Milloin tämä vauva.fi oikein perustettiin?
Kuinka vanha tää sivusto oikein on? Tietääkö kukaan?
Kommentit (52)
Ensin keksittiin vauva.fi ja sen jälkeen internet.
Vierailija kirjoitti:
90-luvun lopulla oli ainakin jo sittemmin lopetettu online.
Hui onko tää on jo niin vanha sivusto?:-o
Ap
Itse olen ensimmäistä kertaa ollut av:lla vuonne 2005 tai 2006. Silloin jo av taso oli tiedoissa, vaikkei iltapäivälehdissä vielä ollutkaan otsikoita.
Mä kävin täällä jo -98 kun kakkonen syntyi.
Vanhimpia viestejä mitä oon nähnyt on olleet vuodelta 2005. Ihan vanhimmat viestit on varmaan jossain bittiavaruudessa, eli vielä sitäkin vanhempi. Jossain ketjussa palstan veteraanit muistelivat ihan alkuajan vauva.fi:tä, vuosiluvut tais mennä 90-luvun puolelle. Varmaan yhtä vanha kuin internet.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ensimmäistä kertaa ollut av:lla vuonne 2005 tai 2006. Silloin jo av taso oli tiedoissa, vaikkei iltapäivälehdissä vielä ollutkaan otsikoita.
Eikä täällä pörrännyt niin paljon vitipäitä kuin nykyään, palsta on muuttunut ihan toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Haha olin silloin vasta 4-vuotias.:D
Minä olen poikennut palstalla ensimmäisen kerran v. 2002. Tulin raskaaksi, googletin sanan "vauva" ja huomasin, että tällainenkin paikka on olemassa. Siihen mennessä en nettiä ollut juuri edes käytellyt. Se vauva täyttää tällä kuulla jo 13-v.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poikennut palstalla ensimmäisen kerran v. 2002. Tulin raskaaksi, googletin sanan "vauva" ja huomasin, että tällainenkin paikka on olemassa. Siihen mennessä en nettiä ollut juuri edes käytellyt. Se vauva täyttää tällä kuulla jo 13-v.
Korjaan, en googlettanut, vaan käytin Yahoon hakupalvelua =)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha tää sivusto oikein on? Tietääkö kukaan?
Entäs milloin perustettiin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Siis 14, korjaan.
Ap
Vauva-lehden äitien palsta ainakin oli jo vuonna 1998
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 14, korjaan.
Ap
Miksi ap korjaa toisen vastaajan viestiä?? Raskaustesti postiivinen 9 / 2002. Lapsi syntyi 5 / 2003 ja täyttää tässä kuussa 13-v.
vastaaja nro 10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 14, korjaan.
Ap
Miksi ap korjaa toisen vastaajan viestiä?? Raskaustesti postiivinen 9 / 2002. Lapsi syntyi 5 / 2003 ja täyttää tässä kuussa 13-v.
vastaaja nro 10
Jaa luulin että se sun lapsi syntyi vuonna 2002. Vabandust.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha olin silloin vasta 4-vuotias.:D
Mun ykkönenkö se sielä huuteloo?
Mä kävin kans ekakerran 1998, oli todella hidas netti ja ihan uskomatonta, miten urpolta nää jutut vaikutti - siis käsittämättömiltä. Näköjään kaikkeen tottuu :)
Olen palstaillut täällä vuodesta 1999. Olin lapseton ja nuori, ensimmäisen vuoden yliopisto-opiskelija ja viihdytin itseäni palstalla usein. Tämä oli tosi hurja paikka silloin alkuun :D Täällä oli vakkarijengi, joilla oli useita livemiittejä. Palstalaisten kuvia pyöri AV:lla miiteistä ym. Oli palstaromanssejakin (Vivian ja Arto).
Ennen vanhaan täällä keskusteltiin lastenvaunuista ja mistä Lindexiltä löytyy mammalappufarkut. Oi aikoja, oi tapoja.
90-luvun lopulla oli ainakin jo sittemmin lopetettu online.