Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani pojan kanssa ei voi keskustella mistään/käydä missään, kun hän yhdistää sen aina kiusaamiseensa

Vierailija
04.05.2016 |

Olemme jo 17-vuotiaita mutta yhä hän yhdistää kaiken sanomani aikaisempaan kiusaamiseensa. Esim. jos sanon että voitaisiinko jo sammuttaa valot että voisimme nukkua, hän tiuskaisee että hän pelkää pimeää. Kun kysyin eilen, että menisimmekö hakemaan läheisiltä kioskilta jäätelöt, hän sanoi ettei todellakaan pysäköi pyöräänsä sen kioskin pihaan koska siinä kerran puhkottiin kumit.

Tarjouduin käymään hakemaan jäätelöt niin että hän olisi odottanut kauempana, mutta tämä ei käynyt, koska hän ei halua nöyristellä kenellekään.

Sitten ehdotin että jos haen eri lähikaupasta jäätelöt ja menen siitä kotiin kun huomenna on minulla työpäivä (hoidan naapurin taaperoita)

Se ei hänen mielestään ollut ok, koska olisin voinut kutsua tuolloin paikalle kenet haluan "häntä viihdyttämään"
Samanlainen epäily jatkui ja jätin hänet. En kestänyt enää. Lapset saavat nyt tyytyä huomenna minuun ja palapeleihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä. Poika kotiinsa vaan kasvamaan :D

Vierailija
2/10 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa edustaa minä-minä-minä-ihmistyyppiä, joka liittää kaiken itseensä ja omiin kokemuksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset?

Vierailija
4/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset?

Naapurin lapset.

Vierailija
5/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oikea ratkaisu pistää poikki, eihän tuollaista käytöstä kukaan jaksa. Kuinka kauan kiusaamista on jatkunut ja koska se on loppunut, vai jatkuuko yhä? Hän tarvitsisi kyllä kipeästi terapiaa jos on noin traumatisoitunut, että kiusaaminen on koko ajan, joka asiassa läsnä.

Vierailija
6/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sais nauraa mutta.... voiko tuo olla ees totta

Vierailija
7/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on kyllä niin perseestä.

Kunpa ihmiset tajuaisivat miten totaalisesti ihminen saadaan rikottua ja hänen elämänsä pilattua, ihan vain sillä että pikkuisen heitetään huulta, ja ihan vain viattomasti vähän härnätään, ihan leikillään vaan hieman naljaillaan, mutta satoja tuhansia kertoja. Aina vaan uudestaan.

Eihän se mitään jos minäkin ihan vain pikkuisen lasken leikkiä, ei se minun panokseni ole suuri mitä tulee toisen itsetunnon ja mielenterveyden tuhoamiseen.

Jengi ei ymmärrä että kaikki "viattomaan" härnäämiseen ja siihen puuttumattomuuteen osallistuneet ovat JOKAINEN syyllisiä.

Joka ikinen kiusaamiseen osallistunut on syyllinen jos toiselta hajoaa mieli lopullisesti.

Tuokin poika ei varmaan kykene enää normaaliin parisuhteeseen. Eihän tuollaista pelkojensa orjaa kukaan jaksa.

Vierailija
8/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa ihmiset tajuaisivat miten totaalisesti ihminen saadaan rikottua ja hänen elämänsä pilattua, ihan vain sillä että pikkuisen heitetään huulta, ja ihan vain viattomasti vähän härnätään, ihan leikillään vaan hieman naljaillaan, mutta satoja tuhansia kertoja. Aina vaan uudestaan.

Eihän se mitään jos minäkin ihan vain pikkuisen lasken leikkiä, ei se minun panokseni ole suuri mitä tulee toisen itsetunnon ja mielenterveyden tuhoamiseen.

Jengi ei ymmärrä että kaikki "viattomaan" härnäämiseen ja siihen puuttumattomuuteen osallistuneet ovat JOKAINEN syyllisiä.

Joka ikinen kiusaamiseen osallistunut on syyllinen jos toiselta hajoaa mieli lopullisesti.

Tuokin poika ei varmaan kykene enää normaaliin parisuhteeseen. Eihän tuollaista pelkojensa orjaa kukaan jaksa.

Tuo on ainoa järkevä kommentti. Kiusaajat pääsevät tekosistaan liian vähällä. Onko kenellekään edes määrätty kunnon vahingonkorvauksia maksettaviksi?

Vierailija
9/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin täysin samanlaisen pojan kanssa ollessani 15-v (jos meillä onkin sama ex?). Jaksoin pari kk ja lopetin suhteen. Nyt 3v myöhemmin olen saanut kuulla, että tuo ihminen on yhä samanlainen mitä silloin.

N18

Vierailija
10/10 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ainoa järkevä kommentti. Kiusaajat pääsevät tekosistaan liian vähällä. Onko kenellekään edes määrätty kunnon vahingonkorvauksia maksettaviksi?

Vahingonkorvauksia määrätään maksettavaksi sitten kun kiusattu pimahtaa ja pieksää jonkun teho-osastolle.

Fyysinen väkivalta tuomitaan ankarasti, mutta mikään määrä henkistä paskaa ei ole koskaan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi