Oliko tämä nyt muka niin huono treffi-idea?
Nainen perui treffit kun kerroin vieväni hänet karting-radalle. Ei siis kehdannut päin naamaa sanoa, vaan perui ne kohteliaasti seuraavana aamuna usealla tekosyyllä. Tiedän peruutuksen johtuvan kartingista, näin sen jo naamasta pyytäessäni häntä sinne. Mietin koko yön munanneeni tilaisuuteni ja niinhän siinä sitten kävikin... Voikohan tilannetta enää pelastaa vai unohdanko tämän tapauksen? *Harmittaa
Kommentit (11)
Jos nainen olisi aidosti susta kiinnostunut, tuskimpa tuo haittaisi. En tiedä, itse ainakin lähtisin innoissani, jos tuollaisille treffeille pyydettäisiin. Olisi jotenkin persoonallista ja hauskan kuuloista. Toki naisissa eroja, mä olen tällainen autonainen. ;)
Minusta olisi kiva jos mies veisi treffeille katering-radalle, sinun nainen ei taida pitää samoista asioista kuin sinä? Itse olen kyllästynyt kun joka kerta treffit ihan perus juttuja leffa ym.
Miten keskustelet ja tutustut toiseen jossain karting radalla? Kauhea melu ja viipotetaan erikseen ympäri rataa
No olisko kannattanut ensin kysyä, että haluaisiko lähteä sinne eikä vain junttimaisesti (mutta monelle miehelle hyvin tyypillisesti) päättää itse ja varata mitään sanomatta. Ja voihan syy olla joku muukin oikeasti, mutta kyllähän toi varmasti vaikuttaa, jos olet vain varannut ja päättänyt ajankohdasta kysymättä toiselta mitään. Te miehet varmaan luulette, että se on jotenkin seksikästä ja machoa, kun mies tekee päätökset yksin ja muka jotenkin "liidaa itsevarmasti" naista...?
No onhan siinä ennen ja jälkeen karting ;)
Vierailija kirjoitti:
Miten keskustelet ja tutustut toiseen jossain karting radalla? Kauhea melu ja viipotetaan erikseen ympäri rataa
Keskustellaanko elokuvissa? Ei niin. Ajo kestää hetken ja sen jälkeen olisi koko ilta aikaa tutustua. -ap
Naispuolinen työkaveri sanoin kaiken likaisen, haisevan ja hikisin olevan ehdoton no no treffeille. -ap
Oliko tosiaan niin, että vain ilmoitit asian vai kysyitkö naiselta, että kiinnostaisko sua tämmöinen?
Itse olen ajopelkoinen ja olisin toiminut samalla tavalla kuin kyseinen nainen, en olisi kehdannut tunnustaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tosiaan niin, että vain ilmoitit asian vai kysyitkö naiselta, että kiinnostaisko sua tämmöinen?
No päätin itse.Lupasin keksiä jotain kivaa tekemistä. Ajankohta oli vapaa molemmille. Nainen ehkä odotti illallista tai jotain perinteisempää. Ehkä hän on menossa tänään bailaamaan, eikä raaskinut kertoa totuutta. Kuka tietää. -ap
Hyvä, että tapailu loppui lyhyeen. Nainen selvästi ei ollut sinulle oikea. Minusta treffi-idea on loistava.