnon vaihdosta tein kun kuulin että pitäisi uskoa Jeesuksen olevan Jumala. Silloin koitti hetken hiljaisuus ja isä ja äiti sanoi kuorossa " eipäs kun Jumalan poika" sanoin että on se sitäkin mutta myös itse Jumala. Äiti ei meinannut millään uskoa vaikka annoin todisteita enkä tiiä uskooko yhä että Kristinuskossa uskotaan niin. Kysyin häneltä että no uskotko nyt että Jeesus oli Jumala niin se sanoi että EN! Se sano että sanotaanhan uskontunnustuksessa " istuu Jumalan, isän, kaikkivaltiaan oikealla puolella" ja ihmetteli että miten se voi olla silloin samaa. Se oli ihan ihmeissään kun sanoin että sun pitäisi uskoa että Jumala itse kärsi ristillä ja joutui ite ruoskituksi jne. Hän haluaa ottaa asiasta ite selvää.

Ai kun mä nautin aina kun saan jonkun Kristityn suun loksahtamaan auki kun kerron että hänen pitää uskoa Jeesuksen olevan Jumala. = D Itelläni loksahti kans suu auki kun kuulin ja silloin sain tarpeekseni. = )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan