Mies veti kilarit, kun 15-vuotiaan pojan huoneesta löytyi piilotettuna
tyhjä limpparipullo, micropopcorn -pussi ja karkkipussi. Kaikki siis tyhjiä ja luvatta keittiöstä pöllittyjä.. Ja lapsi on ihan nolona.
Niin, ja minä yritin pidätellä naurua ja olen tyytyväinen, ettei löytynyt kaljapulloja, tupakkaa tai huumeruiskuja...
Minkälainen kasvattaja sinä olet?
Kommentit (24)
Paljonko se olis suuttunut,jos olis löytänyt viinapulloja,tupakkaa,huumeita,kortsuja???
Minun mielestäni naurettavaa touhua mieheltäsi. Käy sääliksi lasta.
Näitä hulluja riittää kentän laidalla. R.Helminen lopetti junnujen valmentamisen sekovanhempien takia, sai tarpeekseen niinkuin aika moni muukin junnuvalmentaja joka vapaaehtoisesti ilman palkkaa valmentaa. Itseä ei niinkään se mouhoaminen häirinnyt vaan täydellinen kiittämättömyys ja seuroista tulee lastentarhan jatke. En enää koskaan ryhdy ilmaiseksi valmentamaan.
Niin, ei sen ole pakko urheilla, itse suunnittelee jatkavansa vielä pari vuotta eli kai niin pitkään, kuin koulu menee tekemättä töitä siinä sivussa. Keskiarvo koulussa on jossain 9,5 ja 10 välissä ja tavoitteet pidemmällä tähtäimellä korkealla nimenomaan koulun, ei urheilun suhteen. Elää nyt kuitenkin urheilijaelämää ihan omasta halustaan, kun haluaa siinäkin saavutuksia. Ei ole jääkiekkoilija eikä jalkapalloilija, vaan yksilöurheilija ja lajissa, johon menee enemmän rahaa kuin siitä koskaan voi tulla ;-)
Kummallisia oletuksia täällä kyllä heti tehdään sekä lapsesta, että vanhemmista.
ap