Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko säilyttäneet lastenne päiväkoti-ja kouluaskartelut?

Vierailija
04.05.2016 |

Melkoinen pino niitä on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa ne ja talleta koneelle siis piirrustukset.Voit tehdä valokuvakirjan.

Vierailija
2/12 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen, en kaikkia. Lapsi piirsi ja askarteli ahkeraan myös kotona, joten säästin mielestäni parhaat. Niitä on silti paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mahdollisuutta säilyttää, kun ei ole tilaa. Kolme lasta ja kaikki jo koulussa. Vain tosi harvoja säilytetty.

Vierailija
5/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi en raaski heittää niitä pois. Ei kai niitä ikuisuutta säilyttääkään voi...

Vierailija
6/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan olen, mutta kun lapsia on kaksi ja molemmat todella innokkaita käsitöihin ja kuvataiteisiin, niin ihan mahdoton kaikkea on säilyttää. Vanhimmasta päästä olen säästänyt muutamia ja heittänyt loput pois.

Vierailija
7/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lasten työt säästössä. Omat tekeleeni kuvasin muutettuani pois kotoa, kun äitini kysyi, mitä niille oikein tehdään, vain muutamia säästin. Kuvakirja voiskin olla kiva juttu. Tuttu teki omistaan jonkun taideprojektin, siis käytti lapsuusajan töitä pohjana ja piti syntyneistä teoksista näyttelynkin.

Vierailija
8/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
9/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt. Ne ovat ihania.

Vierailija
10/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen säästin, mutta nyt olen jo heittänyt pois niitä "säästettyjäkin". Syy: Siivottiin vanhempieni vinttiä, missä omat askartelut oli säilytetty ja tajusin, ettei ne lopulta merkitse mitään 40 vuoden jälkeen.

Vierailija
11/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Päättäkööt itse aikuisina mitä niille tekevät. Minusta oli ainakin hauska nähdä omia askartelujani lapsuusajalta ennen kuin hävitin ne, niillä on mielestäni merkityksellinen rooli minäkuvan rakennuksessa.

Vierailija
12/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole säilyttänyt mitään. Tai on joku savienkeli säilössä ja muutama joulutonttu ja pehmolelu mutten mitään piirustuksia kyllä ole säästänyt. Kortit on varmaan ainut jotka säästän. Niille on oma laatikko.

Olen huono hamstraamaan tavaraa nurkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä