Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon matkustelleet! Mikä on ollut paras maa, jossa olet ollut?

Vierailija
08.08.2025 |

Itse tykkään Usasta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia ja Thaimaa. Ekassa historia, ruoka, maisemat. Tokassa on kakkoskoti, tykkään ilmastosta, kauniista paikoista ja nähtävyyksistä ja ruoka on mahtavaa. 

Vierailija
2/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkine vikoineenkin Suomi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani

Vierailija
4/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani. Niin erilainen.

Vierailija
5/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa on kuin tutussa paikassa kävisi, kun moni paikka on ollut leffassa tai telkussa.

Vierailija
6/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi ja Lontoo oli hienoja kohteita ennen mutavyöryjä.

Vierailija
7/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ihmiset olivat tosi ystävällisiä. Skotlanti on kaunein paikka, jossa olen käynyt. Vaikea valita.

Vierailija
8/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on hyvä. Turvallista, tuttua jne.

Vierailija
9/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa, Espanja. Hyvää ruokaa ja lämmintä molemmissa. Thaimaassa hintatasokin ihan kiva. Nyt vanhempana ei jaksa enää lentää niin kauas niin varmaan enemmän tuolla Espanjassa tullaan olemaan. 

Vierailija
10/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä useita ja riippuu vähän sattumastakin mikä on tehnyt suurimman vaikutuksen. Kambodzha on jäänyt vahvasti mieleen. Euroopassa Portugali, Hollanti ja Bosnia ja Hertsegovina.

Vierailija
11/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 60+ maassa, enkä osaa vastata kysymykseen. Paras millä mittarilla? On ollut erikoisia kokemuksia paljonkin, ja niillä on oma arvonsa.

Ehkä vastaan Itävalta, sinne palaan aina uudelleen ja uudelleen. Rakastan alppeja (vaikka himalajakin on nähty). Sveitsi on kiva, mutta kallis, Ranska liian kaoottinen minun makuuni. 

Italia on toinen maa, johon aina palaan. Mutta oikeastaan minnekään muualle en. 

Vierailija
12/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja. Kävin ennen kuin paikalliset alkoivat ärsyyntymään turisteista. Ihmiset olivat mukavia, ruoka on hyvää, ilmasto miellyttävä. Paljon tekemistä ja näkemistä. 

Skotlanti on toinen. Ihmiset ovat hyvin ystävällisiä. 

Vierailija
13/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja, Italia ja Meksiko. Kaikki omalla tavallaan ihania 🥰

Vierailija
14/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa aina vaan. Irtiotto loskasta ja pimeydestä, luonto, ihmiset. Ei olla naama rutussa, vaikka turisteja sesonkina pilvin pimein. Totta kai turisteilta otetaan rahat pois mutta maksan mieluusti, kun kaikki toimii.

Japaniin olisi kiva päästä, kulttuuri niin erilainen. Uudessa Seelannissa olisi mielettömät maisemat.

Vierailija
15/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seychellit

2. Dominica (huom! eri asia kuin Dominikaaninen tasavalta)

3. Slovenia

4. Italia

5. Norja

Vierailija
16/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsisi maata vaan kohteen jossa on eniten mieleistäni nähtävää ja tämäkin on oikeastaan turhaa.

Vierailija
17/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa on oma fiiliksensä. Eniten olen nauttinut Tanzaniassa olemisen leppoisuudesta lomaillessa. Jos asumaan pitäisi muuttaa, niin Pyreneiden vuoriston etelärinteillä on ehkä paras ilmasto ja myös ne vuoret. Siellä ei ole turistihärdelliä ja on halpaa ja aitoa.

Vierailija
18/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Tanskasta. Kompakti pieni maa ja kivoja ihmisiä. 

Vierailija
19/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat olleet Turkki, Kanaria ja Englanti Lontoo ja Viro, kun taas Kreikka Rodos ja Kroatia en tykännyt, ainoastaan Krkan kansallispuisto oli hieno.

Vierailija
20/53 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa nyt ollut Australiassa ja edelleen voisin hyvin mennä pidemmäksikin aikaa kuin muutamaksi viikoksi. Ihmiset ovat rentoja ja mukavia suurimmaksi osaksi, se on varsinainen sulatusuuni, joten kukaan ei ihmettele aksenttiasi ja siellä on vähän kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi