Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menisit kauneusleikkaukseen monentena jonossa sisempien häpyhuulten kaunistelu olisi sinulla?

Vierailija
04.05.2016 |

Iltasanomat kertoo että vaginaan kohdistuvat kauneusleikkaukset ovat kovassa kasvussa. Ajatusleikki, jos päättäisit alkaa käydä kauneuskirurgilla monentena häpyhuulet olisi sinulla leikkausten jonossa? Tähän ei tarvitse vastata sitä "en ikinä ala itseäni leikkelemään". Silti voi osallistua ajatusleikkiin vaikka ei oikeasti aio mennä.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika häntäpäässä. En näe alapäässäni mitään korjattavaa.

Vierailija
2/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan neljäntenä olis nuo velhonhihat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkaisi alapäätäni, koska olen oikein tyytyväinen siihen. Sisemmät häpyhuuleni eivät myöskään ole ulkonevat/pullottavat, joten en tiedä mitä niille edes leikkauksessa tehtäisiin?

Vierailija
4/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jonon hännillä epäilemättä... Tuon turhempaa alkaa olla jo vaikea keksiä, ellei sitten seuraavaksi aleta värjätä jalkapohjia tai ottaa tatuointeja kohdunsuuhun...

Vierailija
5/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes viimeisenä. On niin pienihuulinen viiva, ettei tarvita mitään korjausta. Vaginan tiukennus voisi ehkä tulla kyseeseen. Mutta ei sekään ekana :D

Vierailija
6/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä viimeisenä, ehkä just ennen peräaukon valkaisua joka olisi varmaankin se viimeinen.

Vierailija
7/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut naisen kanssa jonka olisin toivonut käyvän vaginaa kaunistelemassa. Toki osa vaginoista kauniimpia kuin toiset mutta en usko että leikkauksella niitä olisi korjattu. Seksin laatuun ei ole vaginan ulkonäkö vaikuttanut. M41

Vierailija
8/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei koskaan. Olen erittäin tyytyväinen kaikkeen, mitä Luoja minulle soi :-)

Vierailija
9/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo leikkaus ei olisi edes listallani. Ei ole tarvetta leikellä alapäätäni.

Vierailija
10/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut naisen kanssa jonka olisin toivonut käyvän vaginaa kaunistelemassa. Toki osa vaginoista kauniimpia kuin toiset mutta en usko että leikkauksella niitä olisi korjattu. Seksin laatuun ei ole vaginan ulkonäkö vaikuttanut. M41

Jatkan: mutta on naisia joille silikoni tissessä olisi tehnyt todella hyvää. Synnyttäneen tissit vs silikoneilla täytetyt synnyttäneen tissit siinä on huima ero. M41

Vierailija
11/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan heti kärkeen, joskin olen mies. JEKKUUUUUUU! :DDD

Vierailija
12/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisempien häpyhuulien "kaunistelu" eli murrosiän saavuttamisen merkkien poisto. Ihmeellistä kirsikoiden poimimista, ettei kukaan tahdo leikkauttaa itselleen tubulaarisia rintoja.

Aika hännillähän tuo olisi, kehomodifikaatiota tyyliin korvareikien venytys.

Kohta joku ylilautalainen varmaan aloittaa lihaverhospammin ja sitten onkin pääsy kielletty.

Vierailija
13/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka kauan luulet että luoja käytti sinun pimppahuuliesi muotoiluun? käyttiköhän teollisen muotoilun menetelmiä, ehkä teki mallin ensin esim savesta ja 3d-kuvasi sen ja jatkoi työstämistä tietokoneella?

mahtoikohan tehdä monta prototyyppiä 3d-tulostimella ja testailla niitä itse vai veikkaatko että sinulle on ihan liukuhihnalta otettu mallistosta valmis budjettipimppa jossa tuotantokulut on pidetty aisoissa?

ei varmaan kyllä ole luojan rahoittajat mielissään jos on jokainen tehty artesaanityönä, tosi tehotonta ja aika hyvää tuottoa pitäisi saada sijoitukselle että kannattaisi tehdä uniikkitilauksia!

Vierailija
14/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huomasinbuimahallissa naisen, joka oli ajellut alapäänsä ja sisemmät häpyhuulet roikkuivat ulkona. Oli kummallisen näköistä. Jos olisin hän, ehkä leikkauttaisin ne lerpat pienemmiksi. Ei ollut esteettistä. Miksi tuollianen ajaa alapäänsä.

(En tiedä, onko noita ulos tulevia paljonkin. En yleensä kattele toisten alapäitä. Tuon nöin jotenkin vahingossa, kun nostin esinettä lattialta.)

Vierailija
15/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta tämä leikkely on jo kaiken riman alittava juttu. Kun nyt ensin saisi naisten silpomiset eri kulttuureissa loppumaan. Mutta ei, nyt hehkutetaan miten vagina pitää leikellä kauniiksi. Voi luoja, tätä naisten typeryyttä.

Vierailija
16/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta tämä leikkely on jo kaiken riman alittava juttu. Kun nyt ensin saisi naisten silpomiset eri kulttuureissa loppumaan. Mutta ei, nyt hehkutetaan miten vagina pitää leikellä kauniiksi. Voi luoja, tätä naisten typeryyttä.

miksi ei saisi leikellä jos haluaa?

Vierailija
17/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka kauan luulet että luoja käytti sinun pimppahuuliesi muotoiluun? käyttiköhän teollisen muotoilun menetelmiä, ehkä teki mallin ensin esim savesta ja 3d-kuvasi sen ja jatkoi työstämistä tietokoneella?

mahtoikohan tehdä monta prototyyppiä 3d-tulostimella ja testailla niitä itse vai veikkaatko että sinulle on ihan liukuhihnalta otettu mallistosta valmis budjettipimppa jossa tuotantokulut on pidetty aisoissa?

ei varmaan kyllä ole luojan rahoittajat mielissään jos on jokainen tehty artesaanityönä, tosi tehotonta ja aika hyvää tuottoa pitäisi saada sijoitukselle että kannattaisi tehdä uniikkitilauksia!

En tiedä, mutta oletan, että aika kauan, koska lopputulos on upea.

Vierailija
18/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset semikokoiset häppärit, reunoilta tummat, kuin kukan terälehdet. Ilmeisesti ne ei ole nykyisen kauneusihanteen mukaiset, mutta pidän niistä itse ja ne tuottaa mulle valtavaa nautintoa, joten en leikkelisi niitä koskaan.

Vierailija
19/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta oletan, että aika kauan, koska lopputulos on upea.

onnittelut! saanko kuvan että voisin itsekin ihailla luojan kätten jälkeä?

Vierailija
20/99 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisemmät häpyhuulet? Siis niitä on enemmän kuin noi tossa ulkona?? Woot? Joo en oo itelläni sellaisia huomannut, eli en varmana lähtis niitä leikkelemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän