Lidlissä eniten ärsyttää....mikä?
Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa? Luuleeko ne, että se hlö aikoo ryöstää koko Lidlin heti kun kassa avataan?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
"Miehiä" kassoina. Ilmeisesti homoja, mutta silti.
._.
Tosi moni tuote saattaa sisältää kalaa ja äyriäisiä, jopa perunasalaatti ja pesto. Muiden kauppojen halppistuotteissa ei näin yleensä ole.
Jonot
Ankea ja halpa ulkonäkö
Tuotteiden repiminen sormet hellinä muovipakkauksistaan, lähinnä juomapullojen. Tulin tänne asiakkaaksi, en töihin. Tai laittaisitte edes sakset avuksi...
Hintojen äkilliset suuret nousut
Kaikessa maistuu jotenkin lidl. En osaa tätä sen kummemmin tarkentaa.
Koskaan ei voi luottaa siihen, että hakemaasi tuotetta oikeasti on vielä jäljellä.
Se että kariniemen kanakoivet maksavat 4 euroa vähemmän kuin prismassa.
Tuotteiden esillepano ei näytä hyvältä
Todella huonot kentät. Puhelimen netti ei toimi kunnolla, joskus tökkii myös puhelut... :(
On meidän Lidlissä ainakin pestoa ja korppujauhoja. On aina ollut. Minua ärsyttää Lidlissä tuotteiden loppuminen hyllystä (kerran oli iltapäivästä halpa maito ja rasvaton maitorahka loppu, myös leivät usein loppu). Myös hintojen nousu on ärsyttänyt. Mutta on se silti kokonaisuudessaan halvempi kuin S tai K. Superlauantain tarjoukset eivät minusta ole enää yhtä hyviä kuin jokunen vuosi sitten. Vai kuvittelenko vain?
Vierailija kirjoitti:
Todella huonot kentät. Puhelimen netti ei toimi kunnolla, joskus tökkii myös puhelut... :(
Olen huomannut saman! Ihmettelin, mikä mun puhelimelle aina tulee Lidlissä. Usein odottelen siellä miestä töiden jälkeen eikä sen puhelut tule läpi enkä voi soittaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Suppea valikoima. Ei sinne voi mennä, jos tarvii esim korppujauhoa, pestoa tai mausteita.
Provo taitaa olla, Lidlin korppujauhothan ovat kätevässä pahvipakkauksessa, tuorepesto on todella hyvän makuista ja mausteitakin ihan hyvä valikoima.
Siellä oikeesti asioi ihan hirveen näköistä porukkaa
Mä oon käynyt siellä ostoksilla monta vuotta enkä ole vieläkään löytänyt maustehyllyä.
Ne on suomalaistaneet valikoimaansa liikaa. Muutama hyvä tuote on kokonaan lopetettu. Ne on olleet nimenomaan ulkomailta tuotuja tuotteita joita ei muista kaupoista saanut ja nyt niitä ei sitten saa mistään.
Ne pirun pitkät jonot. Ja vaikka menet kauppaan sisälle eikä jonossa ole ketään ja käyt juosten hakemassa kaksi juttua niin kaikilla kassoilla on vähintään viisi ennen sua.
Siellä on tosi huono karkkivalikoima.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt siellä ostoksilla monta vuotta enkä ole vieläkään löytänyt maustehyllyä.
Ne on suomalaistaneet valikoimaansa liikaa. Muutama hyvä tuote on kokonaan lopetettu. Ne on olleet nimenomaan ulkomailta tuotuja tuotteita joita ei muista kaupoista saanut ja nyt niitä ei sitten saa mistään.
Käypä silmälääkärillä ensin.
Monia tuotteita saa vain sesonkina, ei muulloin - ja aina kun ei voi tietää mikä on Lidlin mielestä sesonki, niin koskaan ei voi tietää onko jotain vai ei. Esim. fariinisokeria saa vain vappuna, ei muulloin. Tänään etsin perunamuusijauhetta, ei ollut. Viimeksi tortillamausteseoksessa oli kuukausien toimitustauko, tosi kiva kuulla juuri kun olet lastannut muut ainekset kärryysi etkä ole enää menossa toiseen kauppaan ja lapsilla on nälkä...
"Kassoille tarvitaan henkilökuntaa. Kiitos."
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kassajonot. Miksi aina ruuhka-aikaan on 2 tai 3 kassaa ja kuulutetaan lisää kassoja? Siis aina? Toiseksi ärsyttävintä on kun esimiestä pyydetään kassalle. Miksi? Miksi sitä esimiestä pitää pyytää kassalle, jos joku palauttaa pullokuitin tai vastaavaa? Luuleeko ne, että se hlö aikoo ryöstää koko Lidlin heti kun kassa avataan?
No ettei kassahenkilö pääse varastamaan mitään, siksi tietenkin pyydetään esimies aina kun rahalipas aukeaa. Ei asiakasta epäillä mistään.
Joo. Pdf mainoksien takia en juurikaan käy nyt Lidlissä.
Sinkkumies