Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihinkä spermat runkatessa

P.T 39
06.03.2023 |

Eli mihinkä spermat yleensä

Mihinkä spermat runkatessa

Vaihtoehdot

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suihkussa, mutta joskus lavuaariinkin.

Oman mahan päällekin joskus, mutta kun tulee paljon ja voimalla niin lentää kyllä samalla muuallekin. Pihalla myös hyvä roiskia kun ei tarvi siivota jälkiä....

Vierailija
2/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsetyydytyssessiot on parasta silloin kun ottaa sen ihan ajan kanssa, riisuuntuu alastomaksi sängylle makoilemaan ja antaa mennä pitkän kaavan mukaan. Eipä siinä silloin juuri muuta paikkaa ole kun vatsalle sitten kun lopulta antaa ruiskahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pikkuhousuihin, joita ensin nuuhkitaan, jotta kiihottuisi.

Vierailija
4/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai itselle päälle. Toisinaan kun kunnolla painetta lentää kasvoille asti. Vaimokin tietää tuon harrastuksen ja joskus runkkaa että saan kaiken parralle ja suuhun. Hienoa että hän ymmärtää tämän homman ja levittää itsekin spermaa tekee kuulemma hyvää minun iholle

Vierailija
5/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierovalla suihkun päällä suoraan terskan alle saa aikaan tosi kovia orkkuja eikä tarvi välittää mihinkä spermat lentää. Semmoinen kannattaa hankkia.

Vierailija
6/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourakuppiin ja hörpit välipalaksi, lopuksi nuolet käden.

Vierailija
7/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moneenkin paikkaan tullu ruiskittua. Nykyään monesti kerään samaan mukiin viikon spermat ja mittaan sitten paljonko viikossa olen saanut spermaa aikaiseksi.

Vierailija
8/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä sattuu olemaan. Lavuaariin tullut monesti runkattua kun niitä melkein joka rakennuksessa. Kesällä myös pihalla hyvä runkata kun voi vapaasti ruiskia. Kotona suihkussa, sängyssä, vessassa ym

Vierailija
9/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon juuri pestyn työasun päälle kerran ruikautin lastit viikon pidättelyn jälkeen. Sitten vielä 15 min päästä uudet lastit vaimon sisään kun suuttui aikalailla tuosta tempusta, joten meidän piti suorittaa vihaiset sovintoseksit siihen aamutuimaan. Hän joutui valitsemaan toisen työasun siihen aamuun.

Vierailija
10/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl parasta olisi, jos siinä olisi apurinainen joka hoitaisi sen runkkauksen, ja ottaisi siististi spermat suuhunsa. 

Vierailija
11/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni isoja kauniita tissejä nuolin samalla kun itse runkkasin. Sitten kun laukesin niin naiseni ihasteli sperman määrääkin. Oli jotenkin kiihottavaa sekin....

Vierailija
12/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko 32 kirjoitti:

Riippuu missä sattuu olemaan. Lavuaariin tullut monesti runkattua kun niitä melkein joka rakennuksessa. Kesällä myös pihalla hyvä runkata kun voi vapaasti ruiskia. Kotona suihkussa, sängyssä, vessassa ym

Kuinka ihmeessä lavuaariin voi runkata liemet?

Onko kalu jokin puolijäykkä nakki, jonka voi suunnata kohti lavuaaria?

Vai tähtäättekö hiukan kauempaa ja toivotte osuvanne lavuaariin?

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miten tuo onnistuu. Jos mä nyt menisin runkkaamaan lavuaariin, niin liemet löytyisivät kyllä peilistä...

Vierailija
13/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun yöllä oikein kiihottunut niin päästänyt spermat vaan boksereiden sisään ja jatkanut unia. Sitten kun on herännyt niin ottanut bokserit pois ja runkannut uudestaan niiden yöllisten mällien päälle....

Vierailija
14/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarkko 32 kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miten tuo onnistuu. Jos mä nyt menisin runkkaamaan lavuaariin, niin liemet löytyisivät kyllä peilistä...

Laittaa toisen käden siihen kullin pään etupuolelle päälle suojaksi niin ei roiski pitkin peiliä vaan osuvat kämmeneen ja siitä tippuvat lavuaariin. Näin se onnistuu kyllä

Vierailija
15/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmo kirjoitti:

Joskus kun yöllä oikein kiihottunut niin päästänyt spermat vaan boksereiden sisään ja jatkanut unia. Sitten kun on herännyt niin ottanut bokserit pois ja runkannut uudestaan niiden yöllisten mällien päälle....

Sitä bokserit päiväksi patterin päälle kuivumaamn ja illalla on mukava vetää peltipöksyt jalkaan. Tulee tosi miehekäs olo.

Vierailija
16/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni pikkareihin ja isoihin 80E kupin tissiliiveihinkin joskus tulee runkattua

Vierailija
17/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarkko 32 kirjoitti:

Laittaa toisen käden siihen kullin pään etupuolelle päälle suojaksi niin ei roiski pitkin peiliä vaan osuvat kämmeneen ja siitä tippuvat lavuaariin. Näin se onnistuu kyllä

No sulta ei sitten kyllä edes kunnolla liemet ruiskua, jos ne kämmeneen pysähtyy.

Vierailija
18/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarkko 32 kirjoitti:

No sulta ei sitten kyllä edes kunnolla liemet ruiskua, jos ne kämmeneen pysähtyy.

No, tässähän on yksilöllisiä eroja. Ja miehen ikä vaikuttaa aika paljon siihen, miten lasti lähtee liikkeelle. Samoin se, onko vaikka eka lasti viikkoon vai toinen samana päivänä.

Olen nähnyt sekä sellaisen metrin päähän roiskivan että vartta pitkin valuvan. :D

Yhtä kaikki, kuulostat kuumalta pakkaukselta.

N

Vierailija
19/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarkko 32 kirjoitti:

Kyllä lentää kunnolla ja tulee myös paljon, mutta kun oppii vaan pitään sen toisen kämmenen oikeen suojana niin ihan hyvin onnistuu

Vierailija
20/56 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo kirjoitti:

Naiseni isoja kauniita tissejä nuolin samalla kun itse runkkasin. Sitten kun laukesin niin naiseni ihasteli sperman määrääkin. Oli jotenkin kiihottavaa sekin....

Täytyypä myös testata kun muijallani on menkat ja panemisesta tauko.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän