Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni antama synttäri"lahja" on kuin painajainen

Vierailija
04.05.2016 |

Täytän vuosia viikonloppuna ja yksi läheisimmistä ystävistäni halusi järjestää juhlat minulle ”lahjaksi”, koska asun kuulemma niin ahtaasti ja yksin on iso vaiva kokata, kissat eivät tykkää suurista ihmismääristä jne... Mikä nyt oli ajatuksenakin vähän outo ja alentava, mutta suostuin silti, kun ajattelin pääseväni näin helpommalla.

Kuukauden ajan se on jo näitä säheltänyt, eikä ole suostunut kertomaan juuri mitään. Aluksi kysyi toivetta vieraista ja ruuasta, mutta muu on ollut jotain ”suurta yllätystä” mikä on osa tätä ”lahjaa.”

Tänään kuitenkin soitin hänelle ja vaadin saada tietää edes vieraista, että ehtisin vielä kutsua niitä, jotka on kuitenkin unohtanut ja että saisin vielä vähän toivoa ruokia ja juomia, kuukausi on aika pitkä aika ja muutama uusi ideakin oli tullut.

Sain nyt kuitenkin selville, että on esimerkiksi kutsunut miehensä (no joo, asuu samassa kämpässä, mutten ole koskaan tykännyt tästä) ja muutamia miehen kavereitakin (en ole koskaan tavannut, kiva...) Lisäksi on kuulemma sanonut, että avecit on ok. Minä harvemmin tulen täysin vieraiden kanssa toimeen, kun olen vähän ujo ja vaivaannun helposti isossa seurassa. Ja ystäväni kyllä varmasti tietää, etten pidä hänen miehestään... Yksi ilta vain pitäisi olla pois kotoa, mutta ei onnistu.

Ruoka taas tulee olemaan todella yksipuolista, koska on kutsuttu niin paljon väkeä. Vain yksi booli. Näitäkään asioita ei ole voinut kertoa minulle etukäteen, vaikka olen yrittänyt kysellä.

Kuulostan varmaan lapselliselta kitisijältä, mutta ei huvita mennä koko juhliin. Täytän kuitenkin pyöreitä ja ajattelin, että hyvä ystävä tekee minun näköiset intiimit ja mukavat juhlat. Itku kurkussa lopetin puhelun...

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein viisainta on, kun ei järjestä/järjestytä mitään juhlia tasavuosinaan. Ei tule pettymyksiä ja päivän jälkeen on hyvä olo, ei surkeaakin surkeampi. Täytin itse 50 vuotta viime vuonna ja juhlin ainoastaan mieheni kanssa käymällä syömässä ja elokuvissa. Minun 50-vuotispäiväni kului minunnäköisissäni merkeissä ja päivästä on kivat muistot.

Tsemppiä, ap! Olet saanut täällä turhaan kuraa niskaasi. Sinua kritisoivat ovat sellaisia todella rasittavia ihmisiä, joita minä välttelisin viimeiseen saakka.

Vierailija
82/92 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy kyllä sanoa, etten olisi itsekkään kovin innokkaasti poistumassa omasta kodistani, jos mieheni haluaisi siellä järjestää ystävälleen juhlat (ei mitään miesten saunailtaa). Mihin edes menisin, hotelliin? Jos juhlat ovat iltajuhlat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse järjestäisin oikein vaatimalla juhlat ystävälleni, todellakin yrittäisin ilahduttaa häntä ja tehdä juhlista hänen näköisensä. Mutta ilmeisesti suurin osa täällä on sitä mieltä, että järjestäjä tekee sellaiset juhlat, joista itse tykkää.

Vierailija
84/92 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittolainen, mulla kun on ollut tavoitteena tutustua ihmisiin, että olisi edes muutama vieras tuleviin 30v juhliin, ja toiset valittaa tuollaisesta asiasta. :D Olen itsekin introvertti ja ujo, mutta kyllä tuollaista elettä pitäisi arvostaa ja mennä paikalle positiivisin mielin. Kyllä kai kaikki juhlat ovat paskoja, jos sinne mennään sillä asenteella, että paskaa tulee olemaan. Joo, isot porukat voivat olla rasittavia, mutta kyllähän niissäkin pystyy lähimpien ystävien kanssa hengaamaan ja jos hyvin käy, niin voi tutustua uusiinkin ihmisiin.

Lisäksi tuostakin olisi voinut jutella ystävän kanssa rakentavasti, eikä saada jotain naurettavaa itkuraivaria.

Vierailija
85/92 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koko juhlat ole peruutettu itkupotkuraivarin seurauksena. Minä en ainakaan enää pitäisi juhlia tuollaisen käytöksen jälkeen kenellekään, saisi juhlakalu juhlia itsekseen minun puolestani. Jos olisi asiallisesti ottanut epäkohtia puheeksi ja pyytänyt muutoksia, niin tietysti olisin niitä.

Vierailija
86/92 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe vaan kiitämään juhlien ajaksi. Itse en tykkää mun synttäreiden juhlinnasta, kun olen syntynyt joulun alla, eikä mua oo koskaan juhlittu. Ei ole hyvä asia päästää toista ihmistä määräilemään omasta elämästä. Kauheeta kaikkiaan. Ei tollanen oo edes ystävä. Sano kiitos ei. Menkööt pubiin istuskelemaan siksi aikaa, eli juhlien osoite muutettu.

Vierailija
87/92 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko nää juhlat oli? Mutta siis, jos nyt oikein ymmärsin, niin ap:n ystävä kysyi hyvissä ajoin saako järjestää ap:lle juhlat ja ap vastasi myöntävästi. Ap puhui että nää on hänen ekat isot juhlansa. Ap:n ystävä on kutsunut kaikki ap:n toivomat ihmiset. Lisäksi ystävä on kutsunut joitakin muitakin ihmisiä. Käsittääkseni ap:n ihmiset lähinnä naisia, ystävän taas lähinnä miehiä. Tarjoilusta emme tiedä muuta kuin että boolia on "vain" yhtä laatua. Muusta tarjoilusta ap ei ole kertonut. Tiedämme myös että ystävän talossa on enemmän tilaa eikä siellä tarvitse pelätä pelästyttävänsä kissoja - ja tämän kaiken ystävä oli miettinyt etukäteen.

Tiedämme myös että muutama päivä ennen juhlia ap on haukkunut ystävälleen niin juhlat kuin ystävän miehenkin.

Tästä voitaneen päätellä ettei ap:n tarvitse enää ikinä pelätä tällaisia tilanteita. Veikkaan että hänen annetaan tästä lähin ihan rauhassa keskittyä kissoihinsa ilman muiden ihmisten häirintää.

Vierailija
88/92 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse järjestäisin oikein vaatimalla juhlat ystävälleni, todellakin yrittäisin ilahduttaa häntä ja tehdä juhlista hänen näköisensä. Mutta ilmeisesti suurin osa täällä on sitä mieltä, että järjestäjä tekee sellaiset juhlat, joista itse tykkää.

Kuinka monta sinun ystävääsi juhliin on kutsuttu ja kuinka monta sinulle tuntematonta järjestäjän ja hänen miehensä tuttua?  Eli kumman kunniaksi juhlat ovat?  Sanoit, että sinne on kutsuttu ystäväsi miehen sinulle tuntemattomia kavereita.....Oletko antanut listan kutsuttavista ystävällesi, että hän tietää monelleko laitetaan evästä.

Vierailija
89/92 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meni synttärit?

Vierailija
90/92 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat eivät olleet kovinkaan onnistuneet, mutta ei siitä sen enempää. Turhalta draamalta kuitenkin vältyttiin, joten edes joku sujui hyvin.

Vierailija
91/92 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tulee mittariin?15?

Vierailija
92/92 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horohtyty!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä